Lafelina

Lilly Lagersalg - dele billeder?

38 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

smuk er den ihvertfald.. :-) hvornår var der lagersalg?? og hvornår er der igen??

Hej

Der er stadig lagersalg helt til slutningen af oktober på Bugattivej i vejle på Lillys hovedlager.

Man må gerne bare kigge forbi, selvom man ikke har bestilt tid. Det kan være du kan få en afbudstid, hvis du vil have.

Der er også 40 % rabat på 2012-modeller nu - heriblandt min favorit fra den kollektion, som før kostede over 9000 og derfor ikke var inden for mine budgetrammer. Nu bliver jeg helt i tvivl, om det alligevel skulle have været den, nu den er sat så meget ned... :-)

Men gode tilbud er der vist mere eller mindre altid hos Lilly. Skulle måske ikke have haft så travlt, men have luret Lillys tilbudspolitik lidt af først :-)

0

Del dette indlæg

Her er min skønne kjole, jeg købte idag. Den er oprindelig uden halterneck. Bæltet - som er et sjal - hører ikke med, men skal ha' lavet et dertil. I må lige se bort fra de skæve arme :griner:-

[]

[]

Fedt, tak fordi du delte billede :-) . Den er flot til dig. Sløret er vildt flot :-)

Redigeret af Lafelina
0

Del dette indlæg

Jamen jeg skal vist ikke have flere kjoler. Har jo købt en Lilly model 2012 som de sagde ikke kommer på tilbud i år, hvilket det heller ikke lader til inde på hjemmesiden.. Men Har jo desværre forelsket mig i en anden :-( så prøver at sælge den.. Mengistu du fik en billig kjole.. Og synes bestemt du skal ære tilfreds med den. For du ser gude smuk ud i den.. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke et billed med mig selv i den, men jeg købte denne på Lagersalg

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=62&M=eCom_Catalog&PID=&ProductID=PROD1302

Min søster og veninde stemte for denne http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=119&ProductID=PROD991&GroupID=GROUP53&VariantID=VO58

Men jeg købte den jeg havde det bedst i, og den som ekspedienten syntes bedst om :)

Nu hænger den i min søsters skab og jeg glæder mig helt vildt til jeg skal have den på...

0

Del dette indlæg

Jamen jeg skal vist ikke have flere kjoler. Har jo købt en Lilly model 2012 som de sagde ikke kommer på tilbud i år, hvilket det heller ikke lader til inde på hjemmesiden.. Men Har jo desværre forelsket mig i en anden :-( så prøver at sælge den.. Mengistu du fik en billig kjole.. Og synes bestemt du skal ære tilfreds med den. For du ser gude smuk ud i den.. :-)

Åhr, tak for komplimenten :-).

Kan da være, du får din solgt - du kan prøve hos Cinderella brude- og festkjoler i Varde (jeg købte jo også en anden først, alt for hurtigt, også på tilbud, men det var bare ikke den rette - så nu hænger den i Varde :-D). Det er da en mulighed... De tager 50% i kommission.

Kh

0

Del dette indlæg

Fedt, tak fordi du delte billede :-) . Den er flot til dig. Sløret er vildt flot :-)

Velbekomme. Men gider du ikke fjerne billederne i din quote, da jeg muligvis sletter dem igen med tiden.

Sløret har jeg købt brugt på dba.dk

Yes, er gjort :-)

0

Del dette indlæg

http://www.lilly.dk/...ductID=PROD1302

Min søster og veninde stemte for denne http://www.lilly.dk/...&VariantID=VO58

Men jeg købte den jeg havde det bedst i, og den som ekspedienten syntes bedst om :)

Nu hænger den i min søsters skab og jeg glæder mig helt vildt til jeg skal have den på...

Den du købte er også en af mine favoritter - den er bare så smuk :-) og så til 1500 kr., det er simpelthen et scoop :-). Tillykke med den

Kh

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

købte Cinderella i Varde din brudekjole da du ombestemte dig og ville have en anden??? Og lige meget hvilket mærke det er fra?? eller jeg jeg helt forvirret nu?? :-) har nemlig selv fortrudt :-)

Hej

De tager den i kommission, dvs. du får kun penge, hvis det lykkes dem at sælge din kjole. De tager 50 % af gevinsten ved salget - men du sætter selv prisen, så hvis du vil have f.eks. 3.000 kr. ud af det, skal du sætte prisen til 6.000 kr.

Men mærket er de vist ligeglade med - du sender dem bare billeder af din kjole, og så svarer de tilbage, om de vil tage den i kommission.

Og så må man se, om man er heldig at få den solgt. Jeg tror det er lidt lettere at gøre det på denne måde end at sælge den selv, fordi der er så mange, der har annoncer ude alle steder. Det er lettere, at få nogen til at prøve kjolen, når de alligevel er i butikken, så selvom man så kun får halvdelen af gevinsten, er det bedre end ingenting.

Håber du finder en løsning på det. Jeg selv tænker sådan her: "Ok, jeg dummede mig ved det første køb, men whatever, jeg bliver kun gift 1 gang, og så er jeg ligeglad med at det har kostet lidt mere for at finde den rette kjole end det behøvede at have gjort". Så sæt ikke dig selv under pres med at sige "jeg skal først sælge den jeg har før jeg køber en ny", for det værste jeg kan forestille mig for enhver brud, er at stå på selve dagen og ønske sig en anden kjole.

Held og lykke med det - er spændt på, om du køber din drømmekjole :-)

Kh

0

Del dette indlæg

http://www.lilly.dk/...ductID=PROD1302

Min søster og veninde stemte for denne http://www.lilly.dk/...&VariantID=VO58

Den din søster og veninde stemte for har jeg købt i dag :loveshower: Nu er der bare aaaaaalt for lang tid til jeg skal ha den på!

0

Del dette indlæg

købte Cinderella i Varde din brudekjole da du ombestemte dig og ville have en anden??? Og lige meget hvilket mærke det er fra?? eller jeg jeg helt forvirret nu?? :-) har nemlig selv fortrudt :-)

Hej

De tager den i kommission, dvs. du får kun penge, hvis det lykkes dem at sælge din kjole. De tager 50 % af gevinsten ved salget - men du sætter selv prisen, så hvis du vil have f.eks. 3.000 kr. ud af det, skal du sætte prisen til 6.000 kr.

Men mærket er de vist ligeglade med - du sender dem bare billeder af din kjole, og så svarer de tilbage, om de vil tage den i kommission.

Og så må man se, om man er heldig at få den solgt. Jeg tror det er lidt lettere at gøre det på denne måde end at sælge den selv, fordi der er så mange, der har annoncer ude alle steder. Det er lettere, at få nogen til at prøve kjolen, når de alligevel er i butikken, så selvom man så kun får halvdelen af gevinsten, er det bedre end ingenting.

Håber du finder en løsning på det. Jeg selv tænker sådan her: "Ok, jeg dummede mig ved det første køb, men whatever, jeg bliver kun gift 1 gang, og så er jeg ligeglad med at det har kostet lidt mere for at finde den rette kjole end det behøvede at have gjort". Så sæt ikke dig selv under pres med at sige "jeg skal først sælge den jeg har før jeg køber en ny", for det værste jeg kan forestille mig for enhver brud, er at stå på selve dagen og ønske sig en anden kjole.

Held og lykke med det - er spændt på, om du køber din drømmekjole :-)

Kh

Ej hvor sjovt, jeg har måske prøvet din kjole idag :happy:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer