Knuzzet

Desserten

12 indlæg i dette emne

Hej

Da H2B og jeg ikke har samme smag i dessert, langt fra endda da han er til is og frugt smag, jeg til næsten alt der smager af chokolade. Men da ingen af os er vilde med kombien chokolade is, er den store diskution nu gået igang. Hvad skal vi have til dessert? Kan vi monstro finde en kombi? Jeg har været lidt inde over noget browni med is. Så kan vi altid bytte :P Men den er H2B lidt skæbtisk over for.

Men så håbede jeg, at i måske kunne inspirer os lidt, ved at fortælle hvad i skal have til dessert? eller om i bare har nogle gode ideer? :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe kender godt den følelse. :P Nu er jeg så kun til skildpade is, men der dur det også til og gerne masser af det og flødeskum så den hjemme. :P Men det mener H2B heller ikke vi kan få til dessert. :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med en dessert tallerken... Et stykke brownie, lidt is og frisk frugt ???

Det er også mit bedste bud, men kæresten er ikke så meget for det. Men vi ender nu nok der, hvis ikke vi falder over noget andet spændene. =)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at "sælg" den på at det er for at søge at undgå/forebygge at middagen og efterfølgende kageservering bliver en langtrukken seance eller få kokken til at "sælge" den til ham hvis han da ikke selv er ude på at ville sælge jer en løsning med dessert .

0

Del dette indlæg

Jeg var til et bryllup, hvor de havde lavet en dessert buffet... Det var virkelig lækkert, og man kunne tage det man ville have... Der var islagkage, flere forskellige kage, chokolade, frugt og lignende... Dermed slipper man også for at spise noget, som bliver serveret på ens tallerken, og som man ikke kan lide...

Jeg er også med på bryllupskagen til dessert, da det bliver vores løsning...

Redigeret af Leding
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer