Backkat85

T & K 7-9-13 Beretning part 4, 5 og 6 + nye billeder part 2!

806 posts in this topic

Annonce ♥

Puha.. Den med gæstelisten er svær. På den ene side vil man ikke skuffe nogle, og på den anden side, skal dagen jo være som man selv ønsker det.

Herhjemme har vi besluttet at blæse på folks meninger, og invitere dem vi vil dele dagen med. Nogle ser vi tit, og andre ser vi sjældent. Der kommer også er par af min kærestes forældres venner (ja, langt ude), men dem ville min kæreste utrolig gerne have med - så det kommer de. Jeg kender dem ikke, men så vidt jeg har forstået har min kæreste set dem meget i barndommen.

Det samme har vi vel og mærket gjort med bordplanen. Vi har begge skilsmisse forældre, og mine kan ikke fordrage hinanden, og har ikke haft noget kontakt siden jeg var 14. Vi har derfor 4 forældre, og da 3 af dem er gift på ny, har vi 7 forældre. Alle de nye partnere har taget familie med ind i forholdet, og de grene svinger vi også rigtig godt med.

Vi bliver os, forlover med påhæng, brudepige med påhæng, og 51 familiemedlemmer. Det var den rigtige løsning for os, og så har vi gået lidt på kompromis med luksussen.

0

Har lige opdaget, at jeg da aldrig har læst din tråd. Velkommen til og tillykke med dit kommende bryllup.

Vi er selv lidt i samme situation. Min H2B vil også have hans onkel og kone med fra england, men jeg synes det virker underligt. Vi har været sammen i næsten 7 år og har mødt dem 2 gange... Jeg kæmper stadig videre og argumentere imod :wink: Men nu må vi se... Vi skal jo begge være tilfredse og vi har jo satdig tiden til at snakke om det :rolleyes:

0

Puha.. Den med gæstelisten er svær. På den ene side vil man ikke skuffe nogle, og på den anden side, skal dagen jo være som man selv ønsker det.

Herhjemme har vi besluttet at blæse på folks meninger, og invitere dem vi vil dele dagen med. Nogle ser vi tit, og andre ser vi sjældent. Der kommer også er par af min kærestes forældres venner (ja, langt ude), men dem ville min kæreste utrolig gerne have med - så det kommer de. Jeg kender dem ikke, men så vidt jeg har forstået har min kæreste set dem meget i barndommen.

Det samme har vi vel og mærket gjort med bordplanen. Vi har begge skilsmisse forældre, og mine kan ikke fordrage hinanden, og har ikke haft noget kontakt siden jeg var 14. Vi har derfor 4 forældre, og da 3 af dem er gift på ny, har vi 7 forældre. Alle de nye partnere har taget familie med ind i forholdet, og de grene svinger vi også rigtig godt med.

Vi bliver os, forlover med påhæng, brudepige med påhæng, og 51 familiemedlemmer. Det var den rigtige løsning for os, og så har vi gået lidt på kompromis med luksussen.

Ja den er nemlig meget svær!

Men vi var nede ved mine forældre her til aften, hvor vi fik snakket om det. Og kom frem til den holdning jeg egentlig hele tiden har haft, så tror næsten min beslutning er taget :) Den del af min familie som vi ser sjældent (og som jeg i øvrigt ikk har noget specielt godt forhold til.. Vi kan sagtens se dem og snakke med dem - men jeg er meget forskellig fra dem og opfattes tit af dem som en hidsig møgkælling, fordi jeg siger min mening og tager beslutninger når andre ikke gør) hører ikke til til mit bryllup. Det ville være mere mærkeligt end naturligt. At kæresten så vælger at hans familie skal med, uanset relation, det er jo hans valg.. Og jeg respekterer det bestemt, om jeg så er enig eller ej ;)

Så tror gæstelisten bliver som fra starten, ca 45-50 stk :)

0

Annonce ♥

Har lige opdaget, at jeg da aldrig har læst din tråd. Velkommen til og tillykke med dit kommende bryllup.

Vi er selv lidt i samme situation. Min H2B vil også have hans onkel og kone med fra england, men jeg synes det virker underligt. Vi har været sammen i næsten 7 år og har mødt dem 2 gange... Jeg kæmper stadig videre og argumentere imod :wink: Men nu må vi se... Vi skal jo begge være tilfredse og vi har jo satdig tiden til at snakke om det :rolleyes:

Hehe helt i orden -og tak fordi du gad læse den!

Og fed bryllupsdato i øvrigt!! :D

Kan sagtens følge dig, alt for godt! Men se mit svar ovenover! :)

0

Så kom dagen hvor min far og jeg lige skulle ud og kigge på kjole..

Min far blev den udvalgte til at få lov til at komme med ud og kigge på kjole. Jeg har hele tiden vidst at jeg ikke havde lyst til at have en masse folk med ud at kigge, og havde egentlig ikke lyst til at have veninder med ud, da jeg IKKE er en kjolepige, og det derfor er en stor ting at jeg skal stå der i alle mulige kjoler, som jeg ikke vidste om jeg ville føle mig tilpas i, og ikke vidste om jeg ville komme hjem med en meget utilfreds følelse af ikke at se OK ud i en sådan kjole ;) Havde tænkt på selv at tage afsted, men da min far fra starten da vi præsenterede at vi skulle giftes (imod al forventning fra hans side, da vi havde fortalt ham at han ikke skulle regne med stort kirkebryllup for hans lille pige) viste meget stor interesse for kjole osv., besluttede jeg mig for at spørge om han ville med.. Og det ville han MEGET gerne.. Så det blev ham.. :)

Vi havde snakket om at tage ud på de her diverse lagersalg og udsalg som har været her i oktober, men det passede ikke lige med tiden, så vi blev enige om at vente til det nye år..

Men pludselig en dag faldt jeg over en kjole i mærkelt Linea Raffaelli, som vist kun forhandles 3 steder i DK, og var helt forelsket i den kjole! Da jeg så så at de havde den I Brudesalonen i Rønde (på Djursland) og at den ovenikøbet var sat over 50% ned, måtte jeg bare op og prøve den. Det var en meget anderledes kjole, og meget piget, så regnede egentlig ikke med at købe den, men prøves det skulle den, så kunne jeg da i hvert fald udelukke den! :wink:

Så tiden blev bestilt, og det var så i dag!

Jeg startede også med at prøve den, men det var slet ikke noget. For det første var den ikke stor nok til mig, og ville så skulle bestilles hjem i en anden størrelse, som ikke ville være på tilbud, men den var slet heller ikke mig!

Jeg prøvede så en del andre, først en vi var ret vild med, og så en mere som vi var ret vild med, hmm.. Og så skulle jeg jo prøve et par andre, som også var flotte. Men de sagde ikke BANG på samme måde som de to første gjorde. Så det var de to vi vendte tilbage til, som blev prøvet på et par gange inden jeg kunne beslutte mig! Begge to skide flotte kjoler, men den ene gjorde bare noget for min figur som den anden helt ikke gjorde, så det gjorde udslaget! Men var (og er stadig) dybt forelsket i begge kjoler! :wink: Men er samtidig også helt sikker på, at det var den rigtige jeg valgte! :) Specielt også fordi det slet ikke er sådan en folk regner med at jeg kommer i.. Og det er jo fedt, især for rebellen Kathrine :tunge:

Billeder følger selvfølgelig :cheerleader3:

0

Billeder fra kjoleprøvningen!

:cheerleader3: Min far er ikke den store ørn med et digitalkamera, som han ikke kender, så billederne er ikke specielt gode, men de giver da et indtryk :wink:

Flotte kjoler, men ikke nogen der gjorde udslaget som sådan, og ikke nogen der gjorde noget specielt godt for min figur! :wink:

Har slettet billederne igen ;)

Edited by Backkat85
0

Annonce ♥

Og så til den som var med i kapløbet!

Skide flot kjole, og især fordi jeg er en meget sort/hvid pige og hele tiden har været overbevist om at der skal være noget sort på min kjole.. Den sad også rigtig godt på mig, og var meget forelsket i den! :)

Har slettet billedet igen :)

Edited by Backkat85
0

Og så til vinderen!! :loveboard:

Billedet er desværre ikke ret godt, og viser slet ikke kjolen retfærdighed - men se den SKAL I jo :wink:

Det er ikke taget så tæt på, så detaljerne ses ikke så godt, og så ser jeg slet ikke glad ud - hehe.. Billedet er taget første gang jeg prøvede den. Men i hvert fald vandt den, den er 100 gange pænere i virkeligheden!

Den giver lige en tand mere til min figur end den med det sorte - og det var helt klart den jeg slet IKKE havde lyst til at tage af igen!! (anti-kjolepigen Kathrine, hmm - Hehe!!).. Så ingen tvivl om at den vandt, I skal nok få et bedre billede at se når jeg får den prøvet igen

Og ja, jeg er meget lav, så den skal ligges en del op! Og bliver selvfølgelig meget flottere når den er lagt op, ind osv! :)

Der er "en del" slæb på, som man slet ikke kan se på billedet.. Hmm, havde jeg så heller ikke regnet med var mig!! Hehe, den er meget piget i forhold til hvad jeg troede jeg ville ende med! :wink:

Men købt er den i hvert fald! :cheerleader3::loveshower: Sat ned fra 9500 til 5000! Alt i alt 5500 med oplægning og opbevaring, det er jo ikke så slemt endda :happy:

Har slettet billede igen :)

Edited by Backkat85
0

så er jeg lige kommet igennem din tråd. elsker dine billeder af bukketterne.. og tillykke med kjolen glæder mig til at se billeder

Åhr tak, hvor er du sød!

Fedt, kan du også lide den buket jeg regner med det skal være? Gør jeg især endnu mere nu, efter kjolevalg :wink:

Dejligt, der er kommet billeder nu! :cheerleader3:

0

kan vidst kun sige wooow den er godt nok flot.. kan godt forstå du er vild med begge kjoler, kan selv godt li den der kom på anden pladsen men må sige vinderen sidder skide godt på og er hammer flot.

Ja kan godt se den buket dertil

Edited by sommer09
0

Annonce ♥

kan vidst kun sige wooow den er godt nok flot.. kan godt forstå du er vild med begge kjoler, kan selv godt li den der kom på anden pladsen men må sige vinderen sidder skide godt på og er hammer flot

TAK! Nr. 2 er pisse flot ja, og sidder også godt! Havde også gerne købt begge, men har ikke lige så meget at bruge 2 til - desværre :wink: Hehe..

Men ja, den valgt er altså lige en tand bedre til mig, det viser billedet desværre ikke! Men det var den altså i virkeligheden, kan du tro! :a1221: Ville slet ikke ud af den igen :tunge:

0

er jeg helt sikker på den gør :) virkelig flot:) og ja nu skal i jo giftes i nicolai, så kan det jo være man lige skal gå forbi så man kan komme se den i real life :)

nå i kommer dertil

0

er jeg helt sikker på den gør :) virkelig flot:) og ja nu skal i jo giftes i nicolai, så kan det jo være man lige skal gå forbi så man kan komme se den i real life :)

nå i kommer dertil

Jaaa - det må du gerne! Kunne jo måske også tænkes at vi måske har mødt hinanden til den tid, og det så måske er naturligt at du skal ned forbi og kigge :wink:

0

Hej, og velkommen til... :)

Åh jeg elsker calla'er... De er bare så fine - glæder mig til at se hvad du ender med... :wink:

Og tillykke med kjole-købet... Jeg er helt enig med dig i at sidder bedre end den med det sorte, især over brystet og på maven... Den kan jeg godt forstå du er glad for!

0

Annonce ♥

nå i kommer dertil

Jaaa - det må du gerne! Kunne jo måske også tænkes at vi måske har mødt hinanden til den tid, og det så måske er naturligt at du skal ned forbi og kigge :wink:

jaaaa.. kunne jo godt tænkes ja :)

0

Åh jeg elsker calla'er... De er bare så fine - glæder mig til at se hvad du ender med... :wink:

Og tillykke med kjole-købet... Jeg er helt enig med dig i at sidder bedre end den med det sorte, især over brystet og på maven... Den kan jeg godt forstå du er glad for!

Jeg elsker også callaer, men tror dog det bliver den med de rød roser og de små hvide blomster der vinder! Men nu må vi se - der kan jo ske meget i mellemtiden :wink:

Åhr, tak skal du have! Det er jeg virkelig glad for at høre! Og ja, netop på maven og barmen sidder den valgte bedre, den gør lige DET ekstra! :a1221: Synes jeg desværre ikke billedet viser, i forhold til følelsen det gav i spejlet :wink: Men bedre billede skal I jo nok få at se på et tidspunkt!! :cheerleader3:

0

nå i kommer dertil

jaaaa.. kunne jo godt tænkes ja :)

Ja - det håber jeg da :biggrin:

0

Jeg elsker også callaer, men tror dog det bliver den med de rød roser og de små hvide blomster der vinder! Men nu må vi se - der kan jo ske meget i mellemtiden :wink:

Åhr, tak skal du have! Det er jeg virkelig glad for at høre! Og ja, netop på maven og barmen sidder den valgte bedre, den gør lige DET ekstra! :a1221: Synes jeg desværre ikke billedet viser, i forhold til følelsen det gav i spejlet :wink: Men bedre billede skal I jo nok få at se på et tidspunkt!! :cheerleader3:

Der kan nå at ske riiiiigtig meget i mellemtiden... Hehe... Taler af erfaring!

Glæder mig til at se flere billeder på et tidspunkt, måske også bagfra... :)

0

Annonce ♥

Der kan nå at ske riiiiigtig meget i mellemtiden... Hehe... Taler af erfaring!

Glæder mig til at se flere billeder på et tidspunkt, måske også bagfra... :)

Hehe ja, gør du vidst ;) Har også læst lidt af din planlægning! ;)

Ja kommer nok op og ser på den en gang igen inden tilretningen, tror sgu ikke jeg kan lade være ;) Så skal jeg nok få taget flere billeder. Den er nemlig super flot bagpå også! Med snørreryg, det elsker jeg :)

0

nå i kommer dertil

Jeg vil også se den i real life! Frække dig at blive gift samme dag som mig.

Men ja, jeg tænker også vi mødes inden da. Vi er da vist en håndfuld kolding-brude efterhånden ;)

0

nå i kommer dertil

Jeg vil også se den i real life! Frække dig at blive gift samme dag som mig.

Men ja, jeg tænker også vi mødes inden da. Vi er da vist en håndfuld kolding-brude efterhånden ;)

Ja - og i lige måde da!! ;)

Men synes helt sikkert også vi skal finde ud af at mødes os Kolding brude :)

0

Og TILLYKKE :) Den er bare så flot. Skal nok få lagt min ind - men er for tiden på via mobilen, og det driller lidt.

Tak skal du have, det er jeg super glad for at du synes!!

Jubii, glæder mig til at se din!! :)

0