LTovgaard

Lykke <3 Mikkel - 22. juni 2013 - Jubii - Vielsesringe.. :)

87 posts in this topic

Uhh, hvor dejligt for jer at have fundet jeres ringe og hvor er de bare fine :)

Vi var henne og snakke med Keller i weekenden og vi har også booket ham, han er super billig og så endnu flere bryllupsbilleder han havde taget og de er rigtige fine og synes han var meget tryg at snakke med, virkede til at have godt styr på det :) Så vi er bestemt også glade for valget :)

Er også spændt på at møde ham. Har kun mailet med ham men ja han virker jo til at have styr på det. :) Og ja mega billig. For os er det med at spare hvor vi kan.. ;)

Sådan har vi det lige præcis også :wink:

0

Annonce ♥

Her har jeg slet ikke været forbi :blink:

Vi skal jo giftes samme dag, så vil da lige følge med her..

Det er godt nok en super flot kjole, frisurer og ikke mindst makeup du har fundet! Helt i min smag :thumbsupsmileyanim:

Må jeg spørge hvor du har det første inspirationsbillede af brylluskage fra??

Hov ja det skal vi da også.. :)

Jeg tror det første billed af bryllupskagen er her fra siden et sted.. Måske under sort/hvid inspitation.. Men er ikke sikker.. :/

0

Lækre ringe. Jeg elsker noget der er lidt anderledes, og lækkert at få styr på endnu en post, det er sådan en god fornemmelse.

Edited by phsa
0

Her har jeg slet ikke været forbi :blink:

Vi skal jo giftes samme dag, så vil da lige følge med her..

Det er godt nok en super flot kjole, frisurer og ikke mindst makeup du har fundet! Helt i min smag :thumbsupsmileyanim:

Må jeg spørge hvor du har det første inspirationsbillede af brylluskage fra??

Hov ja det skal vi da også.. :)

Jeg tror det første billed af bryllupskagen er her fra siden et sted.. Måske under sort/hvid inspitation.. Men er ikke sikker.. :/

Ok. kan nemlig se at det er hende der skal lave vores kage der har lavet den ;)

0

Annonce ♥

Nå men det er alt for længe siden jeg har fået lavet opdatering men tiden flyver bare og i morgen er der kun 2 MÅNDER! til dagen.. Hold nu helt op. Jeg synes heldigvis vi har styr på det meste så ingen stress.. :) (enter knappen virker så ikke herinde så teksten bliver i en lang køre..!! ) Nå men menuen er på plads. Vi skal ha carpaccio til forret arrangeret på tallerkner og så buffet med 2 forskellige slagt kød til hovedret og selvfølgelig forskellige salater og kartofler. Til dessert får vi bryllupskage og til natmad bliver det hotdog - det var H2B ønske og lidt skal han jo ha lov at bestemme.. ;) Til receptionen får vi en lille trekant sandwich. Vi har været meget i tvivl om vi bare sku ha lidt småkager men når jeg taler med folk der selv har holdt bryllup så mener de at folk er sultne der kl. 15-15.30 så en lille sandwich falder i god jord. Vores ringe er i produktion og venter at få dem når som helst. I påsken modtog vi prøver på størrelse og de har helt perfekte så nu venter vi bare det endelige resultat. Det bliver SÅ spændende at se dem. De er jo designet specielt til os så vi har ikke set dem endelig endnu.. :) Pynt til bordene er så småt på plads og blomsterinspiration er sendt til min veninde som skal lave det. Der er bestilt tid ved negledamen og frisør/make up er bestilt. Der fik jeg et super godt tilbud. For ca 2000,- kommer der en frisør og en elev hjem til mig og ordner hår og make up på mig selvfølgelig men også på alle de veninder/familie som jeg synes skal have tilbuddet. Så pt. er vi 10-12 piger der skal "fikses" inden den store fest. Det bliver så hyggeligt.. :) Min mor har lovet at passe Victor fredag aften så jeg er sikker på at få sovet (hvis jeg da ikke er for spændt) og så har jeg hyret en fra vuggestuen til at komme og tage sig af ham i løbet af dagen og tage ham med hjem ved 17 tiden. Det er helt perfekt for hende kender han rigtig godt. :) I morgen har jeg svarfrist på invitationen og jeg mangler stadig at høre fra nogle af mine onkler og mostre men det kommer ikke bad på mig. De er altid ude i sidste øjeblik og gerne lidt senere. Jeg ved dog næsten hvem der kommer og hvem der ikke gør så jeg er begyndt på bordplanen.. haha.. kan simpelthen ikke lade være.. :) Nå men det var vist lige updaten herfra. Jeg kan ikke få lov at rettet i mit første indlæg men en del af de "røde" poster er altså grønne.. :)

0

Ja det lyder da som om der er styr på tingene :) Dejligt at have ro i maven og bare kunne glæde sige de sidste måneder :)

Vi har også bestilt hos egeart og venter i spænding på prøveringene :) Det bliver så fedt at se det endelige resultat, når vi når dertil :)

Dejligt at have fået en som man stoler på og som han kender til at passe lille prinsen :) så i bare kan nyde festen i ro og druk :-P

0

Så er der styr på lidt mere.. :)

Jeg har fået pyntet lysene til bordene. Er rigtig godt tilfreds med resultatet. De skal stå på hjertespejlfade. Hvid dug og sorte rosenblade og så glasdiamanter. Tror det bliver fedt.. :)

post-58009-0-89582800-1367347026.jpg

0

Kjolen er sendt til skrædder. Her i Randers er 1 måned og 22 dage åbenbart at være i rigtig god tid men jeg har det godt med at den er afleveret og jeg er sikker på den kan nå at blive klar til dagen.

Jeg skal ned og prøve den efter tilrettelser den 12. juni og der laver hun så de sidste små tilretninger hvis det er nogen. Hun glatter den også og gør den pæn så vi har aftalt at jeg bare henter den fredag inden festen så den ikke bliver unødig krøllet af at hænge.

Jeg havde mine sko med derned men jeg var godt nok overrasket over hvor lang kjolen skal være. Man kan jo slet ikke se skoene.. Og den røre jo gulvet selv foran... hmm.. Nå men I skal ikke snydes for at se skoene så her er de. :)

post-58009-0-86730800-1367347315.jpg

0

Annonce ♥

Sidst men ikke mindst har jeg også besluttet mig for en kæde. Jeg har prøvet både perler og sølvkæde med perler og sølvkæde med bling bling vedhæng men perler er bare ikke mig og en almindelig sølvkæde bliver bare for usynlig når jeg er helt bar ved halsen. Så nu har jeg besluttet mig for denne:

Jeg ved ikke helt om jeg finder nogle mindre øreringe men kæden er rigtig flot når den kommer på og jeg må jo erkende at jeg godt kan lide lidt bling bling.. hehe...

post-58009-0-16593300-1367347463.jpg

0

De næste projekter jeg har gang i er bordhæfter og toiletkasser.

Selve bordhæfterne er lavet så jeg mangler bare indmaden. På forsiden skal der være bordkort og menukort. I midten skal der være en "hvem er hvem" side og en bordplan. Og så er jeg lidt i tvivl om vi skal have velkommen/velbekomme sang på bagsiden. Er i det hele taget meget i tvivl om vi skal have velkommen/velbekomme sang for jeg synes det er sådan lidt gammeldags og akavet når man skal starte.. Men nu må vi se.. :)

Toiletkasserne er malet sorte og skiltet er printet og skal lige lamineres. Jeg er så småt begyndt at købe indhold men mangler stadig en del.

Til sidst er der servietter der skal foldes. Hvordan de skal stå ved jeg endnu ikke så gode ideer modtages med kyshånd.. :) Det var egentlig meningen at de skulle foldes som "lyset" men det er jeg gået lidt fra igen.. Servietterne er selvfølgelig sorte.. ;)

0

Ja, der er da sket noget hos dig :)

Smukke lys, tror det bliver rigtig godt med den måde i skal sætte dem op :)

Kan godt forstå du har det godt med at have sendt kjolen afsted og god ide først at hente den til sidst, så der ikke sker den noget :)

Smukke sko og ja kjolen skal jo gå helt ned, men man ser sikkert skoene alligevel, når du sidder osv. Og ellers så ved du jo bare at selv dine sko er lækre :)

Smukke smykker, tror de er rigtig fine på og dejligt du fandt noget der var mere dig :)

Jeg er også gået igang med toiletkurve, det er en dyrere affære end jeg regnede med, hvad putter du i?

0

Kan godt forstå du har det godt med at have sendt kjolen afsted og god ide først at hente den til sidst, så der ikke sker den noget :)

Smukke sko og ja kjolen skal jo gå helt ned, men man ser sikkert skoene alligevel, når du sidder osv. Og ellers så ved du jo bare at selv dine sko er lækre :)

Smukke smykker, tror de er rigtig fine på og dejligt du fandt noget der var mere dig :)

Jeg er også gået igang med toiletkurve, det er en dyrere affære end jeg regnede med, hvad putter du i?

Ja toiletkasserne løber faktisk op. Har indtil nu brugt ca. 150 plus kurve... Jeg har købt tandbørster, lidt make up, neglefil/negleklipper, kamme... hmm synes der var noget mere men det er lige væk.. :) Tænker der også skal bind, tampax, plaster, pinex, kondomer og et M blad i. Et par nylonstrømper og et par herrestrømper, tandstikker.. hmm.. ja og hvad ellers.. Hvad tænker du der skal i jeres?

0

Annonce ♥

Ja toiletkasserne løber faktisk op. Har indtil nu brugt ca. 150 plus kurve... Jeg har købt tandbørster, lidt make up, neglefil/negleklipper, kamme... hmm synes der var noget mere men det er lige væk.. :) Tænker der også skal bind, tampax, plaster, pinex, kondomer og et M blad i. Et par nylonstrømper og et par herrestrømper, tandstikker.. hmm.. ja og hvad ellers.. Hvad tænker du der skal i jeres?

Åh den med herrestrømper havde jeg ikke tænkt på, det var en god ide :)

Jamen det er meget det samme, jeg har dog tandtråd, tyggegummi, mintpastiller, roll on deo/almindelig deo, parfumeprøver, læbepomade, kleenex, hårnåle, vatpinde, fnugruller, skraber, håndcreme, klar neglelak, nål og tråd og hårlak/voks i også, men jeg putter hverken blade eller kondomer i og så ved jeg ikke endnu om der kommer makeup i, hvilket makeup putter du i? :)

Edited by LiseMM
0

Her har jeg slet ikke været før, men nu kom jeg da igennem din tråd :) kan se du er fra Randers - hyggeligt med endnu en Randers-pige :)

Der er da styr på super meget - hold da op! Frygter jeg ikke rigtig når alt det jeg vil, men tror jeg vil få lavet mig en liste over DIY i weekenden.

Er helt vild med dine lys! Hvordan har du lavet dem? Er på fra mobilen, så billedet er ikke så stort..

Mht locations til fotografering, hvad så med den lille bæk der løber bagved Marienborgvej - den krydser på et tidspunkt en vej (kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder), og så går den ind i skoven. Der er nogle fine steder derinde, og der er lidt lysninger. Bare en ide :) ellers er der sikkert også nogle steder omkring fjorden som ville egne sig godt.

0

Åh den med herrestrømper havde jeg ikke tænkt på, det var en god ide :)

Jamen det er meget det samme, jeg har dog tandtråd, tyggegummi, mintpastiller, roll on deo/almindelig deo, parfumeprøver, læbepomade, kleenex, hårnåle, vatpinde, fnugruller, skraber, håndcreme, klar neglelak, nål og tråd og hårlak/voks i også, men jeg putter hverken blade eller kondomer i og så ved jeg ikke endnu om der kommer makeup i, hvilket makeup putter du i? :)

Åh ja jeg har også neglelak og så mintpastiller og så skal der også hårlak og voks i og fnugruller selvfølgelig.. :) Jeg har købt sådan lidt billig øjnskygge i rema og så en macarra.. Tvivler på noget af det bliver brugt men så er det der da.. :)

0

Her har jeg slet ikke været før, men nu kom jeg da igennem din tråd :) kan se du er fra Randers - hyggeligt med endnu en Randers-pige :)

Der er da styr på super meget - hold da op! Frygter jeg ikke rigtig når alt det jeg vil, men tror jeg vil få lavet mig en liste over DIY i weekenden.

Er helt vild med dine lys! Hvordan har du lavet dem? Er på fra mobilen, så billedet er ikke så stort..

Mht locations til fotografering, hvad så med den lille bæk der løber bagved Marienborgvej - den krydser på et tidspunkt en vej (kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder), og så går den ind i skoven. Der er nogle fine steder derinde, og der er lidt lysninger. Bare en ide :) ellers er der sikkert også nogle steder omkring fjorden som ville egne sig godt.

Ja der er nogenlunde styr på det men jeg kan heller ikke klare at skulle stresse til sidst. Ville gerne være færdig 14 dage før men nu må vi se hvordan det går. :)

Rigtig god ide med bækken nede ved Marienborgvej.. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det må jeg lige ned og kigge på. Vi skal snart ud og finde et location men det er lidt nemmere nu hvor tingene begynder at blomstre så man kan se hvordan det ser ud.. :)

Lysene er bare bloklys med glans fra Kvickly.. og så et hvidt bånd og et tyndt sort bånd. Har sat det på med dobbeltklæbende tape.. Mit nye yndlingsværktøj.. ;) Og så har jeg limet den lille blomst på. Meget nemt at lave og så er de enkle og stilrene.. :)

Kan se du skal vies i Mariager Kirke.. Den er bare SÅ flot. Hvis vi ikke havde et tilhørsforhold til Enghøj havde jeg også valgt Mariager. Men nu er H2B konfirmeret i Enghøj og vores søn er døbt der så det var det mest naturlige.. :)

Må da også lige omkring din tråd.. :)

0

Annonce ♥

Ja der er nogenlunde styr på det men jeg kan heller ikke klare at skulle stresse til sidst. Ville gerne være færdig 14 dage før men nu må vi se hvordan det går. :)

Rigtig god ide med bækken nede ved Marienborgvej.. Det havde jeg slet ikke tænkt på. Det må jeg lige ned og kigge på. Vi skal snart ud og finde et location men det er lidt nemmere nu hvor tingene begynder at blomstre så man kan se hvordan det ser ud.. :)

Lysene er bare bloklys med glans fra Kvickly.. og så et hvidt bånd og et tyndt sort bånd. Har sat det på med dobbeltklæbende tape.. Mit nye yndlingsværktøj.. ;) Og så har jeg limet den lille blomst på. Meget nemt at lave og så er de enkle og stilrene.. :)

Kan se du skal vies i Mariager Kirke.. Den er bare SÅ flot. Hvis vi ikke havde et tilhørsforhold til Enghøj havde jeg også valgt Mariager. Men nu er H2B konfirmeret i Enghøj og vores søn er døbt der så det var det mest naturlige.. :)

Må da også lige omkring din tråd.. :)

Mon ikke du kan nå det - og ellers tror jeg kun det er os selv der kan se at der mangler noget :wink:

Er glad for at kunne hjælpe med inspiration :biggrin: det er virkelig skønt at det hele springer ud nu!

Dobbeltklæbende tape er da guds gave til os zilla'er :thumbsupsmileyanim: er du vimmer.. Tror ikke jeg kan leve uden haha.. Og tak for guide til lys - kan være jeg låner den :)

Jeg er så glad for at det blev Mariager Kirke. Vi har ikke noget tilhørsforhold til nogen af kirkerne her i Randers, men hvis det ikke var blevet i Mariager, så havde vi også valgt Enghøj Kirke. Det er nu heller ikke fordi vi har noget tilhørsforhold til Mariager, men faldt bare for den da vi var derude for nogle år siden :heart: men kan godt forstå i har valgt Enghøj når i nu er knyttet til den :happy:

Du skal være velkommen :)

0

Pyha så blev min polterabend overstået... HOLD NU OP en FED dag.. Vi blev fuldstændig overrasket i lørdags da vi næsten var færdig med at spise morgenmad. Vi havde planlagt at skulle til Århus og købe tøj til H2B sammen med min bror og for nemhedens skyld skulle min mor tage vores søn. Vi havde luret at flere af dem der sku med til polterabenet skulle nogle andre ting i lørdags så vi var FULDSTÆDIG overbevist om at det ikke blev der... Men ja vi blev så klogere.. hahaha.. griner stadig ved synet af alle de mennesker der lige pludselig væltede ind i vores indkørsel.

Min H2B var lgie gået på toilet og jeg skulle lige gøre Victor færdig ved bordet og ja så kom de... VILDT.. Men jeg fik da med rystende ben og hænder åbnet og lukket dem alle ind. Det var båede drengene og pigerne der kom. De havde morgenmad med så vi startede stille og roligt op. :)

Da vi havde spist gik drengene. Svigermor tog hunden og min mor tog Victor.. :) Pigerne havde så en gave med til mig hver og jeg skulle så gætte hvilken gave der var fra hvem.. Super hyggeligt og det blev selvfølgelig krydret med en go gang Gajol med granatæble.. ;)

Da vi var færdige pakkede jeg en taske og så kørte vi i 3 biler. Jeg er MEGA dårlig til ikke at have kontrol men jeg gav da bare slip til sidst og vidste jo at jeg var i gode hænder.. :)

Nå men vi endte ved Randers Legeland som også har nogle polterabend-aktiviteter. Det var bl.a. sumobrydning, bordfodbold, lokumsræs, rodeotyr osv. Mega sjovt og go måde at få os rystet sammen på.

Da vi var færdige her fik vi lidt sandwish og derefter kørte vi ned til midtbyen i Randers. Heldigvis nærmede klokken sig 13-14 stykker så butikkerne var ved at lukke. Alligevel tog vi lige en gang ølstafet på rådhuspladsen.. :)

Da kl. blev 14 (tror jeg nok) gik vi mod 2. sted. Vi skulle danse Poledance... !!! Hold nu op det var sjovt og svært og hold nu op jeg var øm og blå bagefter.. Jeg har det største blå mærke på hoften efter adskillige mislykkedes forsøg på at komme op og vende på hovedet.. :)

Nå men efter det fik vi travlt. 10 piger som alle skulle gøre sig klar til fedt.. På 1! time.. Tjuhaj hvor det gik men vi nåede det. Jeg troede så dagen var ved at være slut og der nu bare sku festes men næ nej. Vi gjorde lige et stop ved et lille studie hvor jeg skulle indspille en 2-3 sange.. Jeg er ret glad for at jeg havde fået nok alkohol på det tidspunkt for jeg kan virkelig ikke synge. Men jeg fik da skrålet "Himmelhunden" ud og et par andre sange. Grimt men sjovt.. :)

Efter denne fantastiske dag og mega sjove oplevelser kørte vi til nogle lejet lokaler hvor vi mødtes med drengene til mad, diskotek og dans. Min H2B har lige en 3 timer der er forsvundet for ham men ellers holdt vi rigtig godt ud. Til midnat døde festen stille og rolig, men jeg skulle da selvfølgelig i byen så jeg fik min bror og moster og et par veninder med og så fortsatte vi.

Kl. 5 søndag morgen sluttede min polterabend.. Træt, blå, øm og virkelig dårlig.. :) :) :) Jeg kastede op i 12 timer og er stadig her en uge efter blå og øm.. Men jeg havde mit livs sjoveste dag.. FEDT FEDT FEDT... :)

0

Kan se at du har haft en fed PA.... Pigerne har været søde ved dig.. ???

Jeg har ikke været herinde. og Tillykke med brylluppet... Spændende det er snart du skal giftes... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ej hvor fedt at du havde en super god polterabend, det er jo lige sådan den skal være :-)

Fedt at du bare kunne give slip på planlægnings genet, det tror jeg selv at jeg får svært ved, men der er jo ikke andet at gøre :-)

0

Lyder som en kanon PA :biggrin: tænkte nok det var dig :) tror jeg sad ved siden af nogle af dine veninder i bussen mod Aarhus mandag morgen :) De snakkede i hvert fald om nogle af de ting i lavede, og om at du ikke havde haft det helt godt. Puha jeg havde ondt af dig der :lol: men fedt at det bare var sådan en fantastisk dag!

0

Lyder som en kanon PA :biggrin: tænkte nok det var dig :) tror jeg sad ved siden af nogle af dine veninder i bussen mod Aarhus mandag morgen :) De snakkede i hvert fald om nogle af de ting i lavede, og om at du ikke havde haft det helt godt. Puha jeg havde ondt af dig der :lol: men fedt at det bare var sådan en fantastisk dag!

Ha ha er det rigtigt.. Ej det kan da ikke passe.. hvem kan det mon være? Synes ikke lige at nogle af dem der var med kører med bus til Århus.. hmm.. :) Men vi mødte også en anden kommende brud der også var i legeland og oppe og synge.. måske var det hende de talte om.. ;) Men ja fedt var det. :)

0