Victorias secret

Dinnermusiker - anbefal gerne

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg havde helt glemt, at jeg jo skal have fundet en dinnermusiker! Ham vores band plejer at benytte, ja han er så ikke lige vores stil. Han er sådan ligt 8o års og guldbryllup.

Så jeg leder efter en der er god, dygtig, god til at sætte stemning, og ikke har en skjorte på der er 2 nr. for lille. Ja og så må han gerne selv spille på instrumentet :rolleyes: Det skal være live, hvis det ikke er helt tydeligt. Om det er klaver, guitar, banjo eller hvad ved jeg, ja det er pt. underordnet, hvis bare det er godt. Nej sækkepibe ønsker vi altså ikke haha...

Hvis location har betydning så er det i Fredericia, og fra kl. 17-22 tænker jeg.

Please anbefal nogen - vi har været igennem eventzonen 2 gange, så det orker jeg altså ikke igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil klart anbefale dig at tage fat i Anna Reinholdt. Anna spiller en del jobs som pianist for vores kollega Flashlight-gruppen.dk over there og jeg har også selv haft "lånt" hende én enkelt gang i forbindelse med et bryllup på Fyn og var meget overrasket. Fordi hun både kan spille og synge og fordi hun spiller hvad jeg vil kalde seriøs nyere musik i stil med Coldplay, The Corrs, Shania Twain men også kan spille "det andet" http://www.bricksite...anist/velkommen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Johannes kan ikke, men det kan Anna.

Det er jo skønt, men jeg er sådan lidt i tvivl om hvad jeg egentlig skal forvente? Eller gøre... Hvad skal jeg spørge om, for at være sikker på at hun er den rigtige? Jeg er sådan set lidt blank nu, fordi jeg jo gerne vil være sikker på at hun er "os".

Vores band bookede jeg jo til vores firmafest - smart nok, ikke :) Så der er jeg sådan set sikker... De synger og spiller herre-godt.

0

Del dette indlæg

Spørg ind til hvad for noget musik hun spiller (har jeg selvfølgelig en fornemmelse af men ingen "jobs" er ens og behøver at være ens). og vurder om kemien er tilstede. Dvs. om du har en fornemmelse af at hun kan følge jer og fornemme jeres ønsker. Medmindre du forventer en musiker som råber skål hvert andet overblik "overtager festen" og får folk til at stå op og synge sejle op ad åen (noget som får mine tæer til at krumme" så går I ikke galt i byen med Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder fornuftigt. Anna kunne sikkert godt synge dem men jeg forstår hende. Man kan diskutere det rigtige i om en musiker skal synge med på disse sange. I modsætning til musik/sang generelt er der jo i disse sange en betydning og et budskab specielt til brudeparret (hvis vi da lige ser bort fra de festsange som de fleste helst vil undgå) og de er skrevet med henblik på at selskabet skal synge dem.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer