ditte_r

MIIIIN brudekjole!

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Gud hvor er den bare smuk til dig... Thumbs up!

Jeg er med på ideen om et kort simpelt slør, fordi der er så mange detaljer på kjolen

Hej

Jeg ville overveje ikke at have slør på - der er så meget pynt på kjolen, at det næsten ville være synd at sætte mere til. Ellers foreslår jeg at det bliver meget enkelt.

Kh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville så modsat vælge et langt slør i stil med det jeg havde.... Altså så det nærmest ikke rynker og skjuler noget - klippet kant eller måske bare en rullekant. Ellers ville jeg ikke vælge slør tror jeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, hvor er den skøn din kjole. Og med bolero'en synes jeg lige den får det sidste :) Tror heller ikke jeg ville vælge slør, kjolen er så meget i sig selv, og tror det ville være vanttig smukt med et eller andet hårsmykke i stedet. Men det er lidt svært, det kommer også lidt an på hvad man er til og om man har en forventning om gerne at ville have slør. I så fald ville jeg vælge et meget diskret et, uden blonder og anden udsmykning. Bare slør :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

tusind tak for de dejlige svar :loveshower: er rigtig glad for den..

og så var der det der slør... :huh: ALLER først havde jeg tænkt at jeg bare ville have et headpiece på, netop fordi der er så mange detaljer på kjolen... men så var det at jeg fortalte det til min mor, og SELVFØLGELIG skulle jeg da have slør på -hvad skulle de ellers rive i stykker! selvom den tradition ikke rigtig betyder noget for mig har jeg valgt at tage slør på og jo mere jeg tænker over det, jo mere glad er jeg også for beslutningen for sløret.. men tror det bliver så enkelt og så kort som muligt, for at det er kjolen der er i centrum.. :rolleyes:

det er dejligt at se, at i gør jer de samme overvejelser som mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

http://houseofbrides.dk/images/atomicongallery/Accessories/2_Slr/S17.jpg

Jeg har selv købr en kjole med mange blonder, men har valgt dette lange tunge slør, for at det ikke bliver "for meget" af det gode, forstå mig ret ;-)

Elsker din kjole, super fantastisk på dig:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk kjole!

Ang slør hvad har du så selv mest lyst til? Jeg ville som en del af de andre foreslå et helt enkelt meget langt slør. Men nogen får jo pip af tanken om et langt slør så hvis det ikke er dig så er det ikke det du skal have. Jeg synes den kjole kan bæres også uden slør hvis du mest er til det, med en fin frisure og et headpiece der står til kjolen.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer