nilles

P & R - 7.9.13 - de første billeder

221 indlæg i dette emne

Inde på kage hjemme siderne , kan man finde forme af LEGO klodser , hvis man vil bruge det til sine kager, men du kunne jo lave chokolader, isterninger eller små kager og så putte farvet glasur over til evt buffet, kun en tanke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er set før til bryllupsfester og det er en rigtig god ide. En af vores DJ's er faktisk også Lego entusiast. Min egen søn var helt vild med Lego for et par år siden men det er slut nu. Nu hedder det løbehjul og computerspil. Desværre. :lol: Man lærer meget om logik og kreativitet ved at lege med Lego. Det gør man ikke med computer-spillene.

Jeg er helt enig det er bestemt også en hobby vi gerne ser fortsætte :) H2B drømmer lidt om at indrette et rum i kælderen til formålet, men nu må vi se om sønnike er hoppet på computerspillene, inden det er kælderens tur til renoveret hi hi Redigeret af nilles
0

Del dette indlæg

Inde på kage hjemme siderne , kan man finde forme af LEGO klodser , hvis man vil bruge det til sine kager, men du kunne jo lave chokolader, isterninger eller små kager og så putte farvet glasur over til evt buffet, kun en tanke

Tak for tippet jeg har allerede besluttet mig for kagedesign, men det kunne måske være meget sjovt med chokoladerne.

Ellers tror jeg, at jeg holder den her...ellers bliver der total tema forvirring hi hi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har også de top figurer for min H2B er også besat af LEGO :wink:

Hi hi hvor sjovt...synes også de er vildt søde ❤ jeg har ikke sagt til H2B at jeg har købt den, men tror han bliver glad for at få noget nyt han kan samle 😄

0

Del dette indlæg

Fotograf 😀

Puha....vi har gået og været lidt nervøse for vores fotograf.

Efter vi indbetalte depositum for MANGE måneder siden har vi INTET hørt fra ham og det på trods af at vi har både skrevet og ringet til ham adskillige gange.

I går lykkedes det endelig og alt er på plads. Vi fik aftalt location og det hele 😀😀😀

Der var en bekymring mindre, dejligt!

0

Del dette indlæg

Fotograf 😀

Efter vi indbetalte depositum for MANGE måneder siden har vi INTET hørt fra ham og det på trods af at vi har både skrevet og ringet til ham adskillige gange.

I går lykkedes det endelig og alt er på plads. Vi fik aftalt location og det hele 😀😀😀

Puha den står jeg også i nu Pernille :( vores fotograf vil bare ikke have noget depositum det var ligegyldigt, da han stolede på os :blink:

Jeg har skrevet til ham i starten af juni og spurgte om det var en ide vi mødtes inden sommerferien.

Det syntes han da bestemt - han havde bare lige en eksamen først.

Siden har jeg ikke hørt fra ham overhovedet og ja nu er vi midt i industriferien :( og jeg sidder selvfølgelig med mine bange anelser, for vi har mistet en fotograf. Og mister vi ham her (som i øvrigt var han jeg virkelig ville have!!) så finder jeg jo ikke en ny inden brylluppet med den dato :(

Håber håber virkelig jeg kan få fat i ham efter vores ferie!!!!!

Men hvor fedt det endelig lykkes jer at træffe ham og fik styr på alle tingene :super:

Dejlig post at kunne vinge endeligt af :)

0

Del dette indlæg

Fotograf 😀

Puha den står jeg også i nu Pernille :( vores fotograf vil bare ikke have noget depositum det var ligegyldigt, da han stolede på os :blink:

Jeg har skrevet til ham i starten af juni og spurgte om det var en ide vi mødtes inden sommerferien.

Siden har jeg ikke hørt fra ham overhovedet og ja nu er vi midt i industriferien :( og jeg sidder selvfølgelig med mine bange anelser, for vi har mistet en fotograf. Og mister vi ham her (som i øvrigt var han jeg virkelig ville have!!) så finder jeg jo ikke en ny inden brylluppet med den dato :(

Men hvor fedt det endelig lykkes jer at træffe ham og fik styr på alle tingene :super:

Ih altså, håber snart det lykkedes jer at få fat i ham. Det var virkelig også belastende at gå i uvidenhed. Jeg har, ligesom dig også mistet den første fotograf jeg bookede..hendes bror skulle pludselig giftes samme dag (som om det er vigtigere hi hi).

De har vidst allesammen meget at se til her i sommerperioden..det var i hvert fald hans undskyldning!

Hvem har i booket?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså bare ikke god stil.. Jeg håber i har kontrakter på jeres aftale. Vores egen var også så langsom om at svare, og det gav mig mindre hjerneblødninger konstant. Det er altså ikke i orden. Det er ligesom det der skal forevige dagen, og det skal være i orden (at vores så ikke har leveret det vi har aftalt, det er så noget andet).

0

Del dette indlæg

Fotograf 😀

Ih altså, håber snart det lykkedes jer at få fat i ham. Det var virkelig også belastende at gå i uvidenhed. Jeg har, ligesom dig også mistet den første fotograf jeg bookede..hendes bror skulle pludselig giftes samme dag (som om det er vigtigere hi hi).

De har vidst allesammen meget at se til her i sommerperioden..det var i hvert fald hans undskyldning!

Hvem har i booket?

Ihjel nej men jeg håber alle andre får ret og at det bare mig som er pyller....

Han hedder Morten. Kommer fra Silkeborg og fotografere meget under skanderborg. Så kender ham kun der igennem - har dog set hans arkiv og WOW :)

0

Del dette indlæg

Så kom der styr på tøjet til H2B. Han havde set på noget i Salling, Århus sammen med sin storebror. Et super fint sort jakkesæt i den der lidt blanke kvalitet. De havde ikke størrelsen, men han kom i et størrelsen mindre og det så rigtig godt ud.

Vi lavede en bestilling på den rigtige størrelse, men ville se om ikke vi kunne finde skjorte og vest et andet sted. H2B prøvede et par andre sæt i nogle andre butikker, men ikke noget der var ordentligt.

Vi besluttede liiiige at kigge i Harder også (stærkt inspireret af den skønne Mette). Her blev vi taget SUPER imod. Der var ingen grænser for hvad der blev fundet frem..selv en stol til mig :)

Jeg har for længe siden vist nogle billeder af nogle lidt brunlige sæt til H2B, som han blankt afviste. Alligevel fik jeg ham overtalt til liiiige at prøve sådan et....og hold nu op ❤❤❤ der blev jeg godt nok rørt...top lækker blev han!!

Han ville slet ikke have det af igen og var heldigvis helt vild med det også. Nu har jeg fundet det rigtige sagde han!!!

Så sådan blev det..Et flot sæt fra Hugo Boss (undskyld den dårlige billedkvalitet). Nu glæder vi os til at hente der på mandag når det er blevet retter til!

Fandt også lige sko til min datter..guld og sommerfugle, så bliver det ikke bedre.

post-58909-0-62753000-1374586015_thumb.j

post-58909-0-53608300-1374586076_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor har jeg slet ikke set, at I har fundet tøj til R? :) Men flot ser han ud! Fik i også købt vest/slips?

Og Harder er altså en god butik - med god service :) vi skal også derned mandag og hente tøj (tror jeg) - måske vi render ind i hinanden ;)

Og smukke sko til jeres datter ;) Rasmus bliver ved med at sige, at hvis vi skal have en datter, så skal hun være lige så sød som jeres. Han synes det var mega fedt, da hun havde en hel kuffert fyldt med ponyer med ;)

0

Del dette indlæg

Fedt med tøj til manden og sko til datteren!

Tror jeg skal have slæbt H2B med ind til Harder.. Lyder som om i fik en rigtig god service :)

Ja det er rigtig fedt at der er styr på den del også. Synes helt klart du skal tage din h2b med derind. Man er i helt trygge hænder og der er oven i købet udsalg lige nu :)

Sjældent har vi fået så god service!!

Redigeret af nilles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor har jeg slet ikke set, at I har fundet tøj til R? :) Men flot ser han ud! Fik i også købt vest/slips?

Og Harder er altså en god butik - med god service :) vi skal også derned mandag og hente tøj (tror jeg) - måske vi render ind i hinanden ;)

Og smukke sko til jeres datter ;) Rasmus bliver ved med at sige, at hvis vi skal have en datter, så skal hun være lige så sød som jeres. Han synes det var mega fedt, da hun havde en hel kuffert fyldt med ponyer med ;)

Hvor er i bare søde Mette :) er helt sikker på i ville få den sødeste smukkeste datter!!! Og jo, S er rigtig glad for sine ponyer hi hi

Vi fik ikke købt vest og alt det der...det var åbenbart nok shopping for en dag ;) nu kan han heller ikke helt finde ud af om han overhovedet vil have vest på. Jeg er dog ikke så bekymret, nu har han det vigtigste ;)

0

Del dette indlæg

Sikke noget lækkert tøj til h2b og altså bare de kæreste sko til lillepigen :loveshower:

Drømte om dig i nat :blush: Du havde din fine brudekjole på og dansede rundt i den :lol: :lol:

Og appo brudekjole - den har vi da aldrig set (ar vi :blush: ) ???

Må man ikke se den fine kjole? Nu har jo drømt om den :)

Ha ha ha hvor sjovt at du drømte om mig 😊 godt at det var en god drøm trods alt...synes ellers det vælter ind med bryllupsmareridt hos både mig, h2b og min MOR 😳

Neej der er ingen kjolebilleder her på siden, og det kommer der heller ikke før brylluppet ;) det må være en lille hemmelighed hi hi...

0

Del dette indlæg

Jeg får ikke lavet noget som helst bryllupsrelateret for tiden, men af en eller anden grund stresser jeg overhovedet ikke over det...ikke det mindste faktisk..totalt befriende! Alt det vigtige er på plads og nu vil vi bare nyde dem sidste tid (og stressen kan tidsnok komme hi hi)

Har dog lige bestilt en lille halskæde til datteren, så både hun og storebror får en lille gave om morgnen på bryllupsdagen :)

Etsy er min ven...og nu sidder jeg og kigger lidt på øreringe til mig selv! God aften derude!

Redigeret: ups i skal da ikke snydes for billede

post-58909-0-18646400-1375309629_thumb.j

Redigeret af nilles
0

Del dette indlæg

Hvor lyder det dejligt, Pernille.

Hvad får V i morgengave?

Det er virkelig også bare med at nyde det. Nu er de store streger malet og så mangler vi bare de små detaljer, ikke? :)

Herhjemme er jeg også gået fra at være bridezilla til zenbride. Det er skønt! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt, Pernille.

Hvad får V i morgengave?

Det er virkelig også bare med at nyde det. Nu er de store streger malet og så mangler vi bare de små detaljer, ikke? :)

Herhjemme er jeg også gået fra at være bridezilla til zenbride. Det er skønt! :)

V får de der lego manchet knapper :) det er en total dejlig tilstand i den her zen-zone og jeg føler faktisk jeg har tid til at hygge mig med de sidste småting ❤ måske kan vi ligefrem nå noget mere bryllupsbrunch inden det går løs??

(Forresten...husk lige et billede af din ring ;))

0

Del dette indlæg

Gad vide hvornår zen-tilstanden indfinder sig hos mig.. Dagen efter mon? :tunge:

Kan du ikke lige sende den zen tilstand mod mig??? :blush:

Hmm så må jeg jo vente tålmodigt på din fine kjole.... :)

Jeg havde så mit første svære bryllupsmareridt i nat - frygtelig nat! :(

Man må nok vælge din zen tilstand ;)

Lyder ikke rart med bryllupsmareridt Janni...mon ikke vi bare glæder os? Tror det er lidt ligesom at have babymareridt når man er gravid??

0

Del dette indlæg

Polter(GEIST)

Shiiiiit hvor er jeg træt af det her poltermareridt!! Alle mine veninder brokker sig efterhånden over hinanden til MIG...gid det snart er overstået!

De rivalerende parter er delt i to hold lyder det til. På det ene hold står 3 af mine ældste, bedste veninder som kender mig ud og ind. Det er dem der har taget initiativ til at planlægge og det er jeg evig taknemmelig for - dem havde jeg selv valgt hvis jeg kunne. Lad os kalde dem for det gode hold!

På den anden side står to dramaqueens...(som vi nærmest har fortrudt vi har inviteret efter en hændelse til H2Bs 30 års). De mener de kender mig bedst og stiller sig på hovedet over for alt, samtidig med at de sladrer til mig. De vil rigtig gerne være i centrum HELE tiden...det gode hold er ikke bange for at sige deres menig så der har vidst været ret dårlig stemning...pyh ville ønske de to dramaqueens ville holde sig væk og lade være med at spolere det hele!!!

Jeg ved det ikke bliver afholdt på lørdag...min halvsenile, men evig dejlige nabo kom til at afsløre noget....iiiih hvor er det dejligt at i fik flyttet den der polterabend, så i alligevel kommer til vejfest...ha ha der måtte jeg lige stoppe hende, men mon ikke hun fortæller mig det igen når vi ses!

Nå det var brok....fra den utaknemmelige B2B :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer