sommer09

Skal giftes med min egen Sommer.. Nu som fru Sommer

532 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Bilka laver vist rigtig lækre kager til 40kr pr person :)

Og føtex. Og du kan få dem nærmest som du ønsker det. De skal ikke tjene på det, så det går kun til at dække råvarer og timeløn. De bruger det til at markedsføre sig :wink: Det er inkl. klassisk topfigur og søjler begge steder. Dog kan topfiguren fravælges hvis man har en man selv vil have på i stedet.

De laver dem både runde og firkantede.

0

Del dette indlæg

Og føtex. Og du kan få dem nærmest som du ønsker det. De skal ikke tjene på det, så det går kun til at dække råvarer og timeløn. De bruger det til at markedsføre sig :wink: Det er inkl. klassisk topfigur og søjler begge steder. Dog kan topfiguren fravælges hvis man har en man selv vil have på i stedet.

Og deres othellokage smager LATTERLIG godt! Så jeg turde godt bestille min kage der :)

0

Del dette indlæg

Og deres othellokage smager LATTERLIG godt! Så jeg turde godt bestille min kage der :)

Vi bestiller vores i føtex :metteholm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have tøser altid dejligt med noget hjælp :) sad og søgte i går på nette og fundet nogen andre der var billigere :)

Der er en i Vejen som laver de smukkeste kager .. Og hun laver dem "uofficelt" .. Hun tager 30-30kr pr. kuvert .. :metteholm

0

Del dette indlæg

Tak skal i have tøser altid dejligt med noget hjælp :) sad og søgte i går på nette og fundet nogen andre der var billigere :)

Der er en i Vejen som laver de smukkeste kager .. Og hun laver dem "uofficelt" .. Hun tager 30-30kr pr. kuvert .. :metteholm

Uhh det lyder godt.. Har hun en side eller noget

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke, datosøster :biggrin:

Hvis du nu får lavet en helt genial liste, må du da meget gerne dele den (hint, hint) :tunge:

I lige måde :) tror jeg har en til at ligge på computeren.. Ih nu må jeg heller starte den op, så jeg kan finde alle mine godter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så gik turen i går på jagt efter mandens tøj. Vi tog til salling i Århus hvor min h2b lillebror har kort til som giver 20% rabat :) vi ledte og ledte men kunne ikke finde noget som lige var det indtil vi ginner hvor der var tøj bryllup og vupti der var det :) og til en god pris 1600 for jakke og bukser. Vi købte dertil en vest og et slip og klud til 2700 alt i alt. Og ja han er min jo så jeg synes jo han kommer til at se super godt ud. I får lige et billede hvor hovedet er fjernet da hans ikke lige gad have taget i billede der:)

post-52025-0-57979000-1389521382_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal have mine 2 niecer på 7 og 4 som små brudepiger sammen med min kusine på 20 år. Min kusine har jeg en aftale med i forhold til kjole, men til min niecer er jeg mere i tvivl.. Har fundet disse på ebay fra USA men hvordan er det lige med vare derover fra skal jeg regne noget ekstra i og fra hvornår ? Og vil i tror at pige i den aldere vil kunne li dem?

post-52025-0-29731400-1389523851_thumb.j

Redigeret af sommer09
0

Del dette indlæg

Sikke nogle fine brudepige kjoler.. Tror bestemt de vil synes de er super fine og meget prinsesse agtige.. og kender ikke nogle små piger som ikke ville elske at være prinsesser for en dag..

sikke et fint sæt tøj i fandt til manden og til en absolut god pris.. :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer