LEAntropisk

Billige papirvarer?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kommer lidt an på hvad det er man søger. Jeg købte papir 120 gr med silkelook 1000 stk til ca 300 kr til invitationer, bordhæfter, kirkehæfter, STD osv. hos zap-in i Esbjerg.

Men billigt karton og andet - ville jeg købe hos: www.fruhansenshobby.dk eller www.hobbyboden.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I tiger :)

Kan du både købe farvet papir og silkepapir. De har også nogle flotte farvede kuverter.

Jeg købte en pose med 80 ark lilla papir til kun 20 kr. Det er nogle lidt andre priser end i bog&Ide og Panduro Hobby.

Hvis man ikke er kræsen så kan man også får en fin toastmaster klokke til kun 20 kr. Selvfølgelig er den ikke i sølv, men den bliver stadig fin med et bånd på.

Held og lykke med dine DIY projekter.

0

Del dette indlæg

Jeg har brugt creativehobbyart.dk og grafical.dk og hvis jeg boede i nærheden af Holstebro havde jeg brugt cchobby, det er samme priser alle firmaerne kører med og det er væsentlig billigere end andre steder jeg har kigget. Jeg har i hvert fald købt rigeligt til alle min diy-projekter :biggrin:. På grafical har de nogle gange gratis fragt i 24 timer, hvis man tilmelder sig deres nyhedsbrev får man mail omkring det.

0

Del dette indlæg

Jeg shopper meget rundt.

Men som flere andre skriver, så fruhansenshpbby hvis det er pap. Hun er rigtig flink, har også været deroppe.

Ellers har jeg gjort nogle gode kup i Tiger, Panduro og prikken.net.

Men kig forskellige steder. Du kan være heldig:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du skal bruge meget silkepapir, så er jakodan.dk ret billige - men kun i mængder. Til gengæld har de mange farver at vælge imellem!

Jeg har købt derfra - og har masser, så hvis du kan bruge en af farverne, så PM mig, måske kan vi lave en deal :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer