kristineB

inspiration til regnvejrsbilleder?

10 posts in this topic

Vi skal giftes om 8 dage (pyyyyh), og som det ser ud på vejrudsigten, kan det godt blive en ret våd dag (men meget kan jo nå at ændre sig endnu).

Men nu mangler jeg sidste-øjebliks inspiration til vores locationbilleder - hvordan kan man få taget nogle fede regnvejrsbilleder (uden at det kræver aaaalt for meget?)

Vi skal giftes i Aalborg Øst, så hvis nogen kender nogle gode locations i nærheden, modtages forslag også med kyshånd:)

Vi skal først mødes med fotografen søndag, så der er jo rigelig tid til at lægge en slagplan (host host:))

0

Annonce ♥

Vi skal giftes om 8 dage (pyyyyh), og som det ser ud på vejrudsigten, kan det godt blive en ret våd dag (men meget kan jo nå at ændre sig endnu).

Men nu mangler jeg sidste-øjebliks inspiration til vores locationbilleder - hvordan kan man få taget nogle fede regnvejrsbilleder (uden at det kræver aaaalt for meget?)

Vi skal giftes i Aalborg Øst, så hvis nogen kender nogle gode locations i nærheden, modtages forslag også med kyshånd:)

Vi skal først mødes med fotografen søndag, så der er jo rigelig tid til at lægge en slagplan (host host:))

Min mor blev gift i regnvejr og vi har fået nogle helt fantastiske billeder foran en granskov, på det tidspunkt var vi så heldige at det støvregnede og ikke øsede ned ligesom resten af dagen :)

Min papbror stod og holdte paraplyer over dem mens fotografen tjekkede billeder indimellem, (det har vi også fået nogle rigtig gode og naturlige billeder af) og hver gang fotografen sagde nu, fjernede han paraplyerne og trådte ud af billedet mens han tog nogle skud :lol:

Ellers prøv at se lidt inspiration her de fleste burde man da kunne finde rundt om i Aaalborg øst?

0

Gummistøvler og vandpytter! Jeg ville ELSKE at kunne slippe det indre barn løs i regnvejr på bryllupsfotos :-D Eller noget rigtigt ridderligt og romantisk, en gammel jakke som din husbond selvfølgelig lægger på din vej, inden du skal krydse rendestenen (sådan Hollywood 30'er-40'er stil, totalt classy)... Eller mere leg, med paraplyer; lad regnen fylde en paraply (såfremt det regner nok, ellers kan man tage lidt postevand med til hjælp) og læg lidt rosenblade, papirbåde, papirhjerter på vandoverfladen :-) Ork, der er SÅ mange fede muligheder for skæve, skøre, sjove og vildt romantiske billeder i regnvejr. Jeres fotograf har sikkert også en masse gode forslag og idéer. :-)

Held og lykke med vejret, uanset hvordan det bliver, er det jo jeres bryllupsdag, og derfor bliver vejret helt perfekt ;-)

0

Hov, vandkander kan man også bruge! Kan lige forestille mig gommen på en trappestige med en vandkande, bruden med en paraply nedenunder, og masser af vandpjask :-) Hold nu op, jeg ville more mig i silende regnvejr ;-)

0

Annonce ♥

Lidt inspiration funder på pinterest. Håber du kan bruge det. Jeg er selv helt vild med de sidste, hvor dråberne ligner stjernestøv.

77898268524162763_jndYChSS_c.jpg26880928996063800_rVe0bp9A_c.jpg401313016764713128_eGsJBW6o_c.jpg237494580319838816_4wZXLNj7_c.jpg237494580319838747_A4Cs8ODf_c.jpg237494580319918049_ONAeShb2_c.jpg21181060717748675_MnTf3puO_c.jpg

0

Jeg har en artikel om regnvejrsbryllup på min blog. Bare søg efter regnvejr :)

0

Hvad med alle de fine tunneller med autentisk udsmykning? :P

Var det helt skidt med gigantium? Der er jo nogle overdækkede steder, og fede trapper..

0

Stemmer stadigvæk på hesteskoen både hvis der er godt eller dårligt vejr ;-)

0

Annonce ♥

^ ha ha, hesteskoen er altså et godt bud, lige meget hvordan vejret er:)

Og ja, tunellerne i Aalborg Øst kunne altså også give nogle fede billeder, hvis man kan finde en, hvor der ikke står for mange platte slogans:)

0

Regnvejrsbilleder kunne blive super fede. Jeg gad (næsten) også kunne rende rundt i gummirøjser på min bryllupsdag.

0