lindaerik

Hvad med brysterne? :-)

23 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har rimelig store bryster og har derfor brug for noget der kan holde på dem. Har ikke været ude og prøve endnu men kigger på nettet og mange af de kjoler jeg kigger på er uden stropper.............. Er der noget til at holde på brysterne inde i kjolerne og hvor effektivt er det? Jeg kigger efter kjoler med brede stropper, så jeg kan have en god BH inden under, men der er jo også mange flotte uden stropper.

Jer andre med store bryster, hvad er jeres erfaring? :b223:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en god E-skål og har købt en stropløs kjole. Det føltes ikke som noget problem overhovedet.

Jeg har også ledt meget længe efter en god stropløs BH, for der findes rigtig mange der ikke er gode til store bryster. Det er egentlig mere afgørende om BH'en kan holde dem end kjolen, hvis du skal have BH på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger 75 H - og det er pænt stort. Kan ikke finde en ærlig bh jeg kan være i :fløjt: De kjoler jeg har prøvet - som ellers ikke var for små ved brystet - de kunne sagtens holde dem, med en helt alm. bh inden under, hvor stropperne bare var taget ned. En korsetteret kjoler er det bedste du kan gøre for dine bryster :tunge: for de holder bedre på det hele.

Det har min kjole godt nok ikke, men det får jeg syet i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en str 46 og har en 80G, så jeg vil betegne mig selv som rimelig storbarmet! :wink: Da de er så store, betyder det også, at de jo ikke sidder som to faste halve meloner, men måske hænger lidt med mulen -HAHA- Så det var helt klar også en bekymring jeg havde, MEN jeg havde ingen BH under min kjole! Eller jo, jeg købte da en, men jeg fik mega bryst- og rygdeller ud af det og brysterne sad ikke bedre af den grund. Jeg følte ikke på noget tidspunkt, at noget var ved at løbe løbsk eller falde ud på dagen, men nu havde jeg desværre også taget et par kg på op til dagen, så om noget sad den lidt for stramt. Men altså, du kan jo bedømme for dig selv.. her er et billede fra min anden prøvning, UDEN de 2,5 kg jeg endte med at tage på til dagen :boohoo:

post-45329-0-13197900-1353615502.jpgpost-45329-0-93263400-1353615518.jpgpost-45329-0-61679400-1353615558.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er en str 46 og har en 80G, så jeg vil betegne mig selv som rimelig storbarmet! :wink:/> Da de er så store, betyder det også, at de jo ikke sidder som to faste halve meloner, men måske hænger lidt med mulen -HAHA-/> Så det var helt klar også en bekymring jeg havde, MEN jeg havde ingen BH under min kjole! Eller jo, jeg købte da en, men jeg fik mega bryst- og rygdeller ud af det og brysterne sad ikke bedre af den grund. Jeg følte ikke på noget tidspunkt, at noget var ved at løbe løbsk eller falde ud på dagen, men nu havde jeg desværre også taget et par kg på op til dagen, så om noget sad den lidt for stramt. Men altså, du kan jo bedømme for dig selv.. her er et billede fra min anden prøvning, UDEN de 2,5 kg jeg endte med at tage på til dagen :boohoo:/>

post-45329-0-13197900-1353615502.jpgpost-45329-0-93263400-1353615518.jpgpost-45329-0-61679400-1353615558.jpg

Pudsigt... Da jeg læste tråden tænkte jeg med det samme på dig. Kunne dog ikke huske dit navn, men vidste at du havde et par store gonader i en stropløs :-P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er en str 46 og har en 80G, så jeg vil betegne mig selv som rimelig storbarmet! :wink:/> Da de er så store, betyder det også, at de jo ikke sidder som to faste halve meloner, men måske hænger lidt med mulen -HAHA-/> Så det var helt klar også en bekymring jeg havde, MEN jeg havde ingen BH under min kjole! Eller jo, jeg købte da en, men jeg fik mega bryst- og rygdeller ud af det og brysterne sad ikke bedre af den grund. Jeg følte ikke på noget tidspunkt, at noget var ved at løbe løbsk eller falde ud på dagen, men nu havde jeg desværre også taget et par kg på op til dagen, så om noget sad den lidt for stramt. Men altså, du kan jo bedømme for dig selv.. her er et billede fra min anden prøvning, UDEN de 2,5 kg jeg endte med at tage på til dagen :boohoo:/>

post-45329-0-13197900-1353615502.jpgpost-45329-0-93263400-1353615518.jpgpost-45329-0-61679400-1353615558.jpg

Pudsigt... Da jeg læste tråden tænkte jeg med det samme på dig. Kunne dog ikke huske dit navn, men vidste at du havde et par store gonader i en stropløs :-P

Gonader!!! -HAHA- Og jeg vil da tage det som en kompliment, at du tænkte på mig :wink: Men ja, jeg har nok ikke de mindste mælkejunger.. og jeg synes faktisk ikke, at de så specielt store ud i kjolen.. men der har udskæring altså også noget at skulle have sagt! Det er klart, at er man mere nedringet, så er der måske også større risiko for, at der er noget der smutter på afveje :b223:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres svar, det giver mig lidt mere ro :rolleyes: Er nok nået til at jeg bare skal tage ud og prøve nogle kjoler og så må jeg jo prøve mig frem, hvad jeg har det bedst med. Halterneck er i hvert fald ikke løsningen, selv om jeg synes det ser sk.... godt ud. Jeg har en dårlig nakke og får ondt hvis jeg bare har en taske over skulderen, så den chance vil jeg ikke tage den dag :huh:

Men uanset hvad er det altid godt at høre andres erfaringer.

Lene T: din kjole er så smuk og sidder jo perfekt på dig, så det gør mig da lidt mere rolig at se dine billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar, det giver mig lidt mere ro :rolleyes: Er nok nået til at jeg bare skal tage ud og prøve nogle kjoler og så må jeg jo prøve mig frem, hvad jeg har det bedst med. Halterneck er i hvert fald ikke løsningen, selv om jeg synes det ser sk.... godt ud. Jeg har en dårlig nakke og får ondt hvis jeg bare har en taske over skulderen, så den chance vil jeg ikke tage den dag :huh:

Men uanset hvad er det altid godt at høre andres erfaringer.

Lene T: din kjole er så smuk og sidder jo perfekt på dig, så det gør mig da lidt mere rolig at se dine billeder :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :biggrin: Jeg vil også sige, tag ud og prøv en masse kjoler! Der er virkelig mange plus-size piger herinde, der har haft kjoler på uden ærmer/stropper/BH og som har set FANTASTISKE ud! :loveshower: Og efter at have rumsteret rundt herinde i over et år og været en PÆNT aktiv bruger, så synes jeg her, at jeg er berettiget til at sige, at jeg efterhånden har set rigtig mange brude i deres kjoler!! :wink:

Eneste ting jeg nok ville have in mente er, at jeg også har hørt om rigtig mange Lilly-brude, hvor bøjlerne er knækket og kjolen derfor ikke har kunnet holde babs og nutte ordentligt inde. Så valgte jeg en Lilly, ville jeg have en BH under. En anden ting er, at på alle kjoler jeg prøvede, der var der en form for indbygget skål, som holdt på brysterne og kjolerne blev - under lynlås/snøre - lukket med sådan en elastiklukning, der sørgede for at holde kjolen fast til kroppen og derfor også holdte førnævnte skål ind til kroppen. Kjolerne har altså generelt et rigtig godt hold på brysterne og jeg tror faktisk, at det er et større problem med brysterne, hvis man ikke har så meget :)

Så afsted med dig - og NYD DET! :hug: Jeg vil glæde mig til at se billeder fra prøvningen :wink:

Redigeret af Lene T
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de gode råd :biggrin:/>

Prøv endelig kjoler med halterneck også.. Der er nemlig ikke stroppen den holder kjolen på plads.. Det er korsettet i kjolen.. Stroppen er bare til pynt.. Og på langt de fleste stropløse kjoler kan man få syet en halterneck på.. Så det må du endelig ikke lade dig begrænse af.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de gode råd :biggrin:/>

Prøv endelig kjoler med halterneck også.. Der er nemlig ikke stroppen den holder kjolen på plads.. Det er korsettet i kjolen.. Stroppen er bare til pynt.. Og på langt de fleste stropløse kjoler kan man få syet en halterneck på.. Så det må du endelig ikke lade dig begrænse af.. :)

Tak for tippet, så bliver jeg jo nødt til at prøve sådan en også :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg så en 65J og har bredde, muskuløse skuldre (snakker en anelse tyrenakke) så en halterneck er udelukket for mig. Derudover er jeg så blevet gravid og allerede efter 2 mdr er jeg så vokset endnu en skål, så jeg ved ikke hvor, det ender henne (bryllup 3 1/2 mdr efter fødsel. Oven i det har jeg lige tabt 56 kg (5 skåle) så jeg har masser af løs hud og hænger næsten til albuen. Kan dog krølle dem sammen - bogstaveligt talt - så jeg får en glat overflade ... Men hvad med brudekjole? Brylluppet er endt med at være hen i oktober, så det er vel okay med en lille jakke, men hvis det bliver varmt, vil jeg bare gerne kunne tage den af og stadig se pæn ud. Er en str. 36/38 nu her og planlægger at tabe evt graviditets-kg inden brylluppet, men har pt svært ved at finde en bh i størrelsen og de laver dem tilsyneladende kun i farver - altså ikke hvid :S jeg er lidt på herrens mark også, om end jeg da har lidt tid at løbe på endnu omkring det.

Nogen råd eller ideer?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som sagt er der en god "skål" i de fleste kjoler og ellers ved jeg, at der er nogle der har købt en almindelig bh, som de har fået syet ind i kjolen. Jeg har også tit hørt folk sige, at man kan se farvet undertøj igennem, men det er altså ikke min erfaring, så hvis du kan finde en i en lys farve burde det kunne gå :) Som tidligere nævnt har jeg selv nogle pænt store hænge-gonader og de så altså pæne ud i kjolen, så jeg er sikker på, at du nok skal kunne finde en kjole derude.. også uden stropper :) Men den nemmeste måde at finde ud af det på, er ved at tage afsted og prøve nogle :wink: Ekspedienterne har ofte også gode råd til hvad man skal gøre ved sin barm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke velsignet med de store fordele, men faldt lige over et blogindlæg på Trinny & Susannahs hjemmeside, som handlede om stroppeløse BH'er der kunne holde en rummelig G-skål velbalanceret. Måske var det noget for nogen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lige læst alle svar men er selv en 70H og jeg har fundet mig den perfekte BH da jeg sku til et vennepars bryllup forrige sommer. En wunderbra. Den holder alt hvor det skal være og jeg købte den dengang i hudfarvet for efterfølgende at kunne bruge den til alt så den hopper jeg i til eget bryllup til sommer.

Når det så er sagt så kan jeg grundet snøreryg og indbygget yverbeholder sagtens have kjolen på uden, men bh en giver lige et endnu flottere look!

Min er købt i sallings hos en meget kyndig ekspedient! (400kr i øvrigt hvilket jeg ikke synes er slemt i fht hvor mange gange den er brugt siden)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke velsignet med de store fordele, men faldt lige over et blogindlæg på Trinny & Susannahs hjemmeside, som handlede om stroppeløse BH'er der kunne holde en rummelig G-skål velbalanceret. Måske var det noget for nogen?

Den BH sælges ikke længere ;) Jeg tror jeg vil prøve sådan en wonderbra :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke velsignet med de store fordele, men faldt lige over et blogindlæg på Trinny & Susannahs hjemmeside, som handlede om stroppeløse BH'er der kunne holde en rummelig G-skål velbalanceret. Måske var det noget for nogen?

Den BH sælges ikke længere ;) Jeg tror jeg vil prøve sådan en wonderbra :D

Jeg har selv købt en wonderbra og jeg skulle bruge den i en skål-størrelse større end normalt - bare til info, hvis du havde tænkt dig at købe den over nettet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer