Hellegaard&Gadeberg

Ihhhhhhh hjælp !

15 posts in this topic

Hej alle ..

Mega problem !!

Den der skulle stå for at downloade vores musik til den store dag er hoppet fra :( har i nogen gode ideer til hvordan man ellers kan få musik uden man ska skifte cd hele tiden :(

0

Annonce ♥

Spotify :-)

Hvis I betaler slipper I for reklamer; man kan nøjes med at betale for en enkel måned, og der ligger masser af playlister derinde :-)

0

Vil også sige spotify

eller leje en jukeboks... nogen af de nye slags kan vist spille melodierne til de mest almindelige fest sange hvis man synes man har et behov for det :)

0

Hvis i alligevel spiller det fra en computer, så læg en masse cd'er ind og opret en playliste

0

Annonce ♥

Wimp er også godt... Koster 99,-/måned

0

Tak for alle jeres hurtige svar , håber jeg finder en løsning med cd'er .. Desværre kan vi ikke bruge musik programmer som skal bruge internet da vores store dag skal holdes langt ude på landet :)

0

En løsning kunne jo være at I kunne hyre en prof. :) Og nej den med festsangene duer ikke hvis vi taler om en jukeboks for den stopper ikke hvis nogle i selskabet råber skål mellem versene = en naturlig pause og stopper nogle den starter den også midt i verset eller helt forfra med indledningen.

Well der er jo også en økonomisk side af sagen. Uanset om I holder det langt ude på landet eller i indre by er det en dårlig ide at afvikle musik over internettet. Man er tit ude i at internettet på stederne enten er nede eller kører med for lav hastighed og det værste der kan ske er at musikken stopper når festen er på sit højeste. Så hellere ribbe musikken fra CDere ind i nogle mapper på en computer med forskellige playlister

0

Hvis I køber adgang til Spotify i en måned (spotify premium) så kan du downloade playlister med op til 3.333 sange til en computer og dermed være uafhængig af internet. Så den manglende adgang til internettet skulle ikke være noget problem i den sammenhæng

0

Annonce ♥

Vi brugte spotify til vores bryllup og vi havde ikke net til festen! Vi lavede 2 spillelister hjemmefra, en til under maden og en til selve festen. Så downloadede vi dem og så kan de spille, uden net, hele aftenen. :) vi havde så kode på vores computer så folk ikke ku lege amatør DJ's!

0

Vi brugte spotify til vores bryllup og vi havde ikke net til festen! Vi lavede 2 spillelister hjemmefra, en til under maden og en til selve festen. Så downloadede vi dem og så kan de spille, uden net, hele aftenen. :) vi havde så kode på vores computer så folk ikke ku lege amatør DJ's!

Satte i computeren til nogen højtaler eller? tænker bare at en computer i sig selv ikke spiller højt nok :)

0

Ja vi lånte så et anlæg af en af min brors kammerater. :) men havde vi ike ku det, så havde vi taget vores eget surround med hjemmefra. :)

0

Lej en jukebox ... 2000 kr og så er den leveret, monteret og afhentet igen! Den vi lejede til min venindes 40 års fest havde 15000 numre. Det fungerede superfint!

0

Annonce ♥

Hvis du vælger at rippe CDerne så vær lige opmærksom på at MP3 filer er af en meget dårligere lyd kvalitet end CDen.

Jeg er også på Spotifi løsningen, eller en anden musik tjeneste. Det er meget billiger end både en J-boks eller en klaver bokser :)

0

Det er så ikke helt rigtigt. Der er forskel men den er minimal. Jeg kan stå og har stået foran min pult lige før et job med mit kvalitetsgear og afspille hhv. samme nummer i MP3 og via CD og der er ingen hørbar forskel hvis du vælger at lave dine MP3 filer med 320 kbs. Derudover må man aldrig prismæssigt sammenligne en musiktjeneste eller en jukeboks med en klaverbokser (eller en Dj for den sags skyld). Det er vidt forskellige ting.

0

Vi lejede en juebox som vi selv hentede. Så endte vi med kun at skulle betale 1495 kr, og den var meget nem at gå til :)

0