Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 posts in this topic

Hold da op hvor nogle skønne ting du kan flashe :-D dejligt med vinter tema, sååå romantisk :)

Ihh er HELT vild med dit tema :loveshower:

Syntes STD kortene er SÅÅÅÅÅÅ fine.

Glæder mig til at følge din planlægning :happy:

Tak skal I ha! :blush: Er også rigtig glad for vi valgte vinter temaet, tror det blir så fint, og passer helt perfekt til januar.....ej....det vil være HELT perfekt, hvis der lå et fint lag sne den dag også, hehe :biggrin:

0

Annonce ♥

Ja der er bare så mange ting der kommer på plads lige nu, det er så dejligt!

Vi har netop hyret fotograf til dagen. Brugte www.servicebyen.dk hvor vi tastede det ind vi søgte, og så har vi fået tilbud fra 7 forskellige fotografer med hvad de kan tilbyde. Ham vi valgte tilbød fotografering før, under og efter vielsen samt på udvalgt lokation efterfølgende. Mappe med 16 udvalgte billeder i og resten får vi på en dvd i høj opløsning til frit brug. Professionel fotograf, med firma i Hals (nordjylland) laver billeder i den stil vi søger. 2250kr. :thumbsupsmileyanim: Kan virkelig anbefale andre at bruge servicebyen, for hvad jeg kan se på de forskellige, tror jeg at de giver lidt specielle (billigere) tilbud derinde, fremfor hvis man kontakter dem direkte på deres hjemmesider.

Ihvertfald skønt at få fotografen på plads! :cheerleader3:

0

Vi har netop hyret fotograf til dagen. Brugte www.servicebyen.dk hvor vi tastede det ind vi søgte, og så har vi fået tilbud fra 7 forskellige fotografer med hvad de kan tilbyde. Ham vi valgte tilbød fotografering før, under og efter vielsen samt på udvalgt lokation efterfølgende. Mappe med 16 udvalgte billeder i og resten får vi på en dvd i høj opløsning til frit brug. Professionel fotograf, med firma i Hals (nordjylland) laver billeder i den stil vi søger. 2250kr. :thumbsupsmileyanim:/> Kan virkelig anbefale andre at bruge servicebyen, for hvad jeg kan se på de forskellige, tror jeg at de giver lidt specielle (billigere) tilbud derinde, fremfor hvis man kontakter dem direkte på deres hjemmesider.

Ihvertfald skønt at få fotografen på plads! :cheerleader3:/>

Man får nok det bedste tilbud hvis man kontakter fotografen direkte udenom Servicebyen. Jeg byder også ind på opgaver på Servicebyen. Men da jeg skal betale op til 7% af opgavens samlede pris til Servicebyen.dk for at få lov til at byde på opgaver så foretrækker jeg at blive kontaktet direkte :-)

Jeg lægger bare de 7% oveni prisen så det bliver dyrere for kunden at booke mig via Servicebyen end direkte via min hjemmeside.

Men det er smart at man kan blive kontaktet af mange forskellige fotografer.

Det forstår jeg bare ikke, for hvis jeg går på hans hjemmeside og kigger hans priser igennem, så koster hans mindste pakke 3000kr, og det er kun med 8 billeder i album :unsure:

Han skriver dette på hjemmesiden:

Fotografering i op til 1 time efter vielsen. Pakken inkluderer portrætter af brudeparret og stemningsfotos.

Levering af billeder i flot album med 8 stk: 2.995 kr. Øvrige fotos leveres på dvd i lav opløsning.

Billeder kan leveres på dvd i høj opløsning til 4.000 kr.

I hans tilbud til os på servicebyen får vi:

Billlder før, under og efter vielse samt på lokation + album med 16 billeder. resten af billederne får vi på dvd i høj opløsning. og så er det incl kørsel. for 2250,- :huh:

0

Vi har netop hyret fotograf til dagen. Brugte www.servicebyen.dk hvor vi tastede det ind vi søgte, og så har vi fået tilbud fra 7 forskellige fotografer med hvad de kan tilbyde. Ham vi valgte tilbød fotografering før, under og efter vielsen samt på udvalgt lokation efterfølgende. Mappe med 16 udvalgte billeder i og resten får vi på en dvd i høj opløsning til frit brug. Professionel fotograf, med firma i Hals (nordjylland) laver billeder i den stil vi søger. 2250kr. :thumbsupsmileyanim:/>/> Kan virkelig anbefale andre at bruge servicebyen, for hvad jeg kan se på de forskellige, tror jeg at de giver lidt specielle (billigere) tilbud derinde, fremfor hvis man kontakter dem direkte på deres hjemmesider.

Ihvertfald skønt at få fotografen på plads! :cheerleader3:/>/>

Man får nok det bedste tilbud hvis man kontakter fotografen direkte udenom Servicebyen. Jeg byder også ind på opgaver på Servicebyen. Men da jeg skal betale op til 7% af opgavens samlede pris til Servicebyen.dk for at få lov til at byde på opgaver så foretrækker jeg at blive kontaktet direkte :-)

Jeg lægger bare de 7% oveni prisen så det bliver dyrere for kunden at booke mig via Servicebyen end direkte via min hjemmeside.

Men det er smart at man kan blive kontaktet af mange forskellige fotografer.

Det forstår jeg bare ikke, for hvis jeg går på hans hjemmeside og kigger hans priser igennem, så koster hans mindste pakke 3000kr, og det er kun med 8 billeder i album :unsure:/>

Han skriver dette på hjemmesiden:

Fotografering i op til 1 time efter vielsen. Pakken inkluderer portrætter af brudeparret og stemningsfotos.

Levering af billeder i flot album med 8 stk: 2.995 kr. Øvrige fotos leveres på dvd i lav opløsning.

Billeder kan leveres på dvd i høj opløsning til 4.000 kr.

I hans tilbud til os på servicebyen får vi:

Billlder før, under og efter vielse samt på lokation + album med 16 billeder. resten af billederne får vi på dvd i høj opløsning. og så er det incl kørsel. for 2250,- :huh:/>

Så har I fået et rigtig godt tilbud :-)

Ja det mente jeg nok vi havde, hehe! :biggrin:

0

Annonce ♥

Så er den endelige prototype klar. Ville ha haft nogle større snefnug krystaller foran på invitationen, men dem vi kunne finde på etsy/ebay, kostede 118,- for 10 stk, og da vi skal bruge både til invitationerne og bordhæfterne, skal vi op og have fat i 55stk, hvilke ville løbe op i 7-800kr ohmy.png Og det vil vi simpelthen ikke betale for en detalje til det. Så prøved elige med de snefnug som jeg havde bestilt hjem til favor æskerne, og H2B syns det ser fint ud. Hvad syns I? Jeg syns selv der mangler et eller andet på forsiden, så vil prøve om det er muligt at printe tekst på forsiden. Jeg fandt inspirationen til invitationen på google, nemlig denne...

post-65259-0-78853900-1362497502.jpg

Her er min egen version af den. Det er meningen at det øverste 'this day...' også skal printes på det perlemors papir som invitationen er printet på. Og det er meningen at vi skal have noget satinbånd omkring som er i en lysere blå, mere lig den på det første billede

Edited by Victoria.11
0

Jamen hold nu op! Hvor er de bare flotte! :o:thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå at I ikke ville give så mange penge for krystal snefnuggende, men de er altså også blevet meget smukke uden.

Er enig med CamillaMusen, det kunne være rigtig fint at have dem som detaljer enkelte steder :)

0

Jeg kan godt forstå at i ikke vil bruge SÅ mange penge på snefnug!

Men måske i så bare skulle vælge, kun at have dem et sted?

Har du prøvet at skrive til sælger om der var rabat vd køb af flere?

Kan godt forstå at I ikke ville give så mange penge for krystal snefnuggende, men de er altså også blevet meget smukke uden.

Er enig med CamillaMusen, det kunne være rigtig fint at have dem som detaljer enkelte steder :)

men har jo brugt snefnug ...har bare brugt dem som ikke koster spidsen af en jetjager :wink::biggrin: Kan den ikke gå an, den som sidder på båndet? Mener bare om den bliver for lille eller?

0

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at i ikke vil bruge SÅ mange penge på snefnug!

Men måske i så bare skulle vælge, kun at have dem et sted?

Har du prøvet at skrive til sælger om der var rabat vd køb af flere?

men har jo brugt snefnug ...har bare brugt dem som ikke koster spidsen af en jetjager :wink::biggrin: Kan den ikke gå an, den som sidder på båndet? Mener bare om den bliver for lille eller?

Jeg syntes at dine invitationer med de små fnug er meget flotte! Jeg mente at hvis du gerne ville have nogen af dem med sten på, så kunne du måske pynte med dem til festen, hvor du ikke behøver at skulle købe så mange :wink:

0

Har virkelig fundet drømmeKJOLEN :a1221: :a1221: :a1221: Der er bare det ved det hele at jeg endnu ikke ved om jeg får muligheden for at købe den, eller om den vil passer mig 100% endnu......må bare vente og vente og vente tålmodigt på den afgørelse. Og så kan jeg desværre ikke fortælle mere i denne omgang :biggrin: Men åhhhh det er SVÆRT når man bare kan mærke inde i maven at det er DEN og er så bange for det hele går i vasken :blush:

0

Lidt update omkring kjolen.....

Jeg modtager den engang her i ugen og så ser jeg der om den passer mig og er alt det jeg har drømt om i virkeligheden :biggrin: Det er sådan, at det er en kjole jeg har fundet brugt, af en pige der bor på sjælland, og da jeg desværre ikke lige sådan kan komme forbi øen for at prøve den, har jeg valgt at tage chancen og købe den, og hun har lovet mig fuld returret såfremt størrelsen ikke passer. Ved godt det er et sats at tage (det er man jo bare nødt til nogle gange i livet :fløjt: ), men det har bare føles rigtigt hele vejen igennem med den her kjole, så håber håber virkelig at den passer mig. Hun sendte målene til mig, og udfra dem vil jeg godt kunne passe den.

Min oprindelige plan var at bestille en kina kjole, men er kommet frem til at det tror jeg ikke jeg har nerver til, så har længe været på udkig efter en brugt kjole, og nu fandt jeg den endelig. Den kjole som har ALT det den skal! Jeg har været ude og prøve mange kjoler i forretninger, og ved hvilke snit og form jeg skal gå efter.

Nu kan jeg bare gå og vente tålmodigt på at pakkeposten kommer med den....har sagt til min veninde at hun skal stå ret her hos mig, den dag den kommer, så hun kan hjælpe mig i den :biggrin:

Skal nok komme med update så snart der sker mere på denne front :wink:

Lidt andre ting der er sket:

• Svigermor har gladeligt sagt ja til at lave borddekorationerne til festen :thumbsupsmileyanim: Hun er bare knaldhamrende dygtig med sådan noget, så der var slet ingen tvivl om at hun skulle stå for dem.
  • Jeg har modtaget mine blå 'I Do' stickers til under skoene :)
  • Fotografen har sendt endelig bekræftelse på vores booking af ham, og vi skal mødes med ham ca 1 mdr før brylluppet for at snakke detaljer :cheerleader3:
  • Har bestemt mig for at prøve at sælge min gamle brudekjole alligevel. Det var egentlig meningen at vi ville ha brugt stoffet til bblomsterpigekjoler, men har det sq for underligt med det, så nu prøver jeg at sælge den endnu engang. Kig evt ind i salgsforum senere når jeg har fået den lagt ind :cowsleep:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold op, fine invitationer og STD kort :) er også vild med din Favor box...Sådan nogen regner jeg også med at lave til vores gæster men hvor lang tid tog det dig at lave en ??

0

Tror ikke jeg har fået meldt mig ind i din tråd for alvor, så here goes.. Velkommen igen og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Damn du har styr på meget! Smukke STD-kort, invitationer og favor-boks! Håber for dig at kjolen passer når den kommer hjem - og ih vi glæder os til at se den :happy:

0

Hold op, fine invitationer og STD kort :)/> er også vild med din Favor box...Sådan nogen regner jeg også med at lave til vores gæster men hvor lang tid tog det dig at lave en ??

.

Puuhhh.....jamen var egentlig først begyndt på nogle sorte, for det var vores første farvetema som vi så har ændret, så har vist omkring 19stk liggende som er udskåret og klar til brug, hehe! De er sorte.....sig til hvis du er interesseret i at købe :-P. Men har så skåret 5 stk ud idag i den hvide som vi skal bruge num og det tog mig ca 45min, så det tager lige lidt tid når det også skal gøres ordentligt + jeg får skærekrampe i hånden, hehe

Tror ikke jeg har fået meldt mig ind i din tråd for alvor, så here goes.. Velkommen igen og tillykke med det kommende bryllup :balloons:/>

Damn du har styr på meget! Smukke STD-kort, invitationer og favor-boks! Håber for dig at kjolen passer når den kommer hjem - og ih vi glæder os til at se den :happy:/>

Tak....elsker at have styr på tingene og have overblik :-) og ikke mindst at starte i fantastisk god tid med alting, så jeg ikke bliver stresset over tingene...det giver mig også muligheden for at få flere detaljer med som jeg elsker :-)

Ja glæder mig også som en sindssyg til at prøve kjolen.....den blev sendt idag, så håber håber virkelig at den når frem imorgen, kunne være så lækkert :-)

0

Hold op, fine invitationer og STD kort :)/> er også vild med din Favor box...Sådan nogen regner jeg også med at lave til vores gæster men hvor lang tid tog det dig at lave en ??

.

Puuhhh.....jamen var egentlig først begyndt på nogle sorte, for det var vores første farvetema som vi så har ændret, så har vist omkring 19stk liggende som er udskåret og klar til brug, hehe! De er sorte.....sig til hvis du er interesseret i at købe :-P. Men har så skåret 5 stk ud idag i den hvide som vi skal bruge num og det tog mig ca 45min, så det tager lige lidt tid når det også skal gøres ordentligt + jeg får skærekrampe i hånden, hehe

Tror ikke jeg har fået meldt mig ind i din tråd for alvor, så here goes.. Velkommen igen og tillykke med det kommende bryllup :balloons:/>

Damn du har styr på meget! Smukke STD-kort, invitationer og favor-boks! Håber for dig at kjolen passer når den kommer hjem - og ih vi glæder os til at se den :happy:/>

Tak....elsker at have styr på tingene og have overblik :-) og ikke mindst at starte i fantastisk god tid med alting, så jeg ikke bliver stresset over tingene...det giver mig også muligheden for at få flere detaljer med som jeg elsker :-)

Ja glæder mig også som en sindssyg til at prøve kjolen.....den blev sendt idag, så håber håber virkelig at den når frem imorgen, kunne være så lækkert :-)

Det vil være super :) Jeg kan sagtens bruge de 19 favor boks...Hvor meget vil du have for dem ? og hvor bor du hen ?

0

Annonce ♥

Hold op, fine invitationer og STD kort :)/>/> er også vild med din Favor box...Sådan nogen regner jeg også med at lave til vores gæster men hvor lang tid tog det dig at lave en ??

.

Tror ikke jeg har fået meldt mig ind i din tråd for alvor, så here goes.. Velkommen igen og tillykke med det kommende bryllup :balloons:/>/>

Damn du har styr på meget! Smukke STD-kort, invitationer og favor-boks! Håber for dig at kjolen passer når den kommer hjem - og ih vi glæder os til at se den :happy:/>/>

Det vil være super :)/> Jeg kan sagtens bruge de 19 favor boks...Hvor meget vil du have for dem ? og hvor bor du hen ?

Kanon! :-) talte dem lige, og har kun 11 stk...troede jeg havde flere. Men har sort karton også hvis du vil købe noget af det med. Hvor mange skal du bruge?

Hvis du bare vil nøjes med de 11 stk, så kan vi sige 50,- incl porto (porto er 16,- for de 11 stk). Jeg bor i østjylland /lyngby

0

Ihh hvor er de fine dine skilte. Har selv hentet vildt mange af de billeder, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal bruge dem. Super god ide :)/>

Ja syns også de er så søde.....fandt dem for meget lang tid siden. Det her var en fin måde at få dem med på, som en sød detalje :-)

0

Hold op, fine invitationer og STD kort :)/>/> er også vild med din Favor box...Sådan nogen regner jeg også med at lave til vores gæster men hvor lang tid tog det dig at lave en ??

.

Tror ikke jeg har fået meldt mig ind i din tråd for alvor, så here goes.. Velkommen igen og tillykke med det kommende bryllup :balloons:/>/>

Damn du har styr på meget! Smukke STD-kort, invitationer og favor-boks! Håber for dig at kjolen passer når den kommer hjem - og ih vi glæder os til at se den :happy:/>/>

Det vil være super :)/> Jeg kan sagtens bruge de 19 favor boks...Hvor meget vil du have for dem ? og hvor bor du hen ?

Kanon! :-) talte dem lige, og har kun 11 stk...troede jeg havde flere. Men har sort karton også hvis du vil købe noget af det med. Hvor mange skal du bruge?

Hvis du bare vil nøjes med de 11 stk, så kan vi sige 50,- incl porto (porto er 16,- for de 11 stk). Jeg bor i østjylland /lyngby

Jeg skal bruge 60 i alt :) Hvor meget sort karton har du ?

0

Hold op, fine invitationer og STD kort :)/>/>/&gt; er også vild med din Favor box...Sådan nogen regner jeg også med at lave til vores gæster men hvor lang tid tog det dig at lave en ??

.

Tror ikke jeg har fået meldt mig ind i din tråd for alvor, så here goes.. Velkommen igen og tillykke med det kommende bryllup :balloons:/>/>/&gt;

Damn du har styr på meget! Smukke STD-kort, invitationer og favor-boks! Håber for dig at kjolen passer når den kommer hjem - og ih vi glæder os til at se den :happy:/>/>/&gt;

Det vil være super :)/>/> Jeg kan sagtens bruge de 19 favor boks...Hvor meget vil du have for dem ? og hvor bor du hen ?

Jeg skal bruge 60 i alt :)/> Hvor meget sort karton har du ?

Jeg har karton nok så du har til alle 60. så løber porto så op i 46,- Vi kan sige 150,- incl porto for det hele? Det er 50stk karton og så de 11 jeg har udskåret. Hva syns du? :)

0