MIlle'sMor

Hvor må man tage billeder? :)

12 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :biggrin:

Snart skal jeg på jagt efter kjolen - jeg glæder mig nu lidt til at komme igang for jeg kan mærke at det er det som giver mig de største bekymringer mm :blink:

Men så er det at jeg tænker:

Må man tage billeder af kjolerne jeg prøver i nogen af disse butikker i København mm?

Lilly

Casa Lezar

CPH Bridal

Bentes Brudedesign

Bridefashion

Jeg tror at jeg vil have lettere ved at kunne kigge på et billede når jeg kommer hjem og kunne forholde mig til det :) PUHAAAA det bliver spændende :loveshower:

Redigeret af MIlle'sMor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som jeg har oplevelset det. Er det skrædder og Specialbutikker, der ikke vil have at man fotografere i butikken. For at man ikke skal få lavet en kopi af deres kjole. Men de andre har jo kjoler på nettet og alle kan se dem....

Men, bare sig hvordan du har det, så er de sikkert til at snakke med ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mærkelige butikker derovre i Kjøwenhavn.... Det lyder som om at man i de fleste af dem ikke må tage billeder. Jeg har prøvet rigtig rigtig mange steder og var kun ude for eet sted hvor man ikke måtte tage billeder (Alt til Bruden i Dybvad). I Dybvad prøvede jeg den kjole jeg rent faktisk endte med at købe. Men jeg købte den et andet sted hvor man gerne måtte tage billeder (efter at have prøvet, taget billeder og kigget på dem nogle gange). For jeg er meget enig med dig i at det er adskilligt lettere at forholde sig til et billede når man sidder derhjemme og tænker. Nogle gange ser den kjole man var så begejstret for i butikken ikke så godt ud når man ser den igen, og omvendt.

Et trick kan være at medtage veninde med telefon og tage billeder i smug. Men de bliver bare sjældent så gode.

Og ja, man må gerne tage billeder i CPHBridal, der har jeg også prøvet.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Begrundelsen at man vil kopiere kjolen hvis man får lov til at tage et billed synes jeg er noget på den åndsvage side.Man kan jo bare hente billeder ned fra nettet når/hvis det er en designer kjole... For mig er der en stor forskel på hvordan jeg tror jeg ser ud i spejlet og hvordan jeg så ser ud på et foto...og det ville bare være en stor hjælp at få lov til at tage et billede, og gå hjem og kigge på det, altså med mindre man køber den her og nu! eller bare få lov til at kigge på et billed i butikken som bagefter kunne slettes!

det er bare en kedelig holdning fra butikkernes side, selvom de ofte er så søde og hjælpsomme. Har prøvet kjoler hos caza lezar ( SÅ SØDE!!) house of brides ( meget god service) og Nicolai ( købte en på udsalg der) men inegn af dem vil have at man tager billeder.

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg

Årh det er jeg øv over at læse at der nok kun er en butik hvori jeg må tage billeder... Meeen jeg havde det godt på fornemmelse! Håber at man kan være lidt alene og få taget et par billeder alligevel....

Jeg har virkelig sååå svært ved at forholde mig til at jeg ikke har noget at kigge på når jeg kommer hjem... :(... Modellerne som viser kjolerne på hjemmesiderne er jo også mini størrelser og det kan snyde helt vildt.

Hmmm jeg må spørge mig frem og håbe på det!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej snyd! Jeg måtte ikke få taget billeder i CPH Bridal :unsure: Og jeg har hukommelse som en si! Så det ville have været rart med lidt billeder!

Men ved ikke om det var fordi jeg prøvede deres lidt dyrere kjoler?

Øv øv! Heldigvis var der ikke nogen af kjolerne jeg kunne lide :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg har kun prøvet kjoler et sted, lucca bride i Aalborg. Jeg tænkte ikke over ikke at tage billeder, så jeg fik det gjort undervejs. Jeg endte med at gå i deres outlet ved siden af, og der var "kjolen". Jeg er glad for billederne bagefter, og det er bare den rigtige kjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer