trikzi

jeres idéer

13 indlæg i dette emne

hey tøser.

Efter at havde fundet ud af at min idé til bordpynt ikke bliver til noget og jeg skal havde fundet så noget andet, er jeg total tom.

Vi skal side i hestesko så må ikke fylde for meget.

kan i hjælpe med nogle ideer og gerne evt billed.

på forhånd tak.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i et tema og hvad er det?

Jeg sidder pt. og laver små stjerne af halve (på langs) stjernestrimler i hvid og guld. Der kommer så til at ligge en bunke af dem midt på bordet.

Ellers kan man jo lave andre papirfigurer, der ikke fylder så meget. Sommerfugle, snefnug, hjerter osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lide det 2. sidste billede med glasene med lys oven på... men er ikke sikker på at jeg kan få lokket h2b med på den :blink:

Men jeg synes det med bordpynt er svært også fordi vi ikke vil bruge x-antal 1000kr på bordpynt som så måske bare skal smides ud bagefter

Har overvejer at pynt med noget tyl, sommerfugle og måske bare sætte orkideer i flotte skjuler da vi bare kan tage dem med hjem og nyde bagefter... men ved stadig ikke helt så... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske der kommer andre fester, hvor i kan genbruge bordpynten? Her snakker jeg primært lysestager eller papirfigurer, men også som du selv nævner, at du kan tage blomsterne med hjem. Det kan du også med glassene. Eller du kan bruge nogle fra feststedet, hvis der er nogle til overs fra borddækning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg regner med at jeg vil i en genbrug og lede efter forskellige glas til billige penge og ja det kan man jo altid genbruge. Det jeg tænker at man ikke kan genbruge er når man tager til blomsterhandleren og køber bordpynt med friskeblomster som jo ikke ligefrem holder i lang tid - der synes jeg at det bliver dyrt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er velkommen til at lure mine ideer.. Mange af de ting jeg brugte kunne genbruges..

Tæpperne er fra IKEA til 9 kr. pr. stk

Lanternerne er fra Kvickly til 10 kr. pr. stk

Kanderne er fra IKEA til 49 kr. pr. stk

Bøgerne er købt i genbrugen til 45 kr for 18 stk og de kom også tilbage igen

De små flasker er gamle orangina flasker som jeg havde gemt

De store flasker er fra noget thai sauce fra Aldi til øh ca 10 pr. flaske

Keramik er lavet af min onkel som er keramiker, fik ideen fra det nederste billede.. (Stearin kan købes i Panduro til 90 kr. ca. for en pakke med væger)

Og alt mit hækle gejl: trekanterne bliver genbrugt til babytæppe og hjerte kom videre til en barnedåb (sammen med alle papirvindmøllerne)

Flere billeder kan ses i mine tråde..

Håber det kan bruges.

post-50399-0-22744800-1350829723.jpeg

post-50399-0-79119800-1350829734.jpeg

post-50399-0-35082100-1350830009.jpg

Redigeret af Pingvinen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer