Centenary

Holder I tale til jeres mand..?

30 indlæg i dette emne

Jeg ved at min kæreste gerne vil holde en tale men jeg ved dog ikke om jeg vil ! Kan sagtens stille mig foran en masse folk og gennemgå en opgave, et årsregnskab eller lignende, da det bare er noget objektivt der skal fortælles. Men hvis det skal handle om mig og mine følelser, så ved jeg at jeg bliver nervøs og vil være det al tiden op til. Og vil virkelig ikke lade det ødelægge min bryllupsdag. Desuden vil jeg nok begynde at tude undervejs :happy:

Jeg tror i stedet for at jeg vil skrive et "kærestebrev" eller lave en lille bog med "100 grunde til at jeg elsker dig"-agtigt, som han får...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som de fleste andre synes jeg, at man skal gøre som man selv gerne vil! Er man mega nervøs, sky, bange for at tude, bange for at glemme talen osv osv - så skal man jo ikke gøre det.

Dog vil jeg sige, at man kan træne sig til mange ting, og det samme gælder talen. Hvis man øver sig 50 gange foran spejlet, så bliver det mindre "slet" på dagen - lidt ligesom en ensamen, man forbereder sig til. Dette kan man vælge at gøre, hvis det betyder meget for H2B at man holder tale, eller hvis man selv faktisk gerne vil, men bare er nervøs for at stå overfor store forsamlinger.

Jeg kunne slet ikke forestille mig ikke at holde en tale for H2B. Han skal, især denne dag, vide hvor meget han betyder for mig og hvor lykkelig han gør mig. Jeg er så også vant til at stå foran andre mennesker og fremlægge noget, så den del er jeg ikke nervøs for (...kun er jeg nervøs for at tude så meget, at jeg slet ikke kan gennemføre, men ellers...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil holde en tale for min H2B, og jeg glæder mig!! Der skal flettes et lille, men meget personligt digt ind i som jeg skrev til ham kort efter vi begyndte at være sammen. Og så regner jeg også stærkt med at synge en sang til ham eftersom jeg bruger en del af min fritid på at lave musik med min manager hvor han er hjemme med lille pigen.. det ville næsten virke underligt hvis jeg ikke gjorde :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer