SoExited

Selvsiddende strømper?!

16 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg undskylder hvis dette emne har været oppe en milliard gang, men nu kommer det altså igen... :fløjt:

Jeg har brug for erfaringer med selvsiddende strømper! Er de virkelig selvsiddende?? Nogle mærker I kan anbefale?

Jeg skal have en havfrue/trumpet-agtig kjole på, og jeg ved ikke engang endnu om jeg kan tisse med den på eller om den skal af - for det tænkte jeg selvfølgelig ikke liiige på da jeg købte den.

MEN selv hvis jeg kan hive den op så jeg kan gå på toilettet, så tvivler jeg på, at jeg kan få den så langt op, at almindelig strømpebukser, der går op til navlen, er en god løsning :blink:

MEN jeg skal have lukkede stilletter på, og det er min erfaring at vabler forebygges bedre med strømper på :wink:

Men det eneste der ville være mere irriterende end vabler, det er strømper der glider ned!

Dog synes jeg heller ikke at ideen om hofteholder tiltaler mig :huh:

SÅ hvis selvsiddende strømper faktisk ER selvsiddende, så er det sikkert en god løsning.

Har læst om et mærke der hedder Wolford... Var lige inde på hjemmesiden, og de koster ca. 250 kroner :o Så skal de dælme også være gode!

http://www.wolfordsh...mper/g500004725

På forhånd tak for hjælpen :bearhug:

P.S: har helt almindelig størrelse ben. Evt. råd til størrelse modtages også gerne :)

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis de ikke sidder, er det normalt fordi de er for store! Det er i hvert fald min erfaring. Jeg plejer at købe mine i HM (!), men der har de mest sorte hverdagsstrømper (til 60kr cirka) - evd ikke om de har hvide.

Ellers har jeg god erfaring med alle mine strømpekøb fra Stockings HQ, en engelsk side med super service og rigtig lave priser - og størrelsesguides. Du skal bare ikke tage dig af at de også har en section med strømper til mænd :blink:

Normalt har selvsidden strømper en rigtig bred silikonekant, som kan blive lidt småsvedig - mange af dem i Stockings HQ har en lidt anden løsning, med silikonetråde vævet ind i blonden øverst. Sidder godt og er mere behageligt, men skal sidde strammere, så de kan lave en lille bulk i låret. Ved ikke om det ville synes under din kjole?

0

Del dette indlæg

Selvsiddende strømper er for det meste selvsiddende... :) Wolford er et af de bedste mærker, som dem kan du godt sætte din lid til...

Men som Nessie siger skal du nok lige overveje hvad du tager på under din kjole, da den sidder til ned over hofterne... Derfor er jeg også enig i at du ikke skal have hofteholdere på...

Hvis det primært er pga. skoene, kan du så ikke have de dér fine nylon-footies på som vil blive dækket af skoene..?

0

Del dette indlæg

Selvsiddende strømper er for det meste selvsiddende... :) Wolford er et af de bedste mærker, som dem kan du godt sætte din lid til...

Men som Nessie siger skal du nok lige overveje hvad du tager på under din kjole, da den sidder til ned over hofterne... Derfor er jeg også enig i at du ikke skal have hofteholdere på...

Hvis det primært er pga. skoene, kan du så ikke have de dér fine nylon-footies på som vil blive dækket af skoene..?

Jo, det kunne måske godt være en løsning - det havde jeg slet ikke overvejet :thumbsupsmileyanim: Kan da nemt teste om det ville fungere :wink:

Men havde heller ikke overvejet at selvsiddende strømper klemmer lårene sammen :blink: Det er det i mener, ikke? Så der kommer en "kant"?

Altså, det er en rimelig fed silke-duchess kjolen er lavet af, så tror ikke den er så "sart" med hvad der er indenunder, men ved det selfølgelig ikke 100 %..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså på de her fra Wolford srår der ligefrem, at de er perfekte til tætsiddende tøj, fordi man slet ikke kan se dem. Og når de så koster 250 kroner, så kan man vil sagsøge hvis de lyver :lol:

http://www.wolfordshop.dk/produkt/boutique/fatal-15-seamless-stay-up/28045/g500004725

0

Del dette indlæg

Nu har jeg ikke så meget forstand på forskellige mærker af strømper osv, men jeg køber almindeligvis mine selvsiddende strømper i Kvickly hvor de koster ca. 70kr for et par så vidt jeg husker.

Det er ikke så dyrt hvis man bare vil prøve at se om det er noget man kan bruge. Jeg har i hvert fald aldrig været irriteret af dem selvom det ikke er mærkevare strømper.

0

Del dette indlæg

Bare en tanke - strømpebukser er godt nok ikke så sexede. Men lige i dit tilfælde kunne de måske være en god ide? Jeg tænker at sådan en lidt stram kjole måske glider lettere op over strømpebukser end over hud..... når man nu skal på toilettet.

Josephine

0

Del dette indlæg

Men havde heller ikke overvejet at selvsiddende strømper klemmer lårene sammen :blink: Det er det i mener, ikke? Så der kommer en "kant"?

Selvom man ikke har tykke ben, så er det jo lidt som en bred elastik omkring låret, så der er en risiko for at "bule" lidt... Hehe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså på de her fra Wolford srår der ligefrem, at de er perfekte til tætsiddende tøj, fordi man slet ikke kan se dem. Og når de så koster 250 kroner, så kan man vil sagsøge hvis de lyver :lol:

http://www.wolfordsh...8045/g500004725

Så spørgsmålet er om de mener at strømpen er så tynd, at den er "usynlig"... De kan jo ikke tage højde for "buler"... :lol:

Men Wolford forhandles i Magasin, så du kunne jo evt. tage ind og tale med dem...

0

Del dette indlæg

Bare en tanke - strømpebukser er godt nok ikke så sexede. Men lige i dit tilfælde kunne de måske være en god ide? Jeg tænker at sådan en lidt stram kjole måske glider lettere op over strømpebukser end over hud..... når man nu skal på toilettet.

Josephine

Ja, men jeg er også glad for almindelige strømpebukser, MEN min tanke var at jeg måske ikke kan få kjolen så højt op, at jeg kan få et par strømpebukser ned, som jo sidder helt op omkring navlen. ALtså at almindelige strømpebukser ville besværliggøre tisse-processen med en stram kjole, hvis du forstår :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer