Sign in to follow this  
Followers 0
Lisejen1970

Fotobøger

7 posts in this topic

Hej piger

Min mand og jeg tænker på at få fremkaldt et større antal fotobøger (ca. 30 stk) i forbindelse med vores bryllup, man da det ikke er noget vi har prøvet før(at bestille fotobøger i så stort et antal ), ville jeg høre om der er nogen herinde der der har gjort sig nogen erfaringer og måske kan anbefale en udbyder?

En god ven vil tage billederne og ideen er så, at jeg vil lave en fotobog og forære den til de nærmeste gæster, i stedet for et takke kort.

Mvh Lise

Edited by Lisejen1970
0

Annonce ♥

Jeg har købt ved www.voresbornfoto.dk og der har jeg været tilfreds de gange jeg har handlet der :)

Der kan man også købe nogle pakker med flere af den samme model, så til en billigere pris, de har

også nye tilbud hver torsdag :loveshower:

0

Annonce ♥

Jeg har lige lavet på www.photobox.dk de er lidt dyre hvis man ikke rammer et tilbud, men ellers gode. Jeg har også tidligere lavet en cewe-fotobog (netto, bilka mv) og den blev også god. Her har man lidt flere redigeringsmulighedder ramt mulighed for paspartoutrammer på fotos. Vh Lene

0

Tak for jeres svar, jeg har nu tilmeldt mig nyhedsbrevene for de forskellige udbydere som i har anbefalet, så kan det være at man er heldig at modtage et godt tilbud :rolleyes: Jeg har også søgt efter forskellige test og anmeldelser af fotobøger på nettet, bl.a. på fotobogtest.dk og det virker som om at mange anbefaler Pixum, er der nogen der har erfaringer med at bestille mange fotobøger hos dem?

Edited by Lisejen1970
0