Posted September 27, 2012 · Report post Har lige skimtet din planlægningstråd, og fandt et billede af jer uden for kirken, og hvis det er det der er taget af fotografen kan jeg skisme godt forstå I er skuffet! Min 7 årige datter kunne med sin gamle Iphone 3s`er havde taget bedre billeder! .. Hvor er det surt for jer, at betale "dyre domme" for noget man så bare slet ikke er tilfreds med ... Øv øv!! Håber I finder ud af noget med fotografen! Tak, ja det er træls , men det håber vi også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Nu fandt jeg endelig din planlægningstråd, og jeg ville sku nægte at tro på, at det er taget af en fotograf, hvis ikke jeg vidste det. Det er da under al kritik. Er de ikke også mega grynet? Hvis alle billederne er i den kvalitet, så kan jeg i den grad godt forstå at i er skuffet. Og især fordi i er SÅ smukke. Hold da op hvor er den flot din kjole! Alle billeder et ikke i dårlig kvalitet (heldigvis), noget af det er 'bare' sløret, men faktisk er der et billed hvor det er ok at det er sløret, så det er fint ;) haha.. Men ja, er også rigtig ked af det. Eller vi begge er kede af det, men faktisk mest fordi vi har fået meget søde billeder, som vi slet ikke er til, og har sagt for starten af. Størstedelen af billederne må IKKE være søde traditionelle billeder som man ''tit'' ser.. og det blev det. Men altså det Org tak hvor det dog varmer du siger det om os og om min kjole. Bliver jo helt rørt. TAK. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Jeg håber du lægge flere op, så vi kan se mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2012 · Report post Uha, det må nok være noget af det værste der kan ske for en bryllupsfotograf, og ikke mindst et brudepar! Er det kun lokationsbillederne der er "kikset"? hvad med billederne fra vielsen, festen osv.? Som andre skriver, så kan man godt få taget lokationsbilleder efter dagen jo.. Hvis man ellers stadig er forelskede efter brylluppet ;) Mange fotografer laver "Trash the dress", som ikke ødelægger kjolen. Vi har fx vores eget koncept "LOVE! the dress" (http://www.applepark...love-the-dress/), hvor vi tager billeder der ikke ødelægger kjolen, men hvor vi også kan slutte af med Trash the dress billeder. Så sig til, hvis i vil have en rigtig god pris på det, da jeg synes det er meget synd for jer, at i ikke har nogle gode lokationsbilleder. Jamen vi havde ikke råd til festen for det kostede 6700 for billeder til vielsen og lokation. og vi har ikke mange penge, selvom vi har sparet op. Men altså det er heller ikke super gode fra kirken. der er mange hvor min mands arm er skået af eller det er taget helt skævt. Ihh hvor er det nogle skønne skønne billeder i tager.! det er da helt vildt.! Smukt arbejde i gør jer.! Tak for dit tilbud, virkelig mange tak, har været i kontakt med en anden fotograf, som gerne vil tage lidt billeder.. Men tager i egentlig andre billeder end portræt, bryllup og forlovelse? Det lyder som en ret voldsom pris for kun vielse og lokation, især hvis billederne er blevet så dårlige som i siger. Man kan få masser af gode fotografer hele dagen for 6-8000kr. Men det kan i jo slet ikke bruge til noget nu For at svare på dit spørgsmål, så ja vi tager de billeder kunden ønsker, og ikke kun portræt, bryllup og forlovelse, det er bare det siden er optimeret til i øjeblikket Men du skal endelig ikke holde dig tilbage, hvis du har andre ønsker? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites