Krebsen83

Kjoler med ærmer

9 indlæg i dette emne

Jeg undrer mig over at der findes så få kjoler med ærmer! Jeg har været i fire butikker og af dem var det kun den store butik i Tønder - Askepot og Valentino - der havde kjoler med ærmer hængende. Men kun til priser fra 13.000 og op!

Er der nogle af jer der har gode erfaringer de vil dele ud af- hvor finder man en smuk brudekjole med ærmer til en god pris ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kigget meget efter det samme - med en eller anden form for ærme, strop eller lignende (ikke halterneck). Det er et begrænset udvalg. Men jeg prøvede nogle forskellige kjoler hos Kennedys ved Århus, og har købt den skønneste kjole med ærmer ved Marianne Carøe i Århus <3.

Du kan jo tjekke siderne :-).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar :-)

Jeg er en str 42, og jeg synes der har været mange kjoler at vælge imellem, bare ikke lige med ærmer .. Jeg har bare undret mig over om jeg var den eneste der efterspurgte ærmer, men jeg tror simpelthen bare at butikkerne ikke synes der er nok salg i kjoler med ærmer ;)

Jeg prøver at tjekke lucca og carøe - selvom jeg tror det ender ud i at jeg kommer til at bruge mere på kjole end jeg oprindeligt havde tænkt ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar :-)

Jeg er en str 42, og jeg synes der har været mange kjoler at vælge imellem, bare ikke lige med ærmer .. Jeg har bare undret mig over om jeg var den eneste der efterspurgte ærmer, men jeg tror simpelthen bare at butikkerne ikke synes der er nok salg i kjoler med ærmer ;)

Jeg prøver at tjekke lucca og carøe - selvom jeg tror det ender ud i at jeg kommer til at bruge mere på kjole end jeg oprindeligt havde tænkt ;-)

Jeg ville også have haft en kjole med ærmer, og skrædderen der tilrettede min kjole kunne godt have syet ærmer på. Det endte så med stropper i stedet, men det burde kunne lade sig gøre at få syet ærmer på en brudekjole. Så det var også en mulighed at forhøre dig om hvis du nu finder KJOLEN der er uden ærmer :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer