Sign in to follow this  
Followers 0
melle

Idé til natmad

42 posts in this topic

Annonce ♥

Vi skal have forskellige tærter - det er en af mine livretter, specielt med majs & bacon *mums* og så kan det lave i forvejen...skal bare lige lunes...meget meget praktisk :sun:

MissThingSeeking

0

Hold da op en masse gode forslag :)

Der er længe til mit bryllup, men alligevel vil jeg da huske på de, der er skrevet og sige, at jeg nu syntes to ting lyder godt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

Pølsehorn / hotdogs(1) :hearts: . Kender nogle venner der direkte lejede en pølsevogn med mand til dagen, men det er vel næppe den billige løsning ...

.. og det med landskinke (eller parmaskinke) og melon (2) :hearts:

:denmarkflag: Trine

0

Jeg tror i bund og grund bare det skal være noget let og nemt mad, for alle har jo siddet i flere timer og nyt de gode retter i løbet af dagen/aftenen. Så det er nok begrænset hvor meget folk kan spise til natmad??

0

Annonce ♥

hejsa :denmarkflag:

Der er mange rigtige gode forslag til natmad, vi skal selv have croissanter med fyld.

En anden god ide kunne være at købe en pålægskagemand fra kvikly, den er bare rigtig god, men jeg ved ikke helt om en kagemand passer ind til et bryllup...

God jagt på natmaden...

knuzer Loplawa

0

Hej

Vi var til bryllup i juni og der bestod natmaden af en kæmpe æggekage, det var et kæmpe hit.

Tror det er begrænset hvor sultne folk er, og skal heller ikke have noget der lægger sig for tungt..

Heidi

ps. har selv problemer med vores forret og natmad :denmarkflag:

0

Hej

Vi har valgt at få pizza til vores bryllup. :hjerte:

:bearhug: den 6/8-05

0

Tak for inspirationen her fra! Talte med caterer i går og besluttede os!Vi skal også have pizza, men portionspizzaer med og uden kød...

Synes det lyder som dejligste natmad... :lol:

0

Annonce ♥

Puha... natmaden er nok et af de punkter der voldte os allerflest problemer og diskutioner hehe...

Først endte det med at det skulle være Pizza og vi allierede os med et Pizzaria som med glæde ville levere til os, selvom det var temmelig langt væk, men det så de igennem fingre med da ordren var ret stor.

Men efter at have regnet på det så blev det faktisk billigere for os at leje en pølsevogn med en "mand" til at stå for det. Der vil det så være muligt at få de samme ting som i en alm pølse-grill-bar (både pølser, hotdogs, burgers, ribbenstegssandwich osv....) så den løsning snuppede vi.... SÅ kom den post også på plads.....

0

Vi har også snakket om div. natmads-forslag, her er vores mindlertidige bud:

Små portionspizzaer formet som et hjerte og pølsehorn, det hele kan laves i forvejen og fryses ned så det kun skal lunes på dagen.

0

Hejsa

Vi regner med at det skal være et pålægsbord - vi havde dog overvejet hotdogs..men det sviner frygtelig meget..så det valgte vi fra!

Men det er jo en smagssag!

Kh M

0

Vi skal have hotdogs. En anden ting vi kunne vælge imellem var biksemad.

Et andet godt alternativ er møllehjul med pålæg - møllehjul er et hjul af boller som kan købes hos de fleste bagere

Håber du finder en løsning

0

Annonce ♥

Hej

Jeg ved endnu ikke hva vi finder ud af ..vedr. natmad.......

men Angel........ hva ska i egentlig give for sådan en vogn mv.......????????

knuz mariemusen

0

Hejsa,

Vi har valgt natmaden fra, da vores fest slutter kl 2. Vi skal istedet have kaffe og bryllupskage der, synes ellers det bliver et ædegilde. :denmarkflag:

Knus Maria.

0

Hej

knuz mariemusen

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Marie.

Vi skal give 2000 kr for det hele, men det er også en ....(eerhhmmm :denmarkflag: ) vennepris....... Det er normalt hvad vognen koster alene, dertil kommer prisen på ekspedienten samt bespisningen af gæsterne......

0

Hej

knuz mariemusen

Hej Marie.

Vi skal give 2000 kr for det hele, men det er også en ....(eerhhmmm -HAHA- ) vennepris....... Det er normalt hvad vognen koster alene, dertil kommer prisen på ekspedienten samt bespisningen af gæsterne......

Ja, jeg har lige været ude og tjekke. Et sted kostede det 2500 at leje den. Dertil kom så 50 kr. pr. person = udelukket ....Gider altså ikke give 6000 kr. for natmad... Men skal så lige siges at man kan nøjes med at leje en pølsedisk, som de kalder det. Har skrevet en mail til en eller anden. Skriver fluks tilbage når jeg har en pris, hvis nogen skulle være interesseret.. Det er en der kan stå indenfor hvilket måske er endnu bedre???

Så det...

:denmarkflag:

0

Annonce ♥

Ja, jeg har så fået svar tilbage fra en.

Man kan leje en pølsedisk til 850 kr. plus moms. Hertil skal man så selv købe alt ind, men det kan vel kun være en fordel. Så kan man købe på tilbud.. :denmarkflag:

Man kan også få en bemandet pølsevogn her med pølser ad libitum til max. 100 personer for 4000 kr. også uden moms...

Skulle nolge være interesseret så er det her :

http://www.20104510.dk/

Skal lige tilføje at det er på Østerbro...

0