CarBonCb

Mads & Charlotte 10.08.13 - Bryllupsrejse!

628 indlæg i dette emne

Det dejligste påskeæg!!

Så kigger jeg lige på min bankkonto - for skal da lige være sikker på at jeg ikke er en af de uheldige der ikke har fået penge - og hvad ser jeg! Det er nogen der har sat 10.000 kr ind, med beskeden "Gæk gæk... mit navn er blevet væk"

:heart:

Gad vide hvem det er :o !!!! ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er det nok én der er gået ned med pengene og har oplyst dit kontonummer... Ellers kan man jo som minimum se den konto, som pengene kommer fra... Hvis det første er tilfældet, så ved banken jo ikke hvem der har sat pengene ind, og så må du bare håbe at personen giver sig til kende... :) Men hvor mange har lige dine kontooplysninger?! :wink:

0

Del dette indlæg

Så er det nok én der er gået ned med pengene og har oplyst dit kontonummer... Ellers kan man jo som minimum se den konto, som pengene kommer fra... Hvis det første er tilfældet, så ved banken jo ikke hvem der har sat pengene ind, og så må du bare håbe at personen giver sig til kende... :) Men hvor mange har lige dine kontooplysninger?! :wink:

Jaaa... jeg har jo også mine mistanker til hvem det kunne være!!!

Må nok bare stoppe med at være sådan en kontrol freak, og acceptere at der var nogen der synes jeg skulle have lidt penge!!!! Hvor dejligt :heart: :heart: :heart:

0

Del dette indlæg

Jeg ville da også være ved at dø over det... Hehe... Du kan jo prøve at fortælle det til den/de personer du mistænker og se hvordan de reagerer... Nogle gange kan man jo lure folk... Ellers indrømmer de måske bare... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville da også være ved at dø over det... Hehe... Du kan jo prøve at fortælle det til den/de personer du mistænker og se hvordan de reagerer... Nogle gange kan man jo lure folk... Ellers indrømmer de måske bare... :)

Jeg får aldrig afsløret mormor (hvis det er hende!)

Havde en vild diskussion med hende juleaften, over hvorvidt jeg skulle have 500 kr eller ej! Og det endte med at jeg stod på tanken et par dage efter og skulle betale - og hvad lå der nede mellem mine kort - ikke mindre end TO 500kr sedler! :unsure: Iiih altså mormor ! :tunge:

0

Del dette indlæg

Hold k hvor sødt altså.......

Hvor er du heldig. Tror faktisk jeg kunne finde på at gøre det samme mod en jeg kender der godt kunne bruge en skilling! (Ikke liiige 10.000 slag!)

Ja det er en virkelig flot gave! Synes faktisk også det er lidt frustrerende at jeg ikke kan sige ordentligt tak!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orv sikke et FEDT påskeæg at få!!! wow!!

Virkelig flot gave! Spændende hvem det er fra :)

Fedt påskeæg! Det ville jeg godt nok ikke sige nej tak til - men kan nu godt følge dig i, at man gerne vil sige ordentligt tak :happy:

Jeg arbejder ihærdigt på at opklare mysteriet! :huh: Stadig ingen der har meldt sig frivilligt! :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...så gik det helt i stå...

Vi har haft lidt krise her de sidste par uger - øv! Og har slet ikke kunne holde ud at kigge på bryllupsklar :(

Min H2B har de sidste par år kæmpet med at få gjort sin uddannelse færdig (det hele gik helt ned for ham da hans far døde...), og i den forbindelse, tror JEG, at han har fået en depression.

Men, men.... de der mænd, og besøg hos lægen - det er ikke noget der sker særlig tit.

Så det hele kammede lidt over forleden.

Jeg synes jeg er meget alene - for min H2B sover HELE tiden! Og når han ikke sover, laver han overspringshandlinger (fra sin bachelor opgave) i form a Fifa eller diverse bilhjemmesider! Så jeg føler lidt at jeg lever mit eget liv! Jeg står op alene, og jeg går i seng alene!

Det værste er næsten at jeg savner DEN fyr jeg blev forelsket i helt sindsygt meget!

Det skal dog tilføjes at vi ikke altid har det sådan her! Vi har tit dage/uger hvor alt er 'perfekt', lige som det var for et års tid siden! Men jeg bliver bare så frustreret over at skulle glo på en mand der er groet fast i sofaen, hver dag og som er i dårligt humør!

Men ja... vi fik snakket om nogle ting - og han blev rigtig ked af det! For han ved jo godt at det er mega de motiverende for mig at se på ham, og han er ked af at han ikke kan være der for mig når jeg har brug for nogen at snakke med.

Og så fik han lige sagt "Håber ikke det ender med at vi bliver gift, og så går du fra mig et halvt år efter...." .... det gjorde mig faktisk rigtig, rigtig ked af det! :td: For jo - han er ikke sjov at være sammen med lige for tiden, men jeg elsker ham og jeg elsker hvordan jeg er når jeg er sammen med ham!

Det blev en halv roman! Håber min gejst kommer tilbage når jeg modtager noget af vores bordpynt med posten i løbet af ugen! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Årh kram til dig... Jeg kan sagtens forstå, at det er svært at leve i, men det er helt sikkert også svært for ham.. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til hans læge og bestille en tid og så sige til ham at du KRÆVER at han tager afsted - med eller uden dig, alt efter hvad han foretrækker... Hvis han har en depression, så kan alt være dybt uoverskueligt - og som du selv er inde på, så er han jo en mand, som sikkert ikke engang ved hvad hans læge hedder... ;-)

Han har brug for hjælp, og det samme har du... Du kan ikke blive ved med at trække læsset alene!

0

Del dette indlæg

Årh kram til dig... Jeg kan sagtens forstå, at det er svært at leve i, men det er helt sikkert også svært for ham.. Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til hans læge og bestille en tid og så sige til ham at du KRÆVER at han tager afsted - med eller uden dig, alt efter hvad han foretrækker... Hvis han har en depression, så kan alt være dybt uoverskueligt - og som du selv er inde på, så er han jo en mand, som sikkert ikke engang ved hvad hans læge hedder... ;-)

Han har brug for hjælp, og det samme har du... Du kan ikke blive ved med at trække læsset alene!

Kom lige forbi din tråd - du får lige en :hug:

Tak tøser! Det varmer lidt!

Synes sgu det er lidt svært af og til!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også kæmpe krammer herfra... ❤

Hvis man nævner ordet læge og depression i samme sætning vil de fleste mænd hellere skrive 10 bachelorgrader eller grave sig ned med en teske... Så måske en god ide at få sludret lidt konstruktivt om hvordan I kommer videre. Det er ikke nemt at miste en forælder uanset hvordan og hvornår og under nogen omstændigheder... Øv det gør nas og måske har det revet mere med sig. Hos dig er han i trygge hænder og kan bare bure sig inde (tror han) og lade livet passere forbi. Men livet er jo fuld af pukler der skal overvindes og tager man dem ikke een af gangen ender man med at stå helt alene foran verdens højeste og stejleste bjerg = ikk sjov 😔

Så han må lige ud af busken selvom det gør meganas, men han har jo dig i hånden ❤

post-59524-0-12218700-1365348915.jpg

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg

Åhh det gør mig ondt at høre. Det kan ikke være nemt. Men jeg synes faktisk Centenary har en god pointe... Du kan altid prøve at ringe til hans læge - denne har tavshedspligt overfor dig, men de har lov til at lytte til dig og dine bekymringer. Prøv så at bestille en tid og få din H2B med. En med depression kan mangle overskud til selv at handle på det, og måske være nervøs for hvad der skal ske og svaret. Men med dig som primus motor så er det måske lidt mere overskueligt...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer