Kirke

Brudekjole til 2790,- :-D

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der lidt billeder :-)

Detaljerne er virkelig fine. Det må have taget en krig at sy alle de fine perler og blomsterne på!

Den skal rettes en smule til på maven og ligges meget meget lidt ind foroven så den sidder godt fast, og så vil jeg have nogle andre knapper i lukningen på ryggen, men ellers skal der ikke gøres noget. Regner med det er bedst at få gjort de ting lige inden brylluppet?!

hvor er den smuk :)

hvor har du købt den? og hvordan er den at have på, man har jo hørt om de kinakjoler som ikke er til at have på? :) kan man holde det ud en hel aften?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er jkdress.com.

Jeg synes den er rigtig god at have på, og det et virkelig lækker stof der er under blonde-laget. Prøvede en del i butikker inden jeg købte, og den her har ikke skuffet :-) også fedt at den bliver syet efter mål, og ikke er standard størrelser der sikkert skal rettes en del til!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer