Brud2014

Brudebuket

15 posts in this topic

Nu har jeg så småt kigget lidt på brudebuketter, for at få inspiration til, hvad jeg kunne tænke mig, når den tid kommer..

I den forbindelse presser der sig et spørgsmål på: hvor meget skal man forvente at bruge på en brudebuket med tilhørende knaphulsblomst til gommen?

Synes dem jeg har set på virker dyre.. Men i og med, at jeg ikke har nogen idé om, hvad man kan forvente at skulle betale, så må jeg hellere forhøre mig herinde...

:)

0

Annonce ♥

Vi skal af med 1000 kr. for både min brudebuket, en brudepige buket og en knaphulsbukt af hvad jeg kan forstå så er det lidt af et røverkøb.

Hvor køber du blomster fra? :)

Det er en veninde af os der laver dem. Så vi får vennerabat, og så har jeg sagt at jeg ikke vil betale mere end 1000 kr. for det skal ikke være blomsterne der tager opmærksomheden fra min kjole og min H2B lækre jakkesæt, som består af butterfly og sorte seler :lol:

Edited by NadjaG
0

Annonce ♥

Jeg ville have lavet det hele selv men ombestemte mig i sidste øjeblik da jeg var bange for at stresse for meget!!! Så jeg betalte 700 kr ialt hos blomsterhandleren for buket og 4 knaphulsblomster!

Men min buket var også meget simpel og jeg afleverede selv fjer og fotos af den ønskede buket!

post-56808-0-35639700-1355216828.jpg

0

Vi gav 1700,- for buket og 45 kr. pr knaphulsblomst, hvor min mands var med orkide og de andre var med en rose.. så skilte hans sig lidt ud. Det var superfint og buketten var fantastisk! Den var simpelthen pakket med blomster og der var den del personlige referencer til mig, ved at der var både orkideer, lavendel og lyng i, som er mine yndlingsblomster :thumbsupsmileyanim: Så jeg synes faktisk at prisen var fair :)

post-45329-0-27254200-1355233696.jpgpost-45329-0-01398100-1355233843.jpg

0

Annonce ♥

Hvis du lægger nogle herind af det du kunne tænke dig, skal jeg nok skrive en ca pris...

Jeg er blomsterdekoratør; )

Tillader mig lige at spørger :lol:

Hvor meget skal du have for at lave en rådhus buket? (gerne i hvide farver, da det er et vinterbryllup)

Og hvor henne i landet er du? :)

0

Her blot det små 1000 kr. med 20 % i rabat for brudebuket, 2 knaphuls blomster og 3 brudepige buketter

Min buket var tætpakket med roser og som "dingel" havde han utraditionelt valgt pletter i luften :)

Men vi bor også i jydelandet og tror vist priserne er noget lavere her end på "øen" ....

0

Annonce ♥

Hvis du lægger nogle herind af det du kunne tænke dig, skal jeg nok skrive en ca pris...

Det er lidt svært at sige, da jeg bare går og "leger" med tanken.. skal først giftes om 1½ år, og har ikke kjolen endnu.

Men, når det er sagt, så har jeg naturligvis tænkt over det.... ;-) Jeg forestiller mig en meget tæt bundet buket - helt rund, med forskellige slags og forskellige farvede blomster, uden grønt og uden lange stilke. Bare en helt rund buket, som nok ikke skal være for stor, da jeg ikke er ret høj og synes den gerne må være lille :-) ved ikke, om det hjalp dig?? kan du evt. sende mig nogle billeder af, hvad du har lavet, kunne godt være interesseret til den tid nemlig :-) Vi skal giftes i Hornslet, så Århus er ikke så langt væk jo :-)

0

Det er lidt svært at sige, da jeg bare går og "leger" med tanken.. skal først giftes om 1½ år, og har ikke kjolen endnu.

Men, når det er sagt, så har jeg naturligvis tænkt over det.... ;-) Jeg forestiller mig en meget tæt bundet buket - helt rund, med forskellige slags og forskellige farvede blomster, uden grønt og uden lange stilke. Bare en helt rund buket, som nok ikke skal være for stor, da jeg ikke er ret høj og synes den gerne må være lille :-) ved ikke, om det hjalp dig?? kan du evt. sende mig nogle billeder af, hvad du har lavet, kunne godt være interesseret til den tid nemlig :-) Vi skal giftes i Hornslet, så Århus er ikke så langt væk jo :-)

Nu har jeg lige prøvet at google lidt, og har fundet to billeder, som jeg har gemt på min computer.. Men jeg kan ikke finde ud af at uploade dem.... :-/

0