char87

Maden - "Ud af huset" nær holstebro, skive, struer..

18 indlæg i dette emne

Hej piger

Lokalet vi har lejet til vores bryllup er uden mad, og derfor skal vi nu ud og finde et sted, hvor vi kan få leveret maden fra. Vi kiggede rundt igår aftes på nettet, men syntes ikke rigtig at vi lige fandt DET, altså lige det der passede til vores bryllup..

så piger, er der nogen herinde fra der kender til nogle leverandøre, som har virkelig lækker mad, og i vores område???

kunne være dejligt med nogle indput og nogle gode referencer til nogen steder, da jeg aldrig har prøvet at bestille mad ude fra før..

på forhånd tak for hjælpen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad skal i have? Vi har bestillt heltstegt pattegris og buffet - forret- dessert og servering hos Slagter Lange i Holstebro. Det har mange forskellige ting og skulle være rigtig godt - det kød/pålæg vi købt der var ihvertfald rigtig godt.

0

Del dette indlæg

vi er mest til forret - hovedret - dessert (ingen buffet, da der ikke rigtig er det vilde plads til det).. vi har også kigget lidt på slagter lange, men umiddelbart har det ikke lige sagt KLIK, så håber at der er nogen der har nogle andre ideer...

men hvis ikke, er slagter lange helt sikkert en mulighed..

0

Del dette indlæg

Hey kan se at vi alle 3 skal holde fest på Hostrup Hovedgaard :loveflag:

Vi har hyrret en form for kogekone, som laver lidt utraditonel mad, hun kommer her fra Himmerland, men havde ikke noget imod at tage med til Hostrup. Vi har prøvet hendes mad et par gange her i år til fødselsdage og det er super lækket. Hun laver blandt andet en skøn desert tallerken med 4-5 forskellige ting. Hvis det har interesse er hendes mail her: kogekonen@jensen.tdcadsl.dk

Vi har endnu ikke besluttet om noget af maden skal være buffe, men hvis vi skal have buffe, så vil den nok komme til at være inde i musikværelset, tror godt det kunne fungere.

Er lige lidt nysgerrig :biggrin: . Hvor mange bliver i til festen og skal i også være på Hostrup om eftermiddagen??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har hyrret en form for kogekone, som laver lidt utraditonel mad, hun kommer her fra Himmerland, men havde ikke noget imod at tage med til Hostrup. Vi har prøvet hendes mad et par gange her i år til fødselsdage og det er super lækket. Hun laver blandt andet en skøn desert tallerken med 4-5 forskellige ting. Hvis det har interesse er hendes mail her: kogekonen@jensen.tdcadsl.dk

Vi har endnu ikke besluttet om noget af maden skal være buffe, men hvis vi skal have buffe, så vil den nok komme til at være inde i musikværelset, tror godt det kunne fungere.

Det med at have buffet i musikværelse har jeg slet ikke tænkt på - den ide snupper jeg :fløjt:

Er lige lidt nysgerrig :biggrin: . Hvor mange bliver i til festen og skal i også være på Hostrup om eftermiddagen??

Vi regner med at tage der ud om torsdagen for at sæt det hele op og overnatte der fra fredag til lørdag - da vi skal vies i parken på stedet. Vi laver en lille slik og frugthjørne i spisestuen til vores gæster mens vi fotograferes i parken og måske ned ved stranden.

Vi bliver 50 - hvoraf 11 er børn.

0

Del dette indlæg

Har hun et menu kort man kan se et sted?

0

Del dette indlæg

hvis alle kommer bliver vi 57...

havde slet ikke tænkt på en kogekone - troede ikke de fandtes mere (-:

lidt hyggeligt at vi er flere der skal holde festen derude, så vi kan lure lidt af fra hinanden - men kan dog se at jeg kommer først hehe..

vi skal være der om eftermiddagen til barnedåb/reception (jep er stor og tyk lige nu, og venter et barn til december).. så jeg regner med at gæsterne sætter sig hvor de har lyst - i haven, i musikværelset eller hvor de nu har lyst.. så kan vi hygge, og så bliver der tid til at vi kan smutte og få taget billeder...

vi regner også med at tage derud og dække bord enden onsdag eller torsdag, efter hvornår vi kan få nøglen..

0

Del dette indlæg

Har hun et menu kort man kan se et sted?

Ja hun har nogen menu foreslag, som hun kan sende på mail, der står også priser på. Men tror meget, at hun er til at snakke med, og hun kan også tage nogen folk til at servere med.

Vi bliver omkring de 70 så vi kommer til at fylde godt :blush: på lille Hostrup. Vi vil selvfølgelig også dække op en af dagene inden, men vi regner ikke med at sove der fra fredag til lørdag, da vi skal giftes ca 50 min der fra. På dagen regner vi med at ankomme ca. kl 15 med vores gæster og så skære kagen for (nok i musikværelset). Så smutter vi ud og får taget billeder mens gæsterne hygger videre. Regner med at folk i den tid godt kan nøjes med at cirkulere rundt i stuerne og haven, så riddersalen kan "gemmes" til om aftenen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay :) det var også mere for at vide stilen og prislejet inden jeg kontaktede hende - men det skader jo ikk med en forespørgsel - prøver at sende en mail :)

Jeg har lige prøvet at sende en mail her inde med de menu foreslag vi har fået af hende, så du kan se lidt om hvad hun laver, samt prisleje.

De gange jeg har fået fra hende har det været tallerken anrettet forret, hovedret som kom ind på fade og i skåle, som man selv sendte rundt og tog fra. Hun medbringer selv nogen stentøjs skåle og andre ting til dette. Derefter en dessert anrettet på en tallerken. Hun har selv medbragt firkantede tallerkner til at anrette forret og dessert på de gange.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger

Lokalet vi har lejet til vores bryllup er uden mad, og derfor skal vi nu ud og finde et sted, hvor vi kan få leveret maden fra. Vi kiggede rundt igår aftes på nettet, men syntes ikke rigtig at vi lige fandt DET, altså lige det der passede til vores bryllup..

så piger, er der nogen herinde fra der kender til nogle leverandøre, som har virkelig lækker mad, og i vores område???

kunne være dejligt med nogle indput og nogle gode referencer til nogen steder, da jeg aldrig har prøvet at bestille mad ude fra før..

Kan helt bestemt anbefale Højslev Kro - det er super lækkert mad. Hvis prisklassen skal være lidt mindre, kan det være Spændende mad i Nr. Søby, også super lækkert mad.

0

Del dette indlæg

Hej piger

Kan helt bestemt anbefale Højslev Kro - det er super lækkert mad. Hvis prisklassen skal være lidt mindre, kan det være Spændende mad i Nr. Søby, også super lækkert mad.

Begge steder er super men også sallingsund færgekro er lækkert.

0

Del dette indlæg

Vi holdt vores bryllup på Hostrup Hovedgaard tidligere i år og vi kan kun anbefale stedet på alle niveauer - I bliver helt sikkert super glade for jeres valg.

Ift. mad fik vi en virkelig lækker kombination fra Sallingsund Færgekro. Vi havde en tallerkenserveret forret og buffet til både hovedret og dessert. Nu har jeg ikke lige billederne på denne computer men hvis det har interesse kan jeg lægge nogle op så I kan se hvor højt niveauet var. Prismæssigt synes vi at det var meget fornuftigt til 300 kr. pr. kuvert. Vi havde derudover valgt at betale deres kok for at komme ud og præsentere samt arrange maden hvilket klart kan anbefales. Buffetten kom på intet tidspunkt til at se træls eller kedelig ud og det synes vi var super lækkert :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har til snart utallige fester i familien brugt Valgmenighedens Hus i Holstebro. Nogle gange i deres lokaler men af og til også ud af huset. Man kan ikke se meget ud af hjemmesiden men maden derfra er altså bare suuuper lækker (især desserterne er i særklasse efter min mening :lol: )

Ham der står for det dernede er super flink og der har aldrig været problemer i forbindelse med de fester vi har holdt hos ham ... Jeg tror også at prisniveauet er særdeles rimeligt :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer