Sign in to follow this  
Followers 0
melle

Idé til natmad

42 posts in this topic

Hej

Jeg vil høre om nogen har en rigtig go' ide til en god og billig natmad? Det må gerne være et alternativ til den traditionelle suppe!!!

Qnuz Melle :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er billigt eller hvad, men vi skal have hotdogs til natmad.

knus

0

Hvad med noget god ost og et par italienske pølser?

Jeg synes altid det tager kegler.

Det er nemt at spise, folk behøver ikke sidde ned.

0

¨Sandwich er da også altid godt, og de kan da laves dagen før - så både nemt og godt.

0

Annonce ♥

Pølser er altid et hit men noget som jeg aldrig selv har oplevet at folk har fået til natmad men som vel egentlig er et hit: Forloren skilpadde.

0

Til min søsters bryllup var der biksemad til natmad.. det var vældig smart fordi det var lavet af kartoflerne og kødet som vi havde fået til forret, altså gik der ikke så meget mad til spilde..

Ellers har jeg til forskellige fester fået :

Hotdogs

Pålægsbord (med hjemmebagte boller)

Oste anretning

Nudelsuppe

Så kan jeg ikke rigtig komme i tanke om mere...

0

Pølser er altid et hit men noget som jeg aldrig selv har oplevet at folk har fået til natmad men som vel egentlig er et hit: Forloren skilpadde.

Min vigermor ville meget gerne servere forloren skildpadde.... Det syns jeg er lidt for ulækkert at servere midt om natten!!!

0

1000 tak for alle de gode forslag - nu må jeg hellere snakke med gemalen!

Qnuz Melle :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Min vigermor ville meget gerne servere forloren skildpadde.... Det syns jeg er lidt for ulækkert at servere midt om natten!!!

Det er jo smag og behag. Jeg har såmænd været ude for at nogle fik serveret gullasch til natmad, og det var faktisk på en restauration.

Det syntes jeg personligt er mere ulækkert (svinende). For mig er det bedste at spise om natten en god burger eller en bøfsandwich.

0

Hej

Vi skal have byg-selv ribbensandwich!

Kokken tilbereder selvfølgelig det hele,

men gæsterne skal selv samle dem -

og så lige en kold øl til - velbekomme.

Mange af vores gæster er fodboldspillere,

håndværkere m.m. så jeg tror at det vil

blive vel modtaget.

Mange hilsner Rikke

0

Pølsehorn er et godt forslag.

Vi selv skal grille pølser og lave hotdogs....uhm!

0

Vi fik thai-suppe til natmad ved vores bryllup, hvilket godt nok er suppe, men ikke den sædvanlige klare suppe med boller.

I sidste weekend var vi til et andet bryllup, hvor der blev serveret chili con carne :denmarkflag:

Mette

0

Annonce ♥

På den restaurant vi skal holde festen tilbyder de bl.a. croissanter med rejssalat/kyllingesalat, det er min kærestes ønske vi skal have - det tror jeg også de fleste godt kan lide, og så er det jo ret nemt.

Flikke

0

Vi skal have pålægsbord, hvilket består af saltmad, leverpostej og noget pate med hjemmebagt brød og div. tilbehør. Hertil øl, vand eller vin :yeah:

0

Hej Melle

Jeg ved ikke, om det er en god ide...

Men vi har valgt at lade gæsterne stå for deres natmad selv.... de skal grille deres egen natmad og det er lige fra gode ben til pølser og hamburger....

Vi har et håb om, at det kunne gøre det hele lidt sjovt...

Det var bare en ide.....

Mette

0

Hejsa

Vi fik rugbrød og hjemmebagte boller med alverdens pålæg, lun leverpostej og forskellige oste til vores bryllup.

Det var lige hvad vi trængte til og ALT blev spist....der var ikke en krumme tilbage!

maria

0

Annonce ♥

Pizza må også være godt der ud på natten

men iøvrigt er der jo mange slags supper - en god mulligatawny (karrysuppe) er altså også rigtigt godt og i min opskrift er der ris, persille og æbler til, så der også er lidt fast føde.

Fru Malice

0

Hejsa!

Kommer bare med endnu et forslag!

Frikedeller med kartoffelsalat.

Det skal vi have til vores bryllup.

Det er dejligt nemt!

Hej fra Ninna :denmarkflag:

0

Vi fik hot dogs til natmad og det var virkelig et HIT! Og det er noget stort set alle kan spise.

Jeg nåede dog ikke at få nogle af dem til vores bryllup, for vi nåede lige at stikke af inden. Vi har dog lige været til bryllup for et par uger siden og der fik vi det også. Der var det bestemt også populært!

0

Vi skal have burger - a´la samle selv !! :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Vi skal have røget landskinke med melonsalat og røræg til natmad...

0

Til vores bryllup ved Egeskov slot...sluttede vi en fantastisk dag af men at lave HOT DOGS, folk var ellevilde...og syntes det var dejligt at kunne gå og fedte rundt med sådan en. Jeg synes efterhånden også det er kedelig at komme til en fest...hvor det enten er suppe, glaseret skinke, frikadeller eller biksemad SOM MAN ALLLLLTID får :lol: ...Nej vær lidt kreativ...det elsker gæsterne!! :)

+ Så smager en Hot DOg bare skæppe skønt når man har hoppet rundt på dansegulvet... :lol:

0

UHMMMM Hjemmelavet burger og ribbensandwich...uha...det lyder godt i en gravidkones øre!!!! :yeah:

0

Hvad med pølsebord, med alverdens slags pølse, og en masse forskelligt brød? Jeg kan personligt godt lide at få brød midt om natten.

Knus

0

Hejsa piger..

Jeg er selv ret vild med mange af de ting i foreslår, så som hotdogs, sammel selv burger taz mm meen jeg ville aldrig servere disse ting til et bryllup, Det ville jeg ikke af den simple grund at bruden er i en lang hvidlig og meget sart kjole og mange af de kvindelige gæster sikkert også er i lange finere dresses..

Med andre ord, så kan det ikke lade sig gøre for mig at spise nogele af disse ting uden at spilde.. ()()

Nå, men det er jo bare min mening..

derimod syntes jeg at de der boller med pålæg, crosainter, pizza, pølsebord osv er super gode ideer.

Hilsen Kolom

0