Guest munkfinsen

Gæsteliste.

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

ca. 60 personer

Det er forældre, søskende, onkler, tanter, mostre, fætre og kusiner samt venner.

Vi inviterer dem vi er sammen med til fødselsdage, julefrokoster og tilfældige aftener :) (dvs kun dem vi kender)

0

Del dette indlæg

Lige nu er vi på 90 uden børn, men det er alt for mange. Det er alle min mors søskende med deres voksne børn, min kærestes bedsteforældre og hans forældres søskende med voksne børn samt en håndfuld af de gode fælles venner.

Problemet er at min mors familie er rigtig stor, så har svært ved at skulle "vælge" nogle fætre/kusiner fra og lade andre være inviteret. Men får besøg af min mor, når der skal prøves brudekjole om 14 dage, og håber at hun kan hjælpe lidt med at vælge.

Vil rigtig gerne have listen ned på omkring 75-80 personer.

0

Del dette indlæg

Vi har inviteret en del venner, de udgør minimum 1/3, da vi meget gerne vil have dem med og have nogen unge med, så det kan blive en rigtig fest.

De inviterede i min kærestes familie er forældre, søskende og deres påhæng og børn, derudover kun forældres søskende og deres påhæng. I deres familie har de ikke rigtig kontak til kusiner og fætre.

De inviterede fra min familie er forældre, søskende og påhæng, samt alle fra min mors side. Fra min fars side er det kun nogen af hans søskende og deres påhæng, samt nogle fætre og kusiner, som inviteres.

Vi har inviteret 74 i alt og de eneste børn er H2Bs to niecer.

Redigeret af Lyng
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ca. 25 - bedsteforældre, forældre, søskende og tætte venner. Hvis vi bare skulle invitere onkler og tanter samt evt. fætre og kusiner ville vi blive over 100.

Så ca. 25 til et hyggeligt havebryllup - evt. invitere onkler og tanter forbi til at se vielsen og så få champagne og kage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi inviterer 90. Det er forældre, bedsteforældre, søskende, onkler, tanter, fætre, kusiner, venner og så den del af min familie i usa som jeg er tæt med (selvom det er mormors søster m. familie).

Ingen børn under 13 år, det splitter en enkelt familie, men faren er ikke så glad for store selskaber alligevel, så det går nok.

Edit: Vi har faktisk fravalgt min fars ene søster og hele hendes del af familien, da de enten ikke svarer eller melder sig til, for så at melde afbud på selve dagen.

Redigeret af Pernille pjuske
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har inviteret 61 og 10 børn. Vi regner med der måske bliver nogle afbud fordi rigtig mange bor i udlandet og vil have en del rejseudgifter - men vi håber på alle kommer! Vi har valgt at invitere dem vi har lyst til. Og plads til - der er vi med 60 faktisk nok i overkanten af hvad feststedet kan rumme, især når børnene regnes med. Vi har inviteret langt de fleste onkler og tanter (minus een der bare vil give dårlig karma til vores fest - DET vil vi ikke have). H2bs fætre og kusine er inviteret med, ikke mine (han ønskede sine inviteret med, jeg ville gerne have mine men der var andre (læs gamle venner af mine) jeg hellere ville have med). Nogle af mine kusiner overvejer vi så at invitere hvis der bliver mange afbud. Nogle fælles venner er inviterede og så rigtig mange af mine venner, som sagt fra gammel tid, også nogle jeg ikke har set meget længe men som jeg virkelig virkelig gerne vil have med-de har betydet meget for mig, og gør det stadig. Der er også en enkelt langt ude familie som jeg ikke kender og h2b egt. heller ikke kender så godt - men som vi alligevel gerne vil se.

Vi er stødt på een eneste indsigelse. H2bs far mener vi skal invitere hans sambos datter og mand - fordi h2b var med til deres bryllup. Vi har egt. ikke noget imod dem, de siger os bare ikke noget og er ikke nogen vi selv ville finde på at invitere. Foreløbigt har vi svaret at vi ikke pt har plads. Får vi mange afbud overvejer vi det igen, eftersom det er vigtigt for svigerfar. Vi overvejer det dog kun fordi han har tilbudt at betale for dem, ellers tror jeg altså svaret ville være nej.

/Josephine

Redigeret af JosephineL
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer