Sign in to follow this  
Followers 0
Chrisi01

Hjælp til bordpynt til vinterbryllup

8 posts in this topic

H2B og jeg skal giftes til februar og jeg drømmer om et rigtigt vinterbryllup.

Vores temafarver er marineblå, hvid og sølv med et hint af fuchia.

Vi holder brylluppet i et selskabslokale tæt på hvor vi bor. Jeg skal derfor selv pynte op. Desværre har vi ikke så mange penge, så pynten skal helst være så billig som mulig.

Jeg har allerede besluttet at vi skal have: Hvide duge og marineblå bordløber og Iskrystaller/snefnug (lavet på min udstandser) i hvid skal spredes ud over den blå bordløber :biggrin:

Så har jeg overvejet at lave "fade" med sølvfarvede julekugler (mat, blank og glimmer) og hvide bloklys.

Vil i hvert fald gerne have en masse lys :wink:

Har også overvejet helium-balloner i hvid hængene fra loftet i klaser.

I får lige et par billeder af lokalet så I kan se hvad I synes passer. Bordene skal stå i den typiske hestesko.

Så Piger kom ENDELIG med ideer til hvordan og hvad vores lokale kan pyntes med! :cheerleader3:

Jeg har brug for en masse input til hvordan flot men billigt kan pynte lokalet så det bliver rigtigt vinter-flot!

post-57615-0-78026600-1355012559.jpg post-57615-0-60006300-1355012579.jpg

0

Annonce ♥

Hvad med flettede stjerner? De kan laves meget billigt af metallic gavebånd :)

0

Godt nok lidt julet, men hvad med et nisselandskab? Med vat, kirke, piberenser-nisser, grankogler med sne osv... Et brudepar foran kirken..

En masse hvide fyrfadslys?

0

SheDevil blev gift sidste januar, og deres tema var vinterbryllup, og det var utrolig gennemført. Se hendes fantastiske beretning :7himmel:

0

Annonce ♥

Netop SheDevil har også oprettet denne tråd HER, med inspirationsbilleder til et vinterbryllup..

Jeg sad lige og kiggede på den nu, og tænkte at du måske kunne gå i skoven og finde en masse grene og male dem hvide, sølv eller blå, og bruge dem som dekorationer rundt omkring og på bordene - Ligesom på mange af billederne. Og nu hvor det er jul, kan du sikkert også finde en masse små lyskæder (sådan nogle der bruger batteri) og pynte grenene med også.. Jeg ved ikke hvad det vil koste at male grene, men hvis man ser sig lidt for, kan ma sikkert finde noget til en ordentlig penge og lyskæderne plejer man at kunne få i Tiger eller lignende nu, og de er heller ikke så dyre..

0

Hyacinter og muscari (perlehyacinter)er super flotte hvis du køber dem i god tid og de får lov at springe ud. De er heller ikke ret dyre og de behøver ikke vand hvis du klipper den af løget. Selve hyacint blomsterne kan pilles af og trækkes på sølvtråd, derefter kan du lægge dem på bordet eller hænge den på grene...

0

Hvad med kunstig sne på gavebordet? Eller sne i vaser med amaryllis?

Skriv hvis du har brug for mere information om blomster!

Edited by nullebay
0

Gode ideer!

Uh kunstig sne kunne da være en super ide:-) har fået en ide m nogle ponponer på pind i vase (kunne godt minde lidt om store snefnug). Og masser af glimmer!! Grene kunne også være en super ide. hmm må en tur i skoven når al den sne er forsvundet;-)

0

Annonce ♥