Fr.Andersen

Operation hemmeligt bryllup :)

6 indlæg i dette emne

Hey alle i herinde..

Uf, det er længe side jeg har været aktiv, der er sket så meget.

Jeg er blevet gravid whuhu... og har termin her i maj.

Vores Store bryllupsfest som i kan læse om i min tråd er aflyst, og længe så det ikke ud til at vi ville holde noget alligevel, pga den økonomiske del. :(

Men Men men.... har overvundet nogle tanker om bryllup/barndåb og kom frem til at når vi nu alligevel ikke skal giftes i kirken, at vores søn ikke skal døbes, hvorfor så ikke slå navngivning sammen med vielse i det fri??? Hehe...

Kan mærke der er røget mange bekymringer i forbindelse med at det "store" bryllup er aflyst og at vi nu gør det på den anden måde, vi holder det hemmeligt for alle undtaget mine forældre da min far skal føre mig op til borgmesteren, som har sagt ja til at vie os på vores drømme loccation ever og mor ved det for at jeg kan trække på hende mhs. til hjælp af baby. :)

Mit store spørgsmål er så, hvis vi skriver i invitationen at de er inviteret til vores loccation så har de regnet den ud, men hvordan snyder vi dem bedst muligt uden mistanke??

Kom frisk med en masse ideer.

For lige at nævne den vi har i tankerne, som jeg syntes er lidt flad er muligvis at invitere til vores adresse (hvor festen skal holdes) og så sætte et stort skilt i vores indkørsel om at de skal køre videre til loccation, hvad syntes i (skal lige nævnes at loccationen ligger ca. 10 min. kørsel fra os)

Tak for gode ideer på forhånd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med kommende baby !

Jeg syntes at jeres egen ide om at sætte et skilt op er en god ide. Evt kan din mor eller en anden, står der og få folk til at kører efter hende ?

Eller er der evt en parkering plads lidt derfra som i kunne skrive i indbydelsen ?

Carina

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med den kommende baby. Godt at høre at I har fundet en løsning der er mindre stressende :)

Kunne I ikke lave en invitation der skriger "baby i fokus" altså en invitation der ligner de slags man bruger til en barnedåb, men skrive at da jeres søn ikke skal døbes, vil i gerne holde en hyggelig navngivningsceremoni i det fri. Hvis I giver den fuld skrue med jeres søn i fokus, tror jeg ikke at der er nogen der vil gætte at I også skal giftes :biggrin:

held og lykke med projektet

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med de lykkelig omstændigheder :heart:

Jeg synes det ville være en god ide at lave en fake location.. og så kan i sætte et skidt der at pga... vejr, eller dobblt booking er i blevet nød til at flytte festen.. og husk at invitere før tid så folk har mulighed for at være der til tiden.

Man kunne også arrangere noget fælles transport for folk fra det oprindelig sted... Så skal det bare helst være det hvor festen skal holdes så folk kommer tilbage til deres biler... :lol:

Super fedt med hemmeligt Bryllup.. jeg ville aldrig selv kunne holde på sådan en hemmelighed :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer