Brud2014

Indbydelser

21 indlæg i dette emne

Jeg tænker på, om i måske kan hjælpe med, hvor tidligt man skal sende indbydelserne til bryllup ud...

Vi skal giftes i juli 2014, og jeg havde umiddelbart tænkt at sende dem ud omkring jul/lige efter nytår.

Mit dilemma er at juli ofte er den måned, hvor folk er på ferie, og derfor skal man måske være ude i lidt bedre tid end ellers.. det er jo ikke unormalt at planlægge sommerferie allerede i starten af året.

Vi vil gerne undgå, at folk ikke kan komme til vores bryllup pga. sommerferie udenlands..

Hvad siger I?? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal giftes i juli 2013.. Vi deler invitationerne ud til dem vi mødes med i julen/nytår og resten sender vi i starten af januar .. Vi sender heller ikke STD da vi synes det er ret dyrt i porto og vi fortalte datoen til alle så snart den var fastlagt :)

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes i juli 2013.. Vi deler invitationerne ud til dem vi mødes med i julen/nytår og resten sender vi i starten af januar .. Vi sender heller ikke STD da vi synes det er ret dyrt i porto og vi fortalte datoen til alle så snart den var fastlagt :)

Sådan har vi det lige præcis også.. Vi skal nok få brugt rigeligt med penge den dag alligevel, så synes at sende inviationer må være rigeligt.

Hvornår sætter i SU datoen M.Rose???

Mht. hvornår vi sætter SU dato, så har jeg ingen ide..

Nogle forslag??

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er rigtig svært, jeg har lyst til at sætte den i marts/april simpelthen fordi jeg skal til eksaminer i juni/juli og bliver student ugen før bryllup, så jeg vil virkelig gerne kunne få styr på stort set alt til brylluppet inden :)

Hvornår tænker I andre?

0

Del dette indlæg

Sådan har vi det lige præcis også.. Vi skal nok få brugt rigeligt med penge den dag alligevel, så synes at sende inviationer må være rigeligt.

Hvornår sætter i SU datoen M.Rose???

Mht. hvornår vi sætter SU dato, så har jeg ingen ide..

Nogle forslag??

Vi har sat SU til 1. juli.. Synes også det var ret svært at finde ud af hvornår den skal sættes til. H2B og jeg har eksamner i maj/juni så det kommer nok til at passe meget godt med at vi først har overskud til at lave de sidste småting som bordplan der..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker, at det umiddelbart bliver for sent for os, at have su d. 1. juli 2014, når vi skal giftes d. 5. juli 2014 :-) Jeg havde måske mere tænkt at sende invitationer ud omkring jul - måske mellem jul og nytår - og så sætte SU til omkring maj, senest 1. juni...

Hvad tænker i der??? :)

0

Del dette indlæg

Jeg tænker, at det umiddelbart bliver for sent for os, at have su d. 1. juli 2014, når vi skal giftes d. 5. juli 2014 :-) Jeg havde måske mere tænkt at sende invitationer ud omkring jul - måske mellem jul og nytår - og så sætte SU til omkring maj, senest 1. juni...

Hvad tænker i der??? :)

Jeg ville enten sende dem ud midt november, eller vente til januar. Det der med december, jul, nytår mm, og så en invitation er min verden ikke en god kombi.

SU skal i også sætte efter hvornår i skal have besked. Nogle steder skal man måske give besked 2 måneder før, hvis man vil undgå at betale for alle forbestilte kuverter. Hvis ikke - så burde en måned før være fin = 1 juni, for at tage et rundt tal :)

0

Del dette indlæg

Heh, det nok lige sent nok med 1 juli for jer :wink: Men synes en måneds tid før er meget passende hvis stedet ikke skal have besked før eller der er andre ting der gør i vil vide hvem der kommer tidligt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

vi sendte vores ud de der 8 måneder før, mest fordi jeg ikke kunne vente :a1221:

syntes det er en smagssag hvornår man sender dem ud, men jeg ville heller

ikke bruge penge på at sende STD ud, så derfor sendte vi dem da vi havde lyst :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer