RenéeJohansen

Hvide stiletter, hvor?

17 indlæg i dette emne

Jeg leder efter et par hvide el. Ivory farvede stiletter? Nogen der kan hjælper mig med hvor jeg kan finde et par til en ok pris?

Der skal ikke være pynt eller noget på, da jeg har bestilt et smykke hos Susanne Nikolaisen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu, kan jeg ikke se hvor du bor.

Men, hvis du kommer til Aarhus er der en meget billig sko butik i busgaden, der hvor fotoforhandleren lå (hvis det siger dig noget, men hvis du finder bus gaden, kan du finde den, det er nærmest den eneste butik) Ellers ligger der et sted i Bruunsgalleri, de har en del ting som er lidt kedelige at se på, men hvis man alligevel går ind, kan man ind imellem finde rigtig gode sko til under 500.-, men altså de er billige så kvaliteten variere, jeg har haft et bar som holdte et par måneder og så har jeg et par der inde fra som jeg tror jeg har brugt de sidste 3 år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa,

Nu ved jeg ikke, om du allerede har fundet sko (kan se at denne tråd er tæt på en måned gammel), men ville bare lige tippe dig om denne online shop, jeg har fundet. De har mange fine sko - og så er det genialt, at man kan sortere på hælhøjden, synes jeg! :)

http://www.fest-sko.dk/shop/brudesko-766c1.html

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Nu ved jeg ikke, om du allerede har fundet sko (kan se at denne tråd er tæt på en måned gammel), men ville bare lige tippe dig om denne online shop, jeg har fundet. De har mange fine sko - og så er det genialt, at man kan sortere på hælhøjden, synes jeg! :)

http://www.fest-sko....esko-766c1.html

Den er rigtig fin den side :) tak for den :)

0

Del dette indlæg

Tusind tak for tippet, jeg vil straks kigge nærmere på den :)

Jeg har ikke fundet skoene endnu nemlig..

Jeg har desværre ikke kommet så meget herinde på det sidste, men nu er jeg snart klar igen til at flashe kjole, smykker og invitationer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer