Anne_Jacobsen

Den der morgengave... suk

15 indlæg i dette emne

Jeg ved godt emnet snart har været oppe mange gange herinde, men jeg har virkelig brug for hjælp.. Jeg har brugt et par timer nu på at søge på nettet for at se om jeg kan finde morgengaven til H2B.. jeg har noget i tankerne (kan ikke lige sige hvad det er i frygt for at han kigger forbi), men vil gerne give ham en lille ekstra ting. Det skal være en ting som han kan gemme og så han tænker tilbage til vores bryllupsdag. Og nu kommer dilemmaet så: det skal ikke være billeder af nogen slags, ikke oplavelsesgaver og ikke smykker :wink: okay, beklager det er lidt besværligt, men håber der er nogen der kan hjælpe.. jeg tænker i prislejet 500-1.000,- :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh ha. Det er jo svært :) især når du ikke skriver så meget om hvilken type han er, eller om han har nogle særlige interesser :)

Jeg godt at du skrev at det ikke skulle være smykker, men.

Hvad med et flot herre ur eller et par manchetknapper som du får indgraveret. (det er da noget som han kan gemme)

måske kunne du købe noget til hans interesser f.eks.

Er han en handy mand. Hvad med noget værktøj?

går han på jagt? måske en indgraveret lommelærke

rejser I meget? hvad så med en ny kuffert (det kunne også være lidt symbolsk at I skal rejse sammen)

dyrker han sport, måske du kunne finde på noget til det

Du kan finde mere inspiration i denne lidt ældre tråd

held og lykke med det.

Jeg står selv i samme situation og ved heller ikke rigtig hvad min h2b skal have. Overvejer en kuffert for han har ikke sin egen, og vi elsker at rejse. eller måske får jeg fremkaldt et billede på et lærred, for det har han snakket om mange gange at han godt kunne tænke sig inde i vores stue. Måske ender han med at få et ur, men jeg ved ikke rigtig endnu :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hvis din mand er til rom, whisky og den slags kan du også købe en lidt mere kreds til ham, af de slags. Selvom indholdet forsvinder, forsvinder det jo ikke på en enkel aften, men over længer tid. og flasken kan han jo stadig gemme længe efter, specielt hvis du køber en i en lidt mere fancy flaske, han kan have til at stå fremme.

0

Del dette indlæg

Min mand er heller ikke til smykker mm.

Han er mere sådan en der gerne vil have en gave han kan bruge til noget så jeg købte en rigtig god hammer hor jeg fik graveret vores navne og nu fælles efternavn samt vores bryllupsdato ;-)

Han blev super glad for den ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er mere sådan en der gerne vil have en gave han kan bruge til noget så jeg købte en rigtig god hammer hor jeg fik graveret vores navne og nu fælles efternavn samt vores bryllupsdato ;-)

Det var da en super god ide :biggrin: jeg vidste ikke at man også kan få værktøj indgraveret

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde tænkt mig at lave en fotobog/vores bog. En masse billeder af ting vi har lavet sammen, og skrive en masse ting ved dem. Hvad jeg lige tænkte på det tidspunkt osv. En fortælling af vores vej til brylluppet. Og så skal vi til Vegas på bryllupsrejse, så der har jeg fundet en speedway bane han kan få en tur på. Havde også tænkt at det skulle med i bogen som sidste side, sådan hvad jeg så frem til osv....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg var heller ikke sikker på at det kunne lade sig gøre men jeg snakkede bare med den lokale hælebar som også graver i mange ting og han ville gerne give det en chance ;-) han fortale mig dog at han måtte graver det to gange for at det kunne ses ;-) men et super flot resultat ;-)

Det var da en super god ide :biggrin:/> jeg vidste ikke at man også kan få værktøj indgraveret

0

Del dette indlæg

Min H2B er vild med at rejse og har rejst meget i europa og lidt længere ud i verden.

Jeg har på coolstuff.dk fundet et verdenskort og et europakort som er nogle sore skrabekort, så kan man skrabe de lande man har været i og i den europæiske version kan man også skrabe de forskellige turistattraktioner/ monumenter..

De koster ik meget 159-169 kr afhængig af hvilken en man foretrækker

Har købt dem begge til min, da vi snakker om at vi skal se så meget af verden som muligt

0

Del dette indlæg

Dørskiltet er altså en super sød idé, den kunne jeg også godt fine de på at hoppe med på... og det ville helt sikkert overraske min tilkomne. Og det er jo i hvert fald i et prisleje hvor vi alle forhåbentlig kan være med....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer