Sign in to follow this  
Followers 0
Leitschen

Hvilken farve sko?

42 posts in this topic

Ej tusind tak, du er en skat! Der vil jeg straks sætte mig til at savle :)

0

Annonce ♥

Ej tusind tak, du er en skat! Der vil jeg straks sætte mig til at savle :)/>

godt du kunne bruge det - spændt på at se hvilke sko du ender med:-)

0

Jeg skal have blå sko på. Ville gerne have det skulle være mit something blue. Fandt de fineste Jimmy Choo blå glimmer-sko med en perfekt hælhøjde, da jeg ikke kan gå i høje stiletter. Elsker bare de sko :cheerleader3:

Spændende hvad du finder på.

post-55766-0-77906100-1356602734.jpg

1

Jeg vil have blå sko på - som mit something blue. Men jeg kan ikke finde skoEN. Jeg er nødt til at have ankelen på, da jeg har meget smalle fødder, og ikke kan holde sko på uden. Desværre. Og så skal de være hæl på - men ikke for høje, for så kan jeg ikke holde til at have dem på en hel dag.

0

Annonce ♥

Jeg leder med lys og lygte efter blå sko. Jeg vil rigtig gerne have fat i nogle i kongeblå silke (eller hvide som man kan farve kongeblå), men jeg er meget pernitten med mine sko. Jeg kan ikke gå i spidse sko (andefod), og helst heller ikke peeptoe, og vil maximalt have 7 cm hæl, da jeg ikke er vant til hæle. Så ville ideelt set gerne finde et par rundsnudede, lukkede silke-pumps med hæl på 4-7 cm... Det er ikke nemt ;) Men der er jo god tid til endnu.

Hvilken størrelse sko bruger du?? Jeg havde næsten samme kritirie som dig, og endte med at købe dem i England. Desværre var de et nummer for store, så bestilte et par mere magen til blot en str. mindre. Så har et par til at stå der kun er forsøgt at gå i en times tid.... Det er str. 39.... Kan evt. sende billede på sms eller mail, kan ikke finde ud af at ligge billeder på heninde :td:

0

Jeg leder med lys og lygte efter blå sko. Jeg vil rigtig gerne have fat i nogle i kongeblå silke (eller hvide som man kan farve kongeblå), men jeg er meget pernitten med mine sko. Jeg kan ikke gå i spidse sko (andefod), og helst heller ikke peeptoe, og vil maximalt have 7 cm hæl, da jeg ikke er vant til hæle. Så ville ideelt set gerne finde et par rundsnudede, lukkede silke-pumps med hæl på 4-7 cm... Det er ikke nemt ;) Men der er jo god tid til endnu.

Hvilken størrelse sko bruger du?? Jeg havde næsten samme kritirie som dig, og endte med at købe dem i England. Desværre var de et nummer for store, så bestilte et par mere magen til blot en str. mindre. Så har et par til at stå der kun er forsøgt at gå i en times tid.... Det er str. 39.... Kan evt. sende billede på sms eller mail, kan ikke finde ud af at ligge billeder på heninde :td:

Uh, det må du meget gerne! Jeg bruger str. 38 - 39, så måske de passer? ;) Vil meget gerne se et billede! min email er m.christensen2006@gmail.com

0

Det er en fed side, men det er godt nok også dyre sko!

0

Annonce ♥

Jeg har købt disse; post-58236-0-98578100-1353286244.jpg De er fra Vera Wang og jeg tænker at de efter brylluppet kommer til at se fantastiske ud til en lille sort kjole. Glæder mig sååå meget til de kommer med posten.. De er lidt høje, så jeg ender nok også i et par flade senere på aftenen.. Den tid, den sorg.. :denmarkflag:/>

hvor har du købt dem? :)

0

Jeg har købt disse;

post-58236-0-98578100-1353286244.jpg

De er fra Vera Wang og jeg tænker at de efter brylluppet kommer til at se fantastiske ud til en lille sort kjole. Glæder mig sååå meget til de kommer med posten.. De er lidt høje, så jeg ender nok også i et par flade senere på aftenen.. Den tid, den sorg.. :denmarkflag:

Hvor har du købt dem henne?? Jeg leder selv efter et par fede designersko nemlig :D Ønsker mig dog nogle i lilla :D

0

Jeg har købt disse; post-58236-0-98578100-1353286244.jpg De er fra Vera Wang og jeg tænker at de efter brylluppet kommer til at se fantastiske ud til en lille sort kjole. Glæder mig sååå meget til de kommer med posten.. De er lidt høje, så jeg ender nok også i et par flade senere på aftenen.. Den tid, den sorg.. :denmarkflag:/>/>

hvor har du købt dem? :)/>

Jeg har købt dem ad en lidt kringlet vej, en US hjemmeside som ikke sender til DK, men fik dem leveret til nogle venner i US som sendte videre til mig, desværre er de for store, så de er til salg..

0

Annonce ♥

Jeg har købt disse;

De er fra Vera Wang og jeg tænker at de efter brylluppet kommer til at se fantastiske ud til en lille sort kjole. Glæder mig sååå meget til de kommer med posten.. De er lidt høje, så jeg ender nok også i et par flade senere på aftenen.. Den tid, den sorg.. :denmarkflag:/>

Hvor har du købt dem henne?? Jeg leder selv efter et par fede designersko nemlig :D Ønsker mig dog nogle i lilla :D

Måske de kan farves? De er i satinbetrukket læder.. Virkelig lækre, men desværre for store til mig så de er til salg igen..

0

Jeg har købt disse; post-58236-0-98578100-1353286244.jpg De er fra Vera Wang og jeg tænker at de efter brylluppet kommer til at se fantastiske ud til en lille sort kjole. Glæder mig sååå meget til de kommer med posten.. De er lidt høje, så jeg ender nok også i et par flade senere på aftenen.. Den tid, den sorg.. :denmarkflag:/>/>

hvor har du købt dem? :)/>

Jeg har købt dem ad en lidt kringlet vej, en US hjemmeside som ikke sender til DK, men fik dem leveret til nogle venner i US som sendte videre til mig, desværre er de for store, så de er til salg..

når okay :happy:

0

Jeg har købt disse;

De er fra Vera Wang og jeg tænker at de efter brylluppet kommer til at se fantastiske ud til en lille sort kjole. Glæder mig sååå meget til de kommer med posten.. De er lidt høje, så jeg ender nok også i et par flade senere på aftenen.. Den tid, den sorg.. :denmarkflag:/>

Måske de kan farves? De er i satinbetrukket læder.. Virkelig lækre, men desværre for store til mig så de er til salg igen..

Uha det ved jeg ikke lige om jeg tør forlade mig på.. :) Det skal helst være det rigtige når det endelig skal være :)

0

Nuuuuj hvor er det smart der hvor man selv kan designe.... Men også lidt pebret...

0

Annonce ♥

Jeg kan varmt anbefale elegantsteps.co.uk. Jeg ledte i et halvt år efter de perfekte orange sko til vores efterårsbryllup, og på den hjemmeside har de alverdens stile og former for sko, og langt de fleste af dem kan farves efter et farveskema. Jeg kom i øvrigt af med 310 kr INKL farvning og porto - men de har mange forskellige prisklasser derinde.

post-42447-0-19904400-1350743128.jpg

Ej, det er jeg bare rigtig glad for at læse.. har fundet to par sko derinde, som jeg virkelig gerne vil have, men det er nogle gange svært at overtale sig selv til at købe fra en side man ikke kender.

Hvordan var leveringsservicen?

og er de ligeså skønne i virkeligheden som på billeder :blush::)

0