Sisseldam

Tidsbestilling af brudekjole hos de forskellige forrentninger..

14 indlæg i dette emne

Hej tøser:)

Skal snart til Kbh og prøve brudekjoler:D glæder mig vildt meget!!! Har tænkt mig at besøge følgende butikker : casa Lazar, Bridefashion, Copenhagen-brudekjoler og House of brides. Men hvor lang tid skal man sætte af til hvert sted og hvordan planlagde i jeres dag isforhold til tidsbestillig de forskellige steder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er planen at besøge alle 4 butikker på samme dag..? Bridefashion ligger jo i Virum...

Hejsa:) ja, jeg kommer helt fra Bornholm så vil gerne prøve så mange brudebutikker som muligt, og tænkte de 4 er passende:D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver spændende.

Jeg brugte 1 time og 45 min i House Of Bride [ Tåstrup]

Du kan jo evt spørge når du bestiller tid hvor lang tid de sætter af...

Okay:) er bare så meget i tvivl om hvordan jeg skal planlægge min tid og dag og hvad tid jeg skal bestille hos de forskellige butikker

0

Del dette indlæg

Jeg brugte mellem 1,5 det ene sted og 2 timer det andet sted. Jeg er dog lykkelig for, at jeg ikke skulle ud og prøve flere kjoler den dag, for kunne simpelthen ikke rumme flere indtryk på een gang, og synes kjolerne begyndte at ligne mere og mere hinanden, så til sidst besluttede jeg mig for 2 kjoler der begge kunne være helt fantastiske til dagen, prøvede dem igen, og besluttede mig for en kjole. Der hvor jeg bestilte tid, spurgte jeg, hvor lang tid jeg skulle sætte af til prøvningen, for det varierer fra butik til butik, hvor lang tid de selv sætter af :) Jeg startede om morgenen, hvor jeg prøvede i de 2 timer, og så spiste jeg forkost med dem jeg havde med, hvorefter jeg prøvede det sidste sted :wink: Håber du kan bruge det til noget

0

Del dette indlæg

Jeg var også rimelig død efter at have prøvet kjoler 2 steder. Startede kl 10 i lilly og var færdig der ca kl 12 og efter en frokost var vi hos Kenndys. Tror jeg brugte utrolig meget energi på at sammenligne kjolerne i hovedet og at tage beslutningen om at købe en kjole. Var meget glad for at min veninde kunne køre bilen hjem, for jeg havde brug for at slappe af, jeg kom heller ikke med til det vi var inviteret til om aftenen, jeg var så træt at jeg stort set sov fra kl. 19 af :rolleyes: .

Måske skyldes min træthed også, at jeg tog beslutningen om at købe en kjole, selvom jeg var dybt forelsket i en anden kjole, men den var for dyr for mig. Så brugte nok noget energi på at forlige mig med mit valg. At jeg så få dage senere vandt en konkurence, så drømmekjolen blev en realitet er en helt anden snak :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ville nok nøjes med 3 butikker og vælge kl 10.00 kl 13.00 og kl 16.00 :-)

Ja det var en mulighed, men giver ikke meget tid til at få noget at spise, når man også skal rundt mellem de forskellige forretninger.

0

Del dette indlæg

Jeg synes nu godt du kan planlægge at besøge i hvert fald 3 butikker - men du får travlt! Og dit hoved bliver også ret fyldt af kjoler..... Jeg har været i 2 butikker på en dag, med en del transport imellem. Det var ikke noget problem men jeg kan læse mig til at det er det for nogen. Jeg kan sagtens forstå du vil sørge for at få noget ud af dagen når du nu skal så langt.... Hvis du skal ind i 4 butikker tror jeg måske det kommer til at knibe med tiden. Medmindre du kan få dem til at holde ekstraordinært åbent i den ene eller anden ende.

Har du i øvrigt overvejet Sverige? Jeg har nogle gange læst om brude der har fundet deres kjoler lidt billigere i Sverige. Og i Malmø ligger der da i hvert fald brudekjolebutikker.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Tusind tak for alle jeres input! Fik virkelig noget at tænke over! Kan godt se at 4 butikker på en dag vil blive for meget , så må nok "nøjes " med 3- men så kommer det næste problem- hvilken af butikkerne skal jeg vælge fra? Har jo været inde og lure på hjemmesiderne og synes alle butikkerne har en masse smukke kjoler at byde på! Men aner jo ikke om nogle af de kjoler jeg har forelsket mig i ligger under mit budget som er max 10.000kr. Har dog skrevet til Bride fashion vedr en pris på en af deres kjoler som jeg bare er faldet pladask for!!

Skal have min mor med som bor i Norge, og derfor er det nemmest for os alle at vi kan gøre det i Kbh da det ligger meget centralt i forhold til Sverige eller andre steder... Tager også min svigermor med samt min veninde som heldigvis bor i Kbh og derfor kan navigere os rundt:) men ja ellers havde Sverige været jeg fin idé.

Må gå ind på de forskellige sider igen og se om jeg kan vælge en af butikkerne fra! Har i erfaringer med nogle af de ovenstående butikker ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ringede rundt og spurgte på de kjoler jeg var interesseret i. Den jeg faldt for var også en pronovias , de har så mange flotte.

Ja det har de altså. Har dog netop fået en tilbagemelding fra Brides Fashion vedr pris på en brudekjole ... 15.000 - damn!!!!! Det er jo alt for meget til mig

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer