CarBonCb

Mads & Charlotte 10.08.13 - Bryllupsrejse!

628 indlæg i dette emne

Hår inspiration

Jeg elsker mit lange hår - og har næsten altid mit hår løst

Så på min store dag, tror jeg ikke jeg vil rode mig ud i en alt for voldsom opsætning.

Jeg er mere ude i sådan noget som det her

post-63503-0-29511700-1358020456.jpg

post-63503-0-17921900-1358020464.jpg

post-63503-0-44291000-1358020479.jpg

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal jeg slet ikke blande mig... :rolleyes: Men vil lige sikre mig at du er bekendt med den lange leveringstid på mange brudekjoler - 4-5 måneder er meget normalt...

Så tænker det måske er lidt sent du skal ud og prøve?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal jeg slet ikke blande mig... :rolleyes: Men vil lige sikre mig at du er bekendt med den lange leveringstid på mange brudekjoler - 4-5 måneder er meget normalt...

Jeg skal ikke "købe" fra forretningerne - jeg har allerede en dame der er igang med at lave en kjole til mig - skal bare ud og hente inspiration :fløjt: (Ej hvor er jeg streng!)

0

Del dette indlæg

De 2 første er godt nok også flotte da! Jeg har slet ikke så langt hår. Men jeg tænker også at mit skal være sådan "halvt nede" men alligevel opsat.

Jeg har heller ikke HELT så langt hår - men håber på at en dygtig frisør kan tæmme mine lokker, så det bliver lidt a'la sådan en frisure! (Ellers må jeg i kælderen og hente mine ekstensions frem! ) :biggrin:

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Hyggeligt med en til der læser på DTU :) Rigtig flot inspuration du har fundet :)

Takker!

Og jaaa - os fra DTU bliver sørme også afsat :tunge:

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg

Nu skal jeg slet ikke blande mig... :rolleyes:/> Men vil lige sikre mig at du er bekendt med den lange leveringstid på mange brudekjoler - 4-5 måneder er meget normalt...

Jeg skal ikke "købe" fra forretningerne - jeg har allerede en dame der er igang med at lave en kjole til mig - skal bare ud og hente inspiration :fløjt:/> (Ej hvor er jeg streng!)

Årh jamen så giver det jo fin mening... :-) Og nej, det er ikke strengt, man bliver jo nødt til at prøve noget inden man kan få syet en kjole...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck hvor er de fede!! :bunny_4:/> Godt de er for høje til mig, ellers havde jeg muligvis også stået i et dilemma nu... :lol:/>

Ej men det er jo forfærdeligt! De koster £695 - det vil jeg ALDRIG betale for et par sko!

Men de er bare ALT hvad jeg drømmer om! Hahaha !! Buuuuuh!

0

Del dette indlæg

Fuck hvor er de fede!! :bunny_4:/> Godt de er for høje til mig, ellers havde jeg muligvis også stået i et dilemma nu... :lol:/>

Ej men det er jo forfærdeligt! De koster £695 - det vil jeg ALDRIG betale for et par sko!

Men de er bare ALT hvad jeg drømmer om! Hahaha !! Buuuuuh!

Jeg kender det alt for godt... Jeg prøver at lære mig selv, at lade være med at kigge på de sider som ender med ulykkelig kærlighed... :a1221:

Faldt selv for et par flade Louboutin, som ville være perfekte til brylluppet, men de kostede omkring 10.000 kr... Det går jo ikke!! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg kender det alt for godt... Jeg prøver at lære mig selv, at lade være med at kigge på de sider som ender med ulykkelig kærlighed... :a1221:

Faldt selv for et par flade Louboutin, som ville være perfekte til brylluppet, men de kostede omkring 10.000 kr... Det går jo ikke!! :rolleyes:

Jeg er også ekspert i at falde for ting jeg er ALT for nærig til at købe!

Prøvede en ring til 32.000kr - og WOW - den var bare fantastisk smuk - og ret meget i den stil jeg gerne ville have! Men så kom onkel Joachim lige op i mig - synes godt nok det er mange penge - SELV for noget man kommer til at gå med hver dag, resten af sit liv!

Og så er jeg jo også håbløst forelsket i et par Manolo - dem som Carrie glemmer i sit klædeskab i SATS filmen! Men de koster også i omegnen af 9000kr tror jeg - og jeg NÆGTER!

Ak den kærlighed! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også ekspert i at falde for ting jeg er ALT for nærig til at købe!

Prøvede en ring til 32.000kr - og WOW - den var bare fantastisk smuk - og ret meget i den stil jeg gerne ville have! Men så kom onkel Joachim lige op i mig - synes godt nok det er mange penge - SELV for noget man kommer til at gå med hver dag, resten af sit liv!

Og så er jeg jo også håbløst forelsket i et par Manolo - dem som Carrie glemmer i sit klædeskab i SATS filmen! Men de koster også i omegnen af 9000kr tror jeg - og jeg NÆGTER!

Ak den kærlighed! :rolleyes:

Kærligheden til materielle ting er ubarmhjertig... :blink:

1

Del dette indlæg

:balloons: Hejsa, så kom jeg også lige forbi :balloons:

Tillykke med frieriet, dåben og det kommende bryllup :lol:

Sikke en masse fine ting du har styr på :thumbsupsmileyanim: Er helt vild med din hår inspiration, hvis jeg havde langt hår stadigvæk, havde jeg også valgt sådan noget :happy:

Ja, de sko har jo også bare det hele, men ikke prisen :blink: Har du prøvet at se om du kan få nogle kopier? Ved godt det ikke bliver det samme, men det kan da være de lidt kan leve op til drømmen, og med en pris der kan overskues :rolleyes:

Jeg skal giftes en uge efter dig, så glæder mig til at følge dig resten af vejen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sikke en masse fine ting du har styr på :thumbsupsmileyanim: Er helt vild med din hår inspiration, hvis jeg havde langt hår stadigvæk, havde jeg også valgt sådan noget :happy:

Ja, de sko har jo også bare det hele, men ikke prisen :blink: Har du prøvet at se om du kan få nogle kopier? Ved godt det ikke bliver det samme, men det kan da være de lidt kan leve op til drømmen, og med en pris der kan overskues :rolleyes:

Jeg skal giftes en uge efter dig, så glæder mig til at følge dig resten af vejen :cheerleader3:

Hejsa! Og tak!

Jeg har prøvet at kigge efter kopier - men for det første strider det lidt mod mine principper, og for det andet har jeg et par rigtige Jimmy Choo (dog SLET ikke i den priskategori, og de egner sig desværre ikke til at have på til bryllup) - Så tror kun jeg kan blive skuffet hvis jeg køber en billig efterligning!

Jeg må nok bare desværre indfinde mig med, at nogle ting har det bedre med ikke at være mine :td:

/Charlotte

0

Del dette indlæg

Hejsa! Og tak!

Jeg har prøvet at kigge efter kopier - men for det første strider det lidt mod mine principper, og for det andet har jeg et par rigtige Jimmy Choo (dog SLET ikke i den priskategori, og de egner sig desværre ikke til at have på til bryllup) - Så tror kun jeg kan blive skuffet hvis jeg køber en billig efterligning!

Jeg må nok bare desværre indfinde mig med, at nogle ting har det bedre med ikke at være mine :td:

/Charlotte

Ja, du har nok ret, så må du på udkig eftr nogle andre drømmesko til en bedre pris :) Hvad er din prisgruppe?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, du har nok ret, så må du på udkig eftr nogle andre drømmesko til en bedre pris :) Hvad er din prisgruppe?

Jeg ved det faktisk ikke helt! Forleden var jeg parat til at betale de $1200 som Jimmy'erne koster..... Og nu sidder jeg og brokker mig til kæresten over et par sko fra Deichmann - hvor de ikke kunne få alarmen til at holde sin K#FT, og derfor ikke kunne sælge til mig (og det var de sidste par!)...

Uuh jeg er ubeslutsom er jeg! :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg ved det faktisk ikke helt! Forleden var jeg parat til at betale de $1200 som Jimmy'erne koster..... Og nu sidder jeg og brokker mig til kæresten over et par sko fra Deichmann - hvor de ikke kunne få alarmen til at holde sin K#FT, og derfor ikke kunne sælge til mig (og det var de sidste par!)...

Uuh jeg er ubeslutsom er jeg! :rolleyes:

Det kender jeg virkelig godt, jeg har egentlig besluttet mig for et par sko, men kan ikke beslutte mig for at springe ud i Ebay, hvilket jo er lidt fjollet :)

0

Del dette indlæg

Ringe

Denne post bliver nok opdateret en million gange!

Min søde kæreste har ærligt indrømmet at han ikke går helt så meget op i det der med ringene, som jeg gør!

Han spurgte om han ikke bare kunne få en ring i sølv :rolleyes: ( Ikke tale om! Vi skal da i det mindste matche i materialet)

Vi har dog fundet en ring i hvidguld, der ikke koster en formue, og som han SELV har valgt (Jeg citerer "Sådan en som denne her kan jeg godt lide")

Til bruden - det er så her det bliver svært! Jeg har en forestilling om hvordan min ring skal se ud, og vi har været hos et hav af guldsmede og prøve.

post-63503-0-35557600-1359584855.png

Jeg kan godt lide Nurans designs - vi har kigget på en model, hvor vi eventuelt kan få den lavet uden en stor sten i midten.

Og så har vi været hos Hartmanns - hvor de bare har drømme ringen! (Jeg leder dog efter noget der ikke er helt så bred, og der behøves ikke være næsten 2 ct. i) - Den sidder ikke pænt på min finger når den er så bred (plus, jeg havde det VIRKELIG varmt da jeg prøvede den - ved ikke om det er hvad diamanter gør ved kvinder?)

post-63503-0-71664000-1359584870.png

post-63503-0-67857900-1359584883.jpg

Der kommer snart flere billeder !

Har planlagt en dag hvor min veninde tager med mig rundt, og jeg kan prøve ALLE ringene igen! Uuuh hvor har jeg svært ved at beslutte mig! :rolleyes:

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle smukke ringe du har i kikkerten :) Men det er et mega svært valg og det ser ud til at være nogle dyre ringe du er forelsket i?

Ja de er lidt dyre - men vi har valgt at bruge en pæn sum penge på at få noget der er rigtig flot! Som min fornuftige kæreste siger :"Du kommer jo til at se på den hver dag og så tænker du på mig! Så jeg må jo hellere investere lidt!" :tunge:

Den store ring er godt nok lidt uden for vores budget - den koster over 30.000.... men de er igang med at lave et tilbud på en smallere ring med halvt så mange sten i! Uuuh jeg håber sådan de kan finde en fornuftig pris!

0

Del dette indlæg

Det er nogle smukke ringe du har i kikkerten :) Men det er et mega svært valg og det ser ud til at være nogle dyre ringe du er forelsket i?

Ja de er lidt dyre - men vi har valgt at bruge en pæn sum penge på at få noget der er rigtig flot! Som min fornuftige kæreste siger :"Du kommer jo til at se på den hver dag og så tænker du på mig! Så jeg må jo hellere investere lidt!" :tunge:

Den store ring er godt nok lidt uden for vores budget - den koster over 30.000.... men de er igang med at lave et tilbud på en smallere ring med halvt så mange sten i! Uuuh jeg håber sådan de kan finde en fornuftig pris!

Ja, det var godt nok mange penge! Men ja, vi må håbe de kan lave drømmeringen til en pris der er til at komme til :)

0

Del dette indlæg

Ringe

Denne post bliver nok opdateret en million gange!

Min søde kæreste har ærligt indrømmet at han ikke går helt så meget op i det der med ringene, som jeg gør!

Han spurgte om han ikke bare kunne få en ring i sølv :rolleyes: ( Ikke tale om! Vi skal da i det mindste matche i materialet)

Vi har dog fundet en ring i hvidguld, der ikke koster en formue, og som han SELV har valgt (Jeg citerer "Sådan en som denne her kan jeg godt lide")

Til bruden - det er så her det bliver svært! Jeg har en forestilling om hvordan min ring skal se ud, og vi har været hos et hav af guldsmede og prøve.

post-63503-0-35557600-1359584855.png

Jeg kan godt lide Nurans designs - vi har kigget på en model, hvor vi eventuelt kan få den lavet uden en stor sten i midten.

Og så har vi været hos Hartmanns - hvor de bare har drømme ringen! (Jeg leder dog efter noget der ikke er helt så bred, og der behøves ikke være næsten 2 ct. i) - Den sidder ikke pænt på min finger når den er så bred (plus, jeg havde det VIRKELIG varmt da jeg prøvede den - ved ikke om det er hvad diamanter gør ved kvinder?)

post-63503-0-71664000-1359584870.png

post-63503-0-67857900-1359584883.jpg

Der kommer snart flere billeder !

Har planlagt en dag hvor min veninde tager med mig rundt, og jeg kan prøve ALLE ringene igen! Uuuh hvor har jeg svært ved at beslutte mig! :rolleyes:

Neeeej, hvor er det fint.. Jeg er enig i at ringen skal være lidt smallere, så bliver den helt perfekt... :7himmel:

Vidste ikke at Hartmann's laver ringe på bestilling... Har for nyligt forelsket mig i flere af deres smykker... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Neeeej, hvor er det fint.. Jeg er enig i at ringen skal være lidt smallere, så bliver den helt perfekt... :7himmel:/>/>/>/>

Vidste ikke at Hartmann's laver ringe på bestilling... Har for nyligt forelsket mig i flere af deres smykker... :rolleyes:/>/>

Jeg tror de er til at snakke med hvis man er en 'værdifuld' kunde!

Tror de er villige til at bøje sig langt hvis man smider F.eks 20-tusind dask!

… det er faktisk lidt strengt - men sådan er det jo desværre de fleste steder! Har man penge kan man få, har man ingen …

De laver altså også flotte ting! Jeg prøvede et par øreringe til 60.000! Haha! Så kan man også krydse det af på listen over ting man skal nå at prøve ;)

Redigeret af CarBonCb
0

Del dette indlæg

Neeeej, hvor er det fint.. Jeg er enig i at ringen skal være lidt smallere, så bliver den helt perfekt... :7himmel:/>/>/>/>

Vidste ikke at Hartmann's laver ringe på bestilling... Har for nyligt forelsket mig i flere af deres smykker... :rolleyes:/>/>

Jeg tror de er til at snakke med hvis man er en 'værdifuld' kunde!

Tror de er villige til at bøje sig langt hvis man smider F.eks 20-tusind dask!

… det er faktisk lidt strengt - men sådan er det jo desværre de fleste steder! Har man penge kan man få, har man ingen …

De laver altså også flotte ting! Jeg prøvede et par øreringe til 60.000! Haha! Så kan man også krydse det af på listen over ting man skal nå at prøve ;)

De sælger sig selvfølgelig heller på design på samme måde som fx Georg Jensen... Men de har mange flotte smykker, det er helt sikkert... Og jeg æææælsker diamanter... :heart:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer