Oneofakind

Ønskeseddels-dilemma!

11 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen. Min forlovede og jeg har lidt en lille bryllupsdiskution: Vi er blevet enige om at vi sender en ønskeseddel med når vi sender invitationer, men jeg mener at det er en god ide at lave en ønskeseddel i en isenkram-butik, så man ikke får mange af hver ting, men min forlovede mener at det er at tvinge folk til at de skal købe varen et bestemt sted. Er det noget folk ville føle eller er det bare min forlovede der har den ide?

(Forresten så er det Imerco der er tale om, og de er jo i næsten alle byer, så jeg mener jo det er nemt)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har valgt at bruge en gavekoordinator. Vi vil ikke "tvinge" folk til at skulle købe vores gaver i en bestemt butik.

Jeg har oplevet et par der havde oprettet ønskeseddel i en butik, men da vi fandt den gave de ønskede sig til en langt bedre pris et andet sted købte vi den der og ringede til butikken for at få den slettet fra listen, det nægtede de at gøre og var vildt sure.

Derfor har vi valgt at bruge gavekoordinator og skulle der snige sig nogle dubletter ind, så klarer vi også det.

0

Del dette indlæg

Vi har også valgt at have en gavekoordinator. Så bliver gæsterne ikke tvunget til at købe i en bestemt butik og forhåbentligt minimerer det antallet af gaver, der skal byttes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skriver bare gaverne pg så må folk selv vurdere hvor de ville købe dem. Men forstår godt at det ville være smart, da butikkerne så giver ekstra gaver når man gør det. Men vi synes det er for bøvlet personligt. Valgte i stedet min mor som gave koordinator

0

Del dette indlæg

Jeg tror det er 5% af gavesummen man får i Imerco, og vist nok 500 i Inspiration. Dog er den liste vist ikke til at stole på, og så er det ikke i alle butikker de har samme varer :blink: Vores venner havde oprettet en i Imerco, men det halve fik de ikke slettet, så de fik mange af de samme gaver. Og vi måtte rundt i mere Imercoer for at finde det som vi ville give dem, fordi de ikke havde det.

Vi skriver vores ønsker på vores hjemmeside og beder dem kontakte vores gavekoordinator inden køb - og får vi flere af samme, så er der jo nok byttemærke på :)

0

Del dette indlæg

Hej alle.

Tusind tak for jeres svar. Jeg kan fornemme at alle har gjordt noget forskelligt, så der er vidst ikke noget rigtigt svar. Men tror vi vælger bare at skrive en ønskeseddel og lægge den ved vores invitationer, så kan vores gæster selv vælge hvor de vil købe det henne.

Men tusind tak for jeres svar, det giver virkelig stof til eftertanke :-D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer