Du og Jeg

Mangler du en taske? Se her :)

21 indlæg i dette emne

Hejsa!

Jeg fin en skide god ide - synes jeg selv!

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og jeg har fundet denne her sælger, som har en milliard fine tasker. Perfekte til bryllupper, eller andre gode fester!

Problemet er bare, at når man handler uden for EU, så risikere man told, og alle de tasker som jeg falder for, lægger en smule over grænsen. Derfor vil told, moms og hvad der nu kommer på, gøre en enkel taske ekstrem dyr.

Jeg har regnet lidt på det, og hvis man bestiller flere (min. 4-5 stykker), så vil prisen lægge på omkring de 100 kr pr taske.

For 100 kr, kan man sagtens få nogle fine takser herhjemme i Danmark, men jeg synes ikke at kunne finde nogle butikker, eller online shops, som har en ekstra feminin brude stil. Og det er lige præcis den stil jeg søger, så derfor søger jeg udenlands.

Jeg vil derfor høre om der er nogle herinde, som har lyst til at "handle" med mig? Jeg har lagt billeder op af alle mulige tasker man kan få. Stort set alle sammen findes i hvid, ivory, sølv og sort - og de fleste findes også i 5-6 andre farver, såsom blå, lyserød og lilla. Jeg har derfor linket lidt til de farvet også. Og jeg tjekker selvfølgelig farverne mm, inden jeg lover en bestemt taske. Og ligeledes skal jeg nok sende et billede af den rigtige taske, i den rigtige farve.

Hvis der sidder nogle, som synes at stilen er den rigtige, men ønsker noget farve inspiration, så laver jeg gerne en lille collage med den ønskede farve eller taske, så man kan sammenligne.

Den endelige pris ville jeg oplyse om, inden at jeg bestiller, så man har mulighed for at hoppe fra. Hvis min ide her bliver til noget, lægger jeg gerne ud, og pengene skal først betales til mig når jeg har fået tasken hjem, og sikret mig af alt er i orden. Jeg stoler på ebay, og jeg stoler på denne sælger.

Og for en god ordens skyld, må jeg vist hellere sige at jeg IKKE tjener noget på det her. Jeg får heller ikke procenter eller andet. Mit motiv er udelukket at hjælpe andre med at få en fin brudetaske, og hvis jeg selv kan få en uden at skulle betale dobbelt op i told og moms - ja så er det jo bare dejligt.

Jeg har selv udset mig et par stykker, da jeg eeeeelsker tasker. Hvis det ender op med at vi er nogle stykker som er med på det her, så har jeg selvfølgelig tænkt mig at se om jeg kan snakke lidt med sælgeren, så vi kan få lidt rabat!

post-62089-0-91723100-1356057400.jpg

post-62089-0-11748200-1356057409.jpg

post-62089-0-03920700-1356057419.jpg

Redigeret af Du og Jeg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt!

Og ja, sko er altså også lækre.. Mmmmm sko og tasker <3

Debenhamns.co.uk har faktisk er rigtig godt udvalg i lækre stiletter. Pt er siden under ombygning, men mon ikke den er oppe og køre igen snart..

Jeg ved ikke om jeg linke til sælgeren? Det er nemlig en kinaside, men det er vist ikke kopier. Lige nu er jeg online fra telefonen (og kan ikke sende link), men gå ind på ebay.com og så søg efter den sælger som hedder stargloryfashions. Der er 3 sider med tasker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg linker ikke til en side nogle steder?

Men siden er kinesisk, så derfor kommer der told oveni! :(

Som updatr så har jeg netop bestilt en taske derfra for at sikre mig at kvaliteten er i orden. Kursen ramte nemlig lige under grænsen for told, så skyndte mig at napse en enkelt.

Kommer selvf med en update når tasken er kommet hjem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sidder og kigger derinde nu, og den taske jeg egentlig havde i tankerne, har jeg lige set derinde meeeget billigere end det "oprindelige" sted ( :thumbsupsmileyanim: ), så vil lige høre, om vi skal starte endnu en omgang "lad-os-bestille-tasker-sammen" ? :biggrin:

Til de af jer der endnu ikke har fundet sælgeren, here you go: http://stores.ebay.com/stargloryfashions :biggrin::happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt med på fælles projektet!!

Jeg havde dog glemt hvor træt jeg blev af at gå på job i mine lange uger. Hvor jeg har 5 arbejdsdage, så jeg fik ikke tændt computeren igår da jeg var hjemme 23.30...

Det lyder nok ikke af meget, men når man ikke sover ordenligt (pga den skide dumme medicin jeg tager for at holde mig rask) så er det godt nok hårdt. I næste uge har jeg heldigvis 5 fridage, så der skal jeg nok få tid til at tænde computeren..

Længe leve telefoner med internet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer