ørum

Bryllup Bornholm

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kender i hvert fald en skøn fotograf: Heidi Hjelm. Super flot og romantisk stil og med fingeren på pulsen. gad vide om hun imke også ved en del om hvor man får smukke buketter, sat hår mm. http://www.facebook.com/HjelmPhotoDesign

Hun har taget disse billeder for mig

il_fullxfull.372310605_4xbl.jpg

il_fullxfull.372309041_6u22.jpg

il_fullxfull.374865333_f6hk.jpg

0

Del dette indlæg

Her melder jeg mig på banen for det vil jeg også gerne vide noget om!

Hjelm Design ser ud til at tage rigtig gode billeder. Hvis man gerne vil i kontakt med hende skal man nok ringe. Jeg prøvede for en del måneder siden at skrive til hende via hendes hjemmeside og har stadig ikke fået noget svar. Vi har nu fundet en anden fotograf, medbragt her fra fastlandet....

Jeg vil især gerne vide hvis der er nogen der har erfaring med bryllupskage-bagere. Har fået een anbefaling af Jensens Bageri i Rønne men mangler lidt oplysninger om priserne (ringer nok selv til dem men det er jo godt at være forberedt). Jeg er også meget interesseret i hvis nogen kender private der laver kager.

Jeg er også ude efter om nogen kender nogen der er gode til at lægge make-up, gerne nogen der tager ud og gør det. Vi skal vies tidligt og vil gerne minimere eller helt udelukke tid på landevejen fordi jeg sikkert bare bliver stresset af det på selve dagen.

Der findes en hjemmeside der hedder bryllupbornholm.dk eller noget i den stil. Det er en fotograf der har den men han nævner et par andre fotografer også. Han har også lidt andre links.

/Josephine

0

Del dette indlæg

hejsa og tak for svar..

vi har haft kontaktet en amatørfotograf som vi venter på svar fra, vi holder et såkaldt lavbudgetbryllup :) så festen bliver også holdt i haven :)

har også hørt om Jensen Bageri men ville også være interesseret hvis en privat melder sig på banen..

synes at det er lidt svært at søge oplysninger på nettet omkring bryllup på bornholm, så tænkte derfor at nogle herinde måske kunne være behjælpelige, eller kende nogen ..

har fundet en der ligger make-up i Rønne, men så er spørgsmålet om hun har tid den dag, da det ser ud til at det er en rigtig populær dag og vi skal vies allerede klokken 12....puhaaa tror jeg må meget tidligt op den dag :) kunne være rart hvis der var nogen der både ligger make-up og sætter hår, så man kan nøjes med at skulle et sted, regner med at få lavet negle dagen før, selv om det er noget af et sats for mig, da jeg er rigtig skidt til at have pæne negle :D..hvor lang tid i forvejen skal man booke tid ??

men dejligt at høre fra nogle andre fra øen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt frisøren allerede..... Der er ikke ret langt fra hotellet til frisøren (Svaneke er jo heldigvis en lille by, og frisøren ligger i Storegade få hundrede meter fra hotellet. Øser det ned må jeg shanghaje en til at køre - tror det vil se sjovt ud med mig som chauffør iført kæmpeslør).

Og tænker at jeg bestiller en til evt. at lægge make-up når jeg finder en. For som du selv skriver er det jo en populær dato. Jeg kan godt følge dig i at det ville være skønt at finde en der både kan det ene og det andet og allerhelst kørte ud. Har ikke selv mod på at køre øen rundt, vi skal nemlig også vies tidligt selvom tidspunktet ikke er helt fastlagt endnu, men det bliver mellem 12 og 13.30. Præsten har nemlig en vielse i Ibs Kirke også, kl 15. Jeps, travl dato. Jeg tror ikke det sker ret tit at han har to vielser samme dag. Jeg så en eller anden statistik hvor der stod at der hele sidste år havde været 6 vielser i Svaneke Kirke.

Havebryllup, det lyder nu også skønt. Vi har ikke rigtig nogen have at holde det i derovre så det er ikke en mulighed for os, desværre. Men det andet har jo også sine fordele.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Hej med jer. Jeg er fra Bornholm og blev gift i november og ja det er ikke så let at finde alt det man skal bruge til sit bryllup, jeg fik vores kage fra Jensens bageri og til en pris pr person 50-70kr alt efter vorden den skal se ud og vor stor den skal være, jeg hade en privat frisø og til mek-Up negle er der 2 i Rønne som laver det, en er osse frisør men pris på det ved jeg ikke, og så er der en bryllupmesse her i foråret i svaneke så hold øje med det i avisen eller gå ind på bryllupbornholm.dk det kommer der til at stå hvornår den er, vis i skal se på kjoler så er der en i Rønne migrant men vær ops på at kjolen nu osse passer helt da det gjorde min ikke, ellers må i sige til vis skal bruge mere hjælp.

0

Del dette indlæg

Fedt med lidt gode råd fra en med erfaring.

Der er faktisk også en der sælger brudekjoler i Svaneke, Madam Dunk. Hun har ikke det store udvalg, vist kun kjoler fra Partyline. Men hun er vældig sød. Hun har også festtøj.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det dejligt med noget feedback

tror at jeg vil snakke med jensen omkring kagen og tror også at jeg har fundet en frisør, så nu mangler jeg bare make-up og negle :biggrin:

Kjolen er købt, mangler lidt tilbehør, men der kan man jo heldigvis få det meste på nettet.

synes bare at der er så meget at tænke på og så mange ting man skal huske, tror egentlig i bund og grund at jeg bare er bange for at jeg skal glemme noget eller nogle, :unsure: men heldigvis er der jo noget tid endnu :o)) så der skulle være en chance for at nå det :)

0

Del dette indlæg

Hej med jer. Jeg er fra Bornholm og blev gift i november og ja det er ikke så let at finde alt det man skal bruge til sit bryllup, jeg fik vores kage fra Jensens bageri og til en pris pr person 50-70kr alt efter vorden den skal se ud og vor stor den skal være, jeg hade en privat frisø og til mek-Up negle er der 2 i Rønne som laver det, en er osse frisør men pris på det ved jeg ikke, og så er der en bryllupmesse her i foråret i svaneke så hold øje med det i avisen eller gå ind på bryllupbornholm.dk det kommer der til at stå hvornår den er, vis i skal se på kjoler så er der en i Rønne migrant men vær ops på at kjolen nu osse passer helt da det gjorde min ikke, ellers må i sige til vis skal bruge mere hjælp.

tak for hjælpen :)

kender du evt et godt sted at få lavet buketten ??

/Maria

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor spændende.. er også fra Bornholm og skal også giftes på denne herlige dato - 07.09.2013:) . Bliver helt stresset over at læse hvor langt i er med jeres bryllup! - Blev forlovet d. 25 dec. og er stadig ikke sikker på feststedet endnu! Har først nu fået musikken på plads samt kirke og præst. Frisør har jeg også lavet en halv aftale med, da vedkommende snart går på barsel og derfor ikke kan garantere mig at hun kan sætte hår og lægge make-up den dag.

Kjolen regner jeg med jeg finder i april måned, da jeg drager mod Kbh... Indbydelser, menu-kort osv. er jeg i fuld gang med at designe .. men uden feststed er det svært at gøre dem helt færdig.

Glæder mig til at høre mere om jeres planlægning - og bliver spændende af se, hvor MANGE der skal giftes denne dag <3

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor spændende.. er også fra Bornholm og skal også giftes på denne herlige dato - 07.09.2013:) . Bliver helt stresset over at læse hvor langt i er med jeres bryllup! - Blev forlovet d. 25 dec. og er stadig ikke sikker på feststedet endnu! Har først nu fået musikken på plads samt kirke og præst. Frisør har jeg også lavet en halv aftale med, da vedkommende snart går på barsel og derfor ikke kan garantere mig at hun kan sætte hår og lægge make-up den dag.

Kjolen regner jeg med jeg finder i april måned, da jeg drager mod Kbh... Indbydelser, menu-kort osv. er jeg i fuld gang med at designe .. men uden feststed er det svært at gøre dem helt færdig.

Glæder mig til at høre mere om jeres planlægning - og bliver spændende af se, hvor MANGE der skal giftes denne dag <3

Må jeg høre hvad I har gjort med musik? Jeg har et tilbud fra Diskobil som jeg jo rigtig gerne vil have til at spille. Men grundet transport m.m. bliver det rigtig dyrt så vi går og overvejer hvad vi skal. Og jeg vil gerne kunne sætte kryds ved det også. Men kan ikke rigtig finde noget på Bornholm som kunne være et godt alternativ. Så er MEGET MEGET interesseret i at høre hvad andre har gjort.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må jeg høre hvad I har gjort med musik? Jeg har et tilbud fra Diskobil som jeg jo rigtig gerne vil have til at spille. Men grundet transport m.m. bliver det rigtig dyrt så vi går og overvejer hvad vi skal. Og jeg vil gerne kunne sætte kryds ved det også. Men kan ikke rigtig finde noget på Bornholm som kunne være et godt alternativ. Så er MEGET MEGET interesseret i at høre hvad andre har gjort.

/Josephine

Jamen vores første tanke var at vi primært ville have et rigtig fedt band til at spille "op til dans"... Dvs fra kl 23-02 ca. Og vi fandt da også et band som jeg selv har hørt, som er toppen og ikke ville være i tvivl om kunne lave en fest på dansegulvet! Synes dog 3 timers musik for 10.000 kr er meget i overkanten .... Især da vi blev enige om at vi nok også måtte have nogen til at spille under spisningen! Så blev nød til at melde fra desværre... Min kollega hørte så at jeg var på udkig efter en band til at spille dinner musik og evt også spille "op til dans". Hun anbefalede så et band som jeg desværre ikke har hørt før men ikke er tivivl om nok også skal være gode! De hedder AMEX og spiller ca 50 gange om året til fx Sildefest, blomsterfest og alle andre arrangementer der er på Bornholm samt bryllupper, fødselsdage osv jeg kontaktede så bandet og de virkede til at forstå præcist hvad for noget musik jeg var ude efter og de skal nu spille både under spisningen og op til dans, og prinsen er endda under 10.000 kr ! Så er meget tilfreds! :)

Har nogle andre kollegaer som faktisk blev gift sidste år som har anbefalet følgende bands' som spillede til deres bryllup : melody markers og Jacob noreen. Det kan jo være de var noget for dig?

0

Del dette indlæg

Det skal så siges at vores pris i ovenstående situation også er under de 10.000 (for musik i op til 12 timer hvor et band måske spiller i max. 8 timer men live er det jo ikke). Det er bare rigtig dyrt at komme til Bornholm så prisen ligger selvfølgelig noget over grundprisen og også over priserne i Jylland og på Fyn. Det billigste vil selvfølgelig være at finde nogle lokale.

0

Del dette indlæg

Hej og tillykke :denmarkflag:

Er og fra Bornholm og skal giftes herover, forhåbentligt næste år :wink:

Synes godt nok også det er svært at finde frem til de forskellige over nettet, så håber på at kunne finde lidt fifs her i din tråd :biggrin:

Især frisør og make-up/negle steder i Rønne, leder jeg efter. Kan se der er nævnt at de 'findes' men ingen har skrevet navnene på stederne, hvilket er lidt øv for så ved man stadig ikke hvem og hvor man skal kigge efter dem :happy:

Glæder mig til at læse mere

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og tillykke :denmarkflag:/>

Er og fra Bornholm og skal giftes herover, forhåbentligt næste år :wink:/>

Synes godt nok også det er svært at finde frem til de forskellige over nettet, så håber på at kunne finde lidt fifs her i din tråd :biggrin:/>

Især frisør og make-up/negle steder i Rønne, leder jeg efter. Kan se der er nævnt at de 'findes' men ingen har skrevet navnene på stederne, hvilket er lidt øv for så ved man stadig ikke hvem og hvor man skal kigge efter dem :happy:/>

Hejsa:)

Skal selv giftes på Bornholm til september (07.09.13.), og ville da lige nævne den frisør jeg har bestemt mig for at bruge til håropsætning. Det er en rigtig skøn frisør ved navn Trine, som har frisør salonen i Rønne "Trine Engel". Hun koster ca. 1000 kr. :)

0

Del dette indlæg

Hej og tillykke :denmarkflag:/>

Er og fra Bornholm og skal giftes herover, forhåbentligt næste år :wink:/>

Synes godt nok også det er svært at finde frem til de forskellige over nettet, så håber på at kunne finde lidt fifs her i din tråd :biggrin:/>

Især frisør og make-up/negle steder i Rønne, leder jeg efter. Kan se der er nævnt at de 'findes' men ingen har skrevet navnene på stederne, hvilket er lidt øv for så ved man stadig ikke hvem og hvor man skal kigge efter dem :happy:/>

Hejsa:)

Skal selv giftes på Bornholm til september (07.09.13.), og ville da lige nævne den frisør jeg har bestemt mig for at bruge til håropsætning. Det er en rigtig skøn frisør ved navn Trine, som har frisør salonen i Rønne "Trine Engel". Hun koster ca. 1000 kr. :)

Fedt tak for tippet :) vil skrive hendes navn ned og slå et smut om for at se om det er noget for mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Mht brudebuketten synes jeg blomster fra haven til et havebryllup vil være lige i øjet, især hvis budgettet også skal holdes nede. Har du ikke en i familien med grønne fingre der kan dyrke de blomster du kunne ønske?

Hvis du er mere til en professionel buket, må jeg klart anbefale Liljendal i Rønne. Køber altid selv blomster her, de er altid friske og personalet er meget dygtige og rigtig gode til at lytte til ens ønsker. Naturligvis har jeg ikke købt en brudebuket, men køber blomster der ca 4-6 gange om året. Kun en gang blev jeg skuffet og de lavede buketten om med det samme

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer