Regnbuen

brudekjole prøvning

32 posts in this topic

Ih, så er jeg igang :)

Har været ved lilly i går og panayotis i dag. Kjolerne var flotte ved lilly, men der var især to hos panayotis, der var -virkelig- pæne. Desværre er de vist noget over mit budget, men hold da op... måske man skulle vinde i lotto?

Jeg bliver bare lige nødt til at dele et billede af de to smukkeste fra panayotis med jer:post-60816-0-80839500-1349543338.jpg

Den her er virkelig smuk, men kæmpe, kæmpe stor. Jeg ved ikke, om jeg risikerer at blive dødtræt af sådan et kæææææmpe slæb. Og så sad den liiiiidt tæt på mig ;)

Og så er min fil for stor, så den næste kommer i næste indlæg ;)

0

Annonce ♥

og her er så næste kjole:

post-60816-0-03204000-1349543557.jpg

Den her er jeg selv helt vild med. Den er bare så super flot i skørt og alt muligt. Den sidder ikke heeeeelt godt lige der, fordi den ikke kunne lukkes i ryggen :P Men der kunne sættes snøreryg i, og så er det jo løst.

...desværre havde de fået prisen væk på den, så de ringer på tirsdag med info til mig. Men er bange for den er dyyyyyr :P

0

jo, det var der - men ingen, der var helt så pæne som ved panayotis :)

Eller, de var pæne, men de var ikke nær så meget mig :)

Til gengæld følte jeg mig tykkere ved panayotis :P Der er åbenbart stor forskel på de to butikkers størrelser...

ser lige, om jeg kan grave et lilly billede frem :)

0

Annonce ♥

Hehe puha tykkere det er ikke godt.... ;)) glæder mig til at se flere billeder,,, ;)

0

nej, tykkere var lidt skidt - hos lilly var jeg absolut ikke mere end en størrelse 40 - og nogle af dem var endda for store i det

Men hos Panayotis sad 40 godt nok til :blush:

Det her var favoritten ved lilly:

post-60816-0-94279900-1349547778.jpg

0

Wow de er så flotte! Virkelig. Og jeg giver dig ret i det med Lilly. Jeg var der også igår, og jeg syntes at de manglende lidt. Men der kom talje på :)

0

Virkelig smukke kjoler! Kan bedst lide din egen favorit, den er sej :)

Du skal ikke være ked af det med størrelserne, jeg har været fra 32 til 42 de gange jeg har prøvet, og alle butikker mener de har ret i sine størrelser :blink: Nu ved jeg ikke om det er størrelsen eller vinklen, men i den fra Lilly ser du altså meget slankere ud end i dem fra Panayotis... Er det fordi de ikke var ret størrelse?

0

Annonce ♥

jeg tror, at min egen favorit gør mig "tykkere" lige nu, netop fordi den var lidt for lille til mig, og derfor er helt åben i ryggen. Jeg går ud fra, at HVIS man nu fik den syet om til snøreryg, vil den kunne komme til at sidde supertæt til.

Det kan også være, det er vinklen, der er forskellig fra panayotis kjolerne til lilly modellen? Her er et forfra billede af den af kjolerne, der har det stoooooore slæb:

post-60816-0-30797300-1349548790.jpg

Og grunden til, at jeg bedst kan lide "favoritten", er netop, som du siger, at den er sej. Den er utroligt smuk, men samtidig sådan...lidt rå i det stadigvæk, og som en pige, der først lige har skiftet min hanekam ud med længere hår, kan jeg godt lide det lidt rå look :)

0

Så blev den bedre! Med snøreryg bliver det rigtig smukt, det er jeg sikker på. Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Marie D'ete i Roskilde tager vidst 1000kr for at lave sådan en - den billigste jeg har hørt om i hvertfald.

Kan godt følge det med råhed, jeg er ligesådan. Har prøvet så mange kjoler der var prinsessesmukke og fik mig til at ligne en der var udklædt som brud. I dag fandt jeg så en, der fik mig til at ligne mig selv der skulle giftes! Kig i min tråd hvis du vil se :) Mavefølelsen har enormt meget at sige. Det er svært at finde en lang hvid prinsessekjole til en der aldrig går i lang kjole, hvidt eller har prinsessestil.

0

Fårk hvor er favoritten fra Lilly flot til dig!!

0

Annonce ♥

ej hvor er I altså søde :)

Så må vi se, hvad det ender med. Vil rigtig gerne have min mor med ud at kigge også - og så lade kæresten blive hjemme denne gang ;) (Vi har valgt at sige, at når det bringer uheld at brudgommen ser kjolen, så går det nok, når vi teknisk set begge er brude)

Så jeg har haft min tilkommende med ude at kigge de to første gange for lige at spore mig ind på, om hun synes jeg er pæn også ;) Men når det endelige valg skal træffes, bliver hun sendt væk, tror jeg ;)

0

Du skal huske at ligge billeder når kjolen er valgt så vi kan se;)

0

ork, bare rolig ;) Det skal jeg nok

Lige nu venter jeg utålmodigt på, at det bliver tirsdag, for der ville min drømmetyder ringe og fortælle prisen på min favorit kjole. Selvom jeg desværre allerede nu har en skrækkelig formodning om, at den er alt for dyr :(

0

Ej hvor er de smukke de kjoler!

Jeg kan rigtig godt lide den på billede 1, med det store lange slæb, men ja det er jo om man "orker" at slæbe rundt på det. Men smuk er den, ja de andre også, og du er smuk i dem, suk! :biggrin::loveflag:

0

Annonce ♥

jeg skal ind og prøve dem igen på fredag - helt alene med mig selv. Jeg tror, jeg har behov for at prøve dem, uden venindernes sukken over det store slæb. For lige nu er jeg bare så meget i tvivl om dem, fordi veninderne syntes den store var så smuk så smuk. Men er slet ikke vant til at gå så meget i kjole, og vielsen er allerede kl 13.00 så tænker, at jeg godt kunne blive pænt træt af den...

0

Nr. 2 er da vildt smuk til dig!:-)

0

ih tak! Det er jo også den, jeg selv er lidt forelsket i. Netop fordi den er lidt mere...rå end andre kjoler :)

0

Den skiller sig ud fra de andre....den er virkelig smuk! Forresten er det da morsomt, at vi skal giftes samme dag, i samme kirke, plus så på brudekjoler samme dag:-D

0

Annonce ♥

Er helt vild med dem fra Panayotis. Må jeg spørge hvad de koster?

0

orv, pis pis pis....

Jeg var ellers SÅ sikker på, at jeg bare måtte have nr 2 fra Panayotis, som jeg har vist billede af herinde også - men så kom jeg til at gå i Luccas outlet, bare lige for sjov, og nu er jeg sgu godt nok i tvivl!

post-60816-0-35476400-1350224694.jpg

flere billeder i næste indlæg!

0

Hvor er den bare sej... Wow. Er der ikke også lidt prisforskel? Hmm - er det bare mig, eller er den lidt for stor?

0