Maria17.08.2013

Bryllupskage (Aalborg?)

11 indlæg i dette emne

Hej alle

Der skulle vel ikke være en af jer, der kender en privat (bryllups)kagebager i Aalborg-området? Vi skal bruge en bryllupskage til ca. 60 personer d. 17. august. Vi har ikke helt udelukket at bestille den hos en af "de store" endnu, men inspireret af en venindes veninde, som selv lavede deres superflotte kage, tænkte vi at det måske var værd at undersøge privat-markedet.

Vi er uge efter en kage i 2-3 etager overtrukket med fondant/sugarpaste og pyntet med fx blomster. Ift smag satser vi på noget med hindbær og en chokolade-variant.

Hvis I kender nogen, modtager jeg meget gerne PMs med navn og email/tlfnr. Tak! :heart:

EDIT: VI HAR BESTILT EN KAGE NU. TAK TIL ALLE FOR TIPS! :loveboard:

Redigeret af Maria17.08.2013
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv agnethev herindefra hun har en blog about a Girl og jeg har selv bestilt flere kager fra hende- hun er aalborgenser

Tak for buddet, men jeg hár været i kontakt med hende, og hun kunne desværre ikke. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der Lea fra leaslaekkerier.dk

Hun er også god!!

Ja, hende har vi også haft fat i, men hun var booket. Tak for dine forslag. Vi har bestilt fra Konditori Arlington nu og får den leveret til Aalborg. Det er dyrt, men deres kager så flotte! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender en, der også er fantastisk. Betina. Hvis du vil kan jeg sende dig hendes oplysninger

Tak for tip, men vi hár bestilt en kage. Til gengæld kan det godt være, jeg sender dig en PM om noget hårpynt når jeg har købt min kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer