olsen1981

bornholm 24-11-12 så er dagen kommet

27 posts in this topic

jeg er kommer så lang i min planlægning så jeg vil lave en helt ny tråd da den anden kan jeg ikke rigtig bryge til nået da der for maget rod i.

nu da jeg er blivet arbejdesløs så har jeg fået tid til at få styr på det meste og få et overblik over alt det der manler og der er rigtig meget, og med knap 3 mdr tilbage så få jeg nået at se til godt jeg kan bruge min tid på det nu.

Edited by olsen1981
0

Annonce ♥

må vel heller lige skrive lidt om os:

vi er pia 31 og michael 34 vi bor på den dejlige ø bornholm lidt uden for Aakirkeby

på et lille landsted, jeg har 2børn fra et tidliger forhold hvor min ælste dreng på snart 9 bor hos sin far, min datter er hos mig hun bliver snart 7, også har vi en fælles søn på snart 3 så der gang i den her hos os,

hvorfor lige et vinterbryllup.

før det første så skulle det passe ind med michaels arbejde og hvor de har best tid er om vinteren, ( han arbejder på en gård som maskinføre ) og når hans kollegaer skal med ja så bliv det om vinteren,

da den dato og passet fint med ander ting i hvors forhold så er det bare helt super.

ja den 24-11-12 bliv så dagen for hvores store fest,

her skal der lige fortælles ligt om hvors møde.

for snart 5år siden bliv i kærster, vi hade skrevet lidt på en netside ( huske ikke vad den hed) og vi bliv eninge om at mødes og det gjore vi så den 23-11-07 det var hvores første møde det sage bare bang med det samme, så der for skal det være den 24-11-12 vi skal giftes på, men der gik lige nogle dage for vi sage det til ander at vi var kærster, den 28-11-07 gik vi så ud og sage det for der var vi sikker på det skulle være os, så i hvors forlovesringe står den 28-11-09.

men dagen den 24-11-12 betyder så en del for michael, for hans mor og far er blivet gift den 24-11, det er hans mormor osse blivet så det bliver i hans famillie at man bare skal giftes den dato 24-11.

0

så har jeg lavet en liste over de ting vi skal har styr på i denne mdr.

så september skal der være styr på:

skal ha snakket med de 2 som skal være vinder og de er ( min far som skal føre mig op )

og ( michaels forlover som er hvores følles ven brian,)

der skal skrives og sendes ægteskabserklæring

få besøgt feststedet (restauranr Rø) få fastlagt menu og ander pratiske ting

( der er aftalt et møde på lørdag)

finde ringe ( eller min ring da michael nok bare bruger sin forlovelsesring da han aldri har den på) jeg vil har en ny ring

bestille bryllupskagen

det er vist lige de ting det skal være styr på

0

så har jeg så en liste over mine DIY ting som skal laves nogle har jeg gang i.

velkommenhæfter ( dem er jeg igang med)

kirkehæfter

risposer

chokoladetrære

favorboxse bliver til som tylposer med chokoladehjerter i

det er så lige de ting jeg skal lave der kommer måske mere

jeg har så osse fundet de salmer vi skal synge i kirken.

1 op af al ting som gud har gjort

2 nu titte til hianden

3 nu falmer skoven trint om land

4 det er så yndigt at følges ad

og så vil jeg høre prøsten om jeg må gå ind til sangen den eneste jeg holder af med Dr´s pigekor ( på cd )

0

Annonce ♥

nu kommer der så fotos af min kjole ( jeg kan ikke lige få gjort mine bellider mindre så de lidt store

øhhh i skal ikke ta jer af mit ansigtudtrygk

håber ikke det gør nået med de store bellider

skal så lige siges at det rødebånd ved jeg ikke helt hvordan det skal side så vi prøvet os lidt fram og jeg ved ikke helt inu hvordan det kommer til at side,

i er velkommen til at give jers bud eller vad i mener

jeg har fået syget mit røde/sølv skørt i kjolen det har jeg ikke nogle bellider af inu.

så fik i osse lige et foto af den kjole min lille pige skal have på den er fra lilly og det er et model foto jeg har bugt.

post-57739-0-73642400-1346929742.jpg

post-57739-0-99018200-1346929872.jpg

post-57739-0-16898500-1346930027.jpg

post-57739-0-80116300-1346930063.jpg

0

så har vi været ude og besøge feststedet,

og få snakket om alt og har fået det hele på plas,

der er kaffe te vand, også mine chokoladetrære klar til gæsterne når de kommer der op efter vielsen,

når vi ankommer ca 16:30 vil bryllupskage blive severet og vi vil så pakke lidt gaver op

kl 18 vil vi sige velkommen med et glas asti

også bliver middagen severet

menuen består af:

forret: indbageterejer m salat

hovderet: kalvestag stegt som wildt m waldorfsalat, brunde og hvide kartofler m sovs

dessert: frugttærte m frugt og is

aftenskaffe: kransekage, personligechokolader, der til kan de få en lille en til kaffen eller irich coffie.

natmad pålægsbord m ost

der bliver så husets vin rød-hvid-rosevin til maden og asti til desserten,

øl og sodavand til dem som vil ha det, og flok må drikke lig så maget de vil.

vi skal så selv ha chokolade og kransekage og bryllupskagen med der op.

0

vi fik da osse lige styr på vad jeg selv må stå for ang. blomster, servietter, lys, andet pyndt.

og der fik jeg lov til at stå for alt det selv,

det de gør er at dække bordrene så de er klar til jeg så kommer med alt det anden som skal på

så jeg fik da lige servietterne med hjem så jeg selv kunne gøre vad jeg ville med dem,

blomster, lys, pyndt er jeg så småt igang med at finde og få styr på,

lidt tanker:

servietterne vil jeg bare rulle også et sølv bånd rundt om servietten,

lys vil jeg købe de der små runde glasplader til at stille 3 hvide bloklys på,

på bordet i midten vil jeg ligge røderosenblade ud (friske tro jeg er det pændeste ) eller vad vil i gøre der

og så nogle stykke hvor man har taget lidt blade af også ligge knuppen rundt på bordrene,

blomster vil jeg sætte i nogle glasvaser m vandperler i (rød-sølv) det bliver røde roser hvide lijer og så lidt brydeslør

som jeg så osse har i min bryddebukedet.

ellers kommer der velkomsthæfter ved i sølv, hvide tylposer med hcokolade til alle, bordkort i hvid

vis i ha nået til min pyndt eller andet er i da maget velkommen med nyt eller andet

0

Annonce ♥

nu er jeg nået til hvordan mit hår måske skal være,,

måske bliver det en af disse 3 da jeg ikke skal ha slør i, men venter på at min frisør har tid til at vi kan få det helle på plas,,,

skal lige ha sat exter hår på til dagen så kan godt få en af de her,,,

post-57739-0-85932300-1350916011.jpg

post-57739-0-82253400-1350916025.jpg

post-57739-0-67095200-1350916039.jpg

0

min kjole har jeg sendt til sygske da den ikke helt passt i rygen,, og så skal der sys nået fint tyl ud over kjolen fra livet

ups et stort billed,,,

men kan i se det for jer at rødebånd tar jeg væk igen og der så kommer lidt tyl ude over underdelen på kjolen ( eller syndes i ikke jeg skal gøre det)

det rødebånd bruge jeg så til at bindebånd i ryggen.

kom gerne med jers bud eller vad i mener om det kunne godt bruge lidt hjælp

post-57739-0-69609400-1350916396.jpg

0

du ha helt rat i at det er meget rødt det bånd jeg har snakket lidt med min sygske om det og det skal måske være lidt mindre i det men vi vil prøve at se på det når hun er færde med kjolen,, men vad syndes du, om jeg måske vil ha sadt tyl ud over udenerdelen det ha jeg ikke helt ku bestemme mig til om det vil se dumt ud.

eller om kjolen bare skal være som den er, :unsure:

0

Annonce ♥

jeg har snakket lidt med min skræddernen og vi har prøvet at sætte et tyl løs på men jeg kunne ikke helt bestemme mig men skal op til hende igen sidst på ugen så kunne vi finde ud af om det skal på eller ikke,,, hun mener godt man kan det er nok bare mig som har fået nået ind i hovdet ligsom med det rødebånd,, men det kunne godt være vis det bånd blev lidt mindre i det også mere mørkerødt lidt hend ad den kjole min pige skal ha på,,,

takker for hjælpen

0

:loveshower: :loveshower: :cheerleader3: :cheerleader3: ()()

jubiii så er der kun 1 mdr tilbage og det betyder så at jeg får nok at se til for der er meget inu som skal være færde,,,

mine vekkomst hæfter er jeg igang med og skal bare ta mig sammen til at gøre det sidste,,

kirkehæfterne er jeg ved at finde ud af hvordan de skal være det skal bare være nået let som man hurtig kan få dem lavet,,

så er der en masse småting som skal klares

ind køb af blomster og bestille min bryddebykedt den har jeg fået lov at stå for da han ikke rigtig har tid til at gøre det.

når men skal nok komme med mere opdatering

0

Annonce ♥

Annonce ♥