Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja, så kom kjolen hjem :cheerleader3: Var først lidt skeptisk overfor længden om den blev for kort, men da jeg fik prøvet den anden gang sad den rigtig godt og så var der pludselig ikke noget med længden. Tror måske jeg havde sat skørtet forkert eller noget, men nåede da lige at blive lidt nervøs, hehe :fløjt: Men her er den så....MIN BRUDEKJOLE! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

EDIT: Slettet igen, da jeg er bange for H2B lurer med herinde :wink:

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej tusind tak alle sammen.... :blush:

Jeg har et alm ring skørt under....med én ring helt forneden. Der er virkelig meget skørt/fyld i selve kjolen, så ringskørtet er kun for lige at give det sidste udvidelse af kjolen og for at mine ben ikke blir irriteret af alt det fyld :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et alm ring skørt under....med én ring helt forneden. Der er virkelig meget skørt/fyld i selve kjolen, så ringskørtet er kun for lige at give det sidste udvidelse af kjolen og for at mine ben ikke blir irriteret af alt det fyld :)

Ja, har lige købt et med tre ringe - er så spændt på at få den på sammen med kjolen. Men min kjole er dog ikke så fyldig i sig selv som din :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, har lige købt et med tre ringe - er så spændt på at få den på sammen med kjolen. Men min kjole er dog ikke så fyldig i sig selv som din :)

Så tror jeg bestemt at et skørt med 3 ringe er perfekt til din kjole. Hvornår skal du prøve skørt med kjolen? :)

0

Del dette indlæg

...

Øøøv jeg nåede ikke kjolebillederne...lyder som om den er super smuk :D

Skal nok flashe igen på et senere tidspunkt :wink: Svigermor, min mor og H2B's mormor skal se den på fredag, og der har jeg tænkt mig også lige at sætte mit hår lidt og sådan, så der skal lige tages nogle nye billeder, så kan det være jeg flasher dem....så hold øje med tråden her :wink:

0

Del dette indlæg

Så tror jeg bestemt at et skørt med 3 ringe er perfekt til din kjole. Hvornår skal du prøve skørt med kjolen? :)

Det ved jeg ikke helt - den hænger hjemme ved min mormor, men da jeg har født for 4 uger siden vil jeg gerne vente lidt med at komme i kjolen - har dog tabt 14 kg allerede, men vil gerne smide lidt mere inden jeg hopper i kjolen :biggrin: Men glæder mig VILDT til at prøve den igen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det ved jeg ikke helt - den hænger hjemme ved min mormor, men da jeg har født for 4 uger siden vil jeg gerne vente lidt med at komme i kjolen - har dog tabt 14 kg allerede, men vil gerne smide lidt mere inden jeg hopper i kjolen :biggrin: Men glæder mig VILDT til at prøve den igen :biggrin:

Det er godt nok flot, tillykke med vægttabet :cheerleader3: :cheerleader3: :thumbsupsmileyanim: Er selv ved at smide nogle kg...syns bare det går lidt for langsomt lige for tiden, hehe!

Kan jeg virkelig godt forstå du glæder dig til :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer