nilles

P & R - 7.9.13 - de første billeder

221 indlæg i dette emne

SMUKKE SMUKKE SMUKKE inspirationsbilleder til blomster. Roser er bare SÅ skønne, og tror det passer perfekt til den stil, I får :)

Jeg har altså ikke hørt noget om, at dug og servietter ikke må være hvide. Så det tror jeg sagtens, at I kan slippe omkring, og jeg tror altså ikke, der er en sjæl som vil tænke, at kjolen ser beskidt ud.

Jeg er enig med Janni, vi skal da se billeder af den prøveopsætning! Og smukke inspiationsbilleder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har altså heller ikke hørt det med at dugene ikke må være hvide. De bryllupper jeg har været til, der har dugene hver gang været hvide. Så mon ikke det går :wink: rigtig fin kjole til jeres brudepige, og smuk blomsterinspiration.

0

Del dette indlæg

Pyha, godt at i har gode erfaringer med de hvide duge. Tror også bare det bliver nødt til at være sådan.

Jeg har desværre ikke billeder af hverken prøvehår eller prøve makeup. Jeg fik taget lidt med min gamle telefon, som desværre valgte at dø dagen efter :(

Tak for søde svar...det er så skønt at der altid er gode råd at hente her 👍

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pernille.

How goes??? Længe siden du har skrevet :blush:

Håber alt er vel.

Hvor er du sød Janni :)

Vi har såmænd bare været på ferie og bryllupsstressen blev lagt på hylden.

Der er ikke sket det store. Vi har fået brudepigekjolen hjem og den er perfekt ❤❤

Vi fik langt om længe en pris fra vires kok og det udløste straks invitationer til de sidste 5 personer som vi gerne vil have med.

Denne uge står (forhåbentlig) på indkøb af tøj til H2B og søn.

Regner med jeg har lidt tid i aften til at blive opdateret på din og andres planlægninger!

0

Del dette indlæg

Hej Pernille.

How goes??? Længe siden du har skrevet :blush:

Håber alt er vel.

Hvor er du sød Janni :)

Vi har såmænd bare været på ferie og bryllupsstressen blev lagt på hylden.

Der er ikke sket det store. Vi har fået brudepigekjolen hjem og den er perfekt ❤❤

Vi fik langt om længe en pris fra vires kok og det udløste straks invitationer til de sidste 5 personer som vi gerne vil have med.

Denne uge står (forhåbentlig) på indkøb af tøj til H2B og søn.

Regner med jeg har lidt tid i aften til at blive opdateret på din og andres planlægninger!

Ihh det lyder dejligt!!! Ferie er skønt! Har i været her i landet?

Spurgte faktisk M og M om de havde hørt fra jer, da det alligvel var noget tid siden du havde været forbi bk :lol:

Lyder super spændende! Vil glæde mig til det :)

Lækkert med kjolen og nu ekstra inviterede - så gik det hele jo op alligevel. :)

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Vi har været en tur i blokhus og selvom det var med den liiiiidt belastende del af svigerfamilien, så var det nu helt rart med et lille break.

Bliver da godt nok kaster lige tilbage i bryllups-stressen når jeg læser/hører hvor meget i andre får ordnet...hjææææælp, det er jo lige om lidt!!!

He he hyggeligt at M&M kan være mellemled!

0

Del dette indlæg

Vi har været en tur i blokhus og selvom det var med den liiiiidt belastende del af svigerfamilien, så var det nu helt rart med et lille break.

Bliver da godt nok kaster lige tilbage i bryllups-stressen når jeg læser/hører hvor meget i andre får ordnet...hjææææælp, det er jo lige om lidt!!!

He he hyggeligt at M&M kan være mellemled!

Det lyder nu hyggeligt - et bræk er altid rart :)

Nu ikke stresse!!! Men YAY det er nemlig lige om snart. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille update og uendelig tak til min mor og søstre.

Jeg måtte lige forbi og låne deres printer i dag til de sidste bordkort og bordnumre. Inden jeg havde fået det sidste ud af printeren var de gået igang med at klippe ud og pludselig var der bare dømt bryllups-workshop.

Min søster vaskede og tørrede ris og sammen fik vi bundet risposerne.

Jeg fik også printet og klipper skilte til toiletkurvene, det lille skilt til H2Bs strømper (den til de kolde fødder) og så fik jeg endelig fundet og skaleret et billede af min morfar, så nu er charmen til buketten også ordnet.

Da jeg alligevel sad ved computeren fik jeg også (gen)bestilt de stole vi skal leje..der var gået kuk i beskræftigelsesmailen første gang, men det er så på plads nu.

Hele dagen har jeg haft nogen der bød ind med gode ideer, lyttede interesseret til ALLE mine ideer, kommenterede glædeligt på alt fra servietter til slør til blomster til børnepasning you name it.

De toppede af her til aften med at insistere på, at vi fik bordplanen til at gå op. Den ene søster klippede borde og alle gæsternes navne ud i karton og så satte vi os alle omkring bordet og FIK DEN LØST!!!! (Forudsat at alle kommer naturligvis)

Vi (H2B og jeg) blev enige om at droppe fotovæggen. Det er ret meget arbejde og der er jo ingen garanti for at vores gæster er med på den.

Dejlig dejlig dag i brylluppets tegn...gotta love 'em ❤

0

Del dette indlæg

Hold da op hvor er det en skøn familie du har der Pernille :super:

Sikke mange ting i så fik nået - fedt altså. Skal vi ikke se billeder af det hele??? :blush:

Ja de er nogle dejlige mennesker ❤ Det var også dejligt for en gangs skyld, at ligge sig til at sove uden at brylluppet flyver rundt i hovedet :)

Der skal selvfølgelig nok komme billeder, men har kun lige mulighed for at være på fra mobilen de her dage. Så snart jeg er tilbage bag skærmen lover jeg at spamme

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh Pernille, din mor og dine søstre er bare guld værd :)

Kan man ikke leje dem? Jeg ville SÅ gerne have nogle søstre, jeg kan bryllupsnørde med. Mine tre brødre giver bare ikke helt det samme, ha ha :)

Men skønt med alle de ting, I har nået :) Nu kan du jo snart bare smide stængerne op og begynde at glæde dig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih jamen hvor er i dejlige..jeg sender alle roserne videre til familien ❤

@Mette hi hi kan godt forestille mig at brødrene er ret ligeglade med farven på lysene, længden på sløret osv. De må bare finde deres bløde sider frem...

I dag har IKEA været leveringsdygtig i de sidste lysestager, flere vaser samt duge...

H2B har også været produktiv og har både ryddet op i kælderen og i garagen OG lavet indkøbsliste til drikkevarer 😃

Lidt flere ting der kunne tjekkes af, det er bare skønt!!!

Overvejer nu at lave sådan en flagranke til takkekortene...nogen erfaringer?? Stof/karton, størrelse på bogstaver...?

0

Del dette indlæg

...ooog så har vi netop beslutter udgangsmusik til kirken. Det bliver Paradise med Coldplay. Vi har ved en anden lejlighed hørt organisten spille den på orgel og det lyder vanvittig fedt...og så er det bare meget os! Tjek, tjek, tjek!!!

Redigeret af nilles
0

Del dette indlæg

Lyder fedt med udgangsmusikken!

Jeg er selv i gang med at lave flagranker og har brugt disse bogstaver. Bogstaverne er ikke så store, så vores "flag" bliver ca. halv A4 størrelse (lidt mindre, da de bliver vimpler) - man kunne selvfølgelig printe bogstaverne på A3, så tror jeg de passer til A4-størrelse "flag", hvis man vil have større flag.

Jeg laver flagene af karton - fandt noget i de helt rigtige farver, som var til at betale her. Jeg har aldrig prøvet af stof (ejer ikke en symaskine), men kan rigtig godt lide den ide - og det holder jo bedre, hvis man skulle være så uheldig at det regner... :rolleyes:

Jeg overvejede også "bare" at lave bogstaverne på computeren med et eller andet design i kanten og så printe dem som de var, så flagene blev firkantede, A4-størrelse. Det ville minimere klippe-klistre arbejdet, men kræver selvfølgeligt lidt arbejde i designfasen på computeren... Lidt ala disse (scroll lidt ned).

0

Del dette indlæg

Jeg er selv i gang med at lave flagranker og har brugt disse bogstaver. Bogstaverne er ikke så store, så vores "flag" bliver ca. halv A4 størrelse (lidt mindre, da de bliver vimpler) - man kunne selvfølgelig printe bogstaverne på A3, så tror jeg de passer til A4-størrelse "flag", hvis man vil have større flag.

Jeg laver flagene af karton - fandt noget i de helt rigtige farver, som var til at betale her. Jeg har aldrig prøvet af stof (ejer ikke en symaskine), men kan rigtig godt lide den ide - og det holder jo bedre, hvis man skulle være så uheldig at det regner... :rolleyes:

Jeg overvejede også "bare" at lave bogstaverne på computeren med et eller andet design i kanten og så printe dem som de var, så flagene blev firkantede, A4-størrelse. Det ville minimere klippe-klistre arbejdet, men kræver selvfølgeligt lidt arbejde i designfasen på computeren... Lidt ala disse (scroll lidt ned).

Iiih altså tusind tak for dit gode svar og rigtig gode links! De første bogstaver er meget tæt på dem der er inde i mit hoved 😄👍👍.

Jeg tror også jeg vælger karton udgaven..måske i lamineret udgave og mon ikke en A5 størrelse kan gøre det!

Tak tak taaak

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiih altså tusind tak for dit gode svar og rigtig gode links! De første bogstaver er meget tæt på dem der er inde i mit hoved .

Jeg tror også jeg vælger karton udgaven..måske i lamineret udgave og mon ikke en A5 størrelse kan gøre det!

Tak tak taaak

Jamen, det var da så lidt! Er glad for du kunne bruge det til noget - og jeg glæder mig til at se hvad du kommer frem til :)

0

Del dette indlæg

Kan ikke sove...så jeg shopper *tsk tsk*

Min kære H2B og vores søn er besatte af at bygge med LEGO. Noget som H2B har tager med fra sin barndom og stadig hygger sig med. He he han kan som godt blive siddende på gulvet og bygge selvom ungerne er smuttet for længst ❤

Synes det kunne være lidt hyggeligt at have det lidt med i brylluppet..for alle ved at han er et stort legebarn #himle#. Fandt et par småting som jeg synes er nogle sæde detaljer.

Manchetknapper til sønnen (H2B vil gerne give børnene en lille gave om morgnen inden vi skal i kirke. Det bliver disse og en halskæde til vores datter) og topfigur til kagen. Vi har egentlig nogle andre, men de er for tunge og jeg er lidt træt af dem!! 😊

post-58909-0-68972200-1373923564_thumb.j

post-58909-0-20877800-1373923576_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det er set før til bryllupsfester og det er en rigtig god ide. En af vores DJ's er faktisk også Lego entusiast. Min egen søn var helt vild med Lego for et par år siden men det er slut nu. Nu hedder det løbehjul og computerspil. Desværre. :lol: Man lærer meget om logik og kreativitet ved at lege med Lego. Det gør man ikke med computer-spillene.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer