Nessie

Jeg har købt kjolen! + spm om pris på tilretning

7 indlæg i dette emne

Nu har jeg jo faktisk ikke prøvet den, men jeg har prøvet Luccakjoler tidligere ved Marie D'ete, og elsker pasformen. Også ligner den en kjole jeg har prøvet tidligere, som det så ikke blev men som jeg forelskede mig meget i. Så derfor sprang jeg ud i det, da jeg fandt en kjole på udsalg over nettet. Her er skønheden så!

Hvis jeg har den samme følelse i maven når den kommer hjem som jeg har lige nu (der er cirka otte hundrede sommerfugle der danser salsa), skal den rettes til. Mit spørgsmål er så, hvad det vil koste?

Den skal nok lægges op, da jeg er ret lille, men kanten nede er helt som resten af stoffet så jeg tror ikke der er noget der skal flyttes. Halternecken skal enten bare af (tror der er knapper faktisk) eller der skal en ny, mere plain en på. Og så skal nogle af blomsterne måske væk eller blive ændret lidt, da jeg synes dem på brystet er lidt voldsomme. Jo, også noget så slæbet kan komme op. Men hvad vil det koste tror I?

post-52278-0-74735900-1347821140.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var ved en skrædder i byen Løgten (tæt på Århus), og hun skulle kun have 250 kr (!!!!!) for at sy min kjole ind 2 cm. i hver side, og hun var virkelig dygtig. Men jeg har aldrig hørt om nogen ellers, der gør det så billigt. Synes jeg har hørt flere give omkring 1000 kr. for en tilretning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen idé om hvad det vil koste, men ville bare lige sige at det er en rigtig smuk kjole!! :cheerleader3:

Tak! Også til 500kr! Er bare så glad lige nu :)

Jeg bor desværre i København, så jeg ved ikke hvad chancerne er for at finde så billig en tilretning... Nogen tips fra Københavnere? Evt. Roskilde, der kommer jeg også forbi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prisen på tilretning varierer MEGET efter hvad jeg har hørt.

Jeg gav 950,- kr. for; oplægning, syning og påsætning af halterneck, som er rigtig fin "faconskåret" og med små knapper til lukning, fjernelse af BH-puder, fik lavet små indtagninger ved brystet.

Jeg synes at det var en virkelig god pris! :)

(Jeg brugte den skrædder som butikken anbefalede).

En bekendt fik lavet; oplægning, sat silikonebånd på indersiden af kjolens stropper og lavet små indsnit ved brystet - dette gav hun 3.500,- kr. for!!! :o (Hun brugte også den skrædder som hendes brudekjolebutik anbefalede).

Så det kan virkelig godt betale sig at forhøre sig lidt om priserne på tilretning.

Jeg havde i forvejen fået at vide der hvor jeg købte kjolen at deres skrædder tog 6-700 for en oplægning, det synes jeg ikke lød dyrt, så jeg turde godt bruge hende og er fuldt tilfreds!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer