Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Så fik jeg lavet et lille udkast til kirkehæftet...tag jer ikke af uglerne der lige fik kappet underkroppen af, det er rettet til næste gang. Og den blå farve er blevet lidt fesen herpå, grunden lav blækbeholdning, den bliver kraftigere blå ved endeligt print

:tunge:

Edit: Hm....skal lige til en comp og uploade.... 2 sek :pokey:

Edit: ...Sådan :wink:

Kom gerne med ris og ros...noget I syns der måske kunne være bedre eller andet :7himmel:

Virkelig flotte kirkehæfter - jeg ville bytte om på sang 2 og 3 - bare en detalje (de synger noget med at man lige har sagt Ja i "Skabt som mand og kvinde) - Tænker det skal være efter vielsen:-)

Ellers super flotte:-)

Fik lige mail retur fra præsten, efter jeg havde uploadet billederne. Havde skrevet og spurgt hvordan rækkefølgen i gudstjenesten bliver. Den bliver sådan her:

Præludium med indgang

1. salme

Bøn og tekstlæsninger

2. salme

Tale

Tilspørgsel

Bøn og Fadervor

3. salme

Bøn og Velsignelse

4. salme

Postludium med udgang

Skal de så stadigvæk byttes om syns du? :happy:

Nej ved du hvad, det fandt jeg selv svaret på....ja de skal byttes om :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken en fin tråd, og hvor er du sej til DIY - Stort tillykke med det snarlige bryllup :)

Deler du for resten ud af dine skabeloner?

Jeg er knap så kreativ, så jeg misunder dig virkelig :)

Takkk :kiss:

Jo det gør jeg da....hvilke søger du, så skal jeg nok smide det ind jeg lige har på tingene ? :thumbsupsmileyanim:

Ih hvor fantastisk :)

Jamen dem du har lyst til at dele, så kan jeg kigge dem igennem og hente lidt inspiration.

Det er SÅ skønt at kreative folk herinde vil hjælpe os der er lidt (LÆS; EN DEL) mindre kreative :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan se at vi har mange af de samme ideer, men jeg skal ko også giftes i vinter månederne lige efter dig, hvor har du bestilt diamanterne på bordet henne , dem ville jeg nemlig også købe. + kunst sne, jeg forsøgte igår at klippe en ble op, havde læst på nettet, men det virkede ikke helt efter hensigten

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig flotte invitationer..

Hvordan har du fået skrevet tekst på konvoluterne??

Og dine invitationer, er alt printet på inden du har skåret det ud??

Og hvor har du købt det flotte blå blonde bånd som du har rundt om dine invitationer, samt det søde hjerte du samler båndet med??

:-)

Redigeret af Maja85
0

Del dette indlæg

Hvor har du købt det papir?:-)

Jeg har heller aldrig set din kjole! Håber den kommer op på tråden igen ;)

I en lokal papirforretning her hvor jeg bor :-) er sikker på at bog&ide også sælger det :-) er ikke sikker på kjolen bliver flashet igen, men holde øje, kan være jeg ombestemmer mig ;-)

Sikken en fin tråd, og hvor er du sej til DIY - Stort tillykke med det snarlige bryllup :)

Jo det gør jeg da....hvilke søger du, så skal jeg nok smide det ind jeg lige har på tingene ? :thumbsupsmileyanim:

Jamen dem du har lyst til at dele, så kan jeg kigge dem igennem og hente lidt inspiration.

Det er SÅ skønt at kreative folk herinde vil hjælpe os der er lidt (LÆS; EN DEL) mindre kreative :)

Puha, jamen skal lige se om jeg kan finde hoved og hale i det så, så skal jeg nok smide lidt herind, men tror ikke jeg har disideret skabeloner på noget af det...det er alt sammen med mine designs på :-) udover favor æsker og menuhæfter som jeg jo har stjålet fra toomuchtulle.dk ;-)

Jeg kan se at vi har mange af de samme ideer, men jeg skal ko også giftes i vinter månederne lige efter dig, hvor har du bestilt diamanterne på bordet henne , dem ville jeg nemlig også købe. + kunst sne, jeg forsøgte igår at klippe en ble op, havde læst på nettet, men det virkede ikke helt efter hensigten

Dem har jeg bestilt på ebay.....kan lige smide link ind senere, når jeg kommer hjem, er lige på camping disse dage ;-) ellers prøv at søg på diamont wedding decorations :-)

Og hvor har du købt det flotte blå blonde bånd som du har rundt om dine invitationer, samt det søde hjerte du samler båndet med??

Og hvilket program har du brugt til at lave alle dine DIY projekter?

Jeg har brug word til alle mine projekter, bare den gratis version man kan hente på nettet. Word starter. Og så har jeg hentet skrityper på dafont.com. Så har jeg ellers bare brugt en MASSE tekstbokse osv til at lave mine designs.

Alt er printet inden det blev skåret ud ja.

Blondebånden er købt i en lokal stofforretning, hjertet er købt i den lokale papirforretning. Men søg evt på google efter hjerte spænder ;-)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet et lille udkast til kirkehæftet...tag jer ikke af uglerne der lige fik kappet underkroppen af, det er rettet til næste gang. Og den blå farve er blevet lidt fesen herpå, grunden lav blækbeholdning, den bliver kraftigere blå ved endeligt print

Kom gerne med ris og ros...noget I syns der måske kunne være bedre eller andet :7himmel:

Virkelig flotte kirkehæfter - jeg ville bytte om på sang 2 og 3 - bare en detalje (de synger noget med at man lige har sagt Ja i "Skabt som mand og kvinde) - Tænker det skal være efter vielsen:-)

Fik lige mail retur fra præsten, efter jeg havde uploadet billederne. Havde skrevet og spurgt hvordan rækkefølgen i gudstjenesten bliver. Den bliver sådan her:

Præludium med indgang

1. salme

Bøn og tekstlæsninger

2. salme

Tale

Tilspørgsel

Bøn og Fadervor

3. salme

Bøn og Velsignelse

4. salme

Postludium med udgang

Ja det ville jeg gøre for vielsen kommer jo mellem 2. og 3. salme.... men det er bare mig:-)

I bestemmer jo selvfølgelig helt selv - (kender heller ikke salme 3 så godt men har prøvet at læse den i hæftet)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præludium med indgang

1. salme

Bøn og tekstlæsninger

2. salme

Tale

Tilspørgsel

Bøn og Fadervor

3. salme

Bøn og Velsignelse

4. salme

Postludium med udgang

Nej ved du hvad, det fandt jeg selv svaret på....ja de skal byttes om :lol:

Ha ha .... havde ikke læst så langt før jeg svarede på det du først havde skrevet:-)

0

Del dette indlæg

I en lokal papirforretning her hvor jeg bor :-) er sikker på at bog&ide også sælger det :-) er ikke sikker på kjolen bliver flashet igen, men holde øje, kan være jeg ombestemmer mig ;-)

Puha, jamen skal lige se om jeg kan finde hoved og hale i det så, så skal jeg nok smide lidt herind, men tror ikke jeg har disideret skabeloner på noget af det...det er alt sammen med mine designs på :-) udover favor æsker og menuhæfter som jeg jo har stjålet fra toomuchtulle.dk ;-)

Dem har jeg bestilt på ebay.....kan lige smide link ind senere, når jeg kommer hjem, er lige på camping disse dage ;-) ellers prøv at søg på diamont wedding decorations :-)

Jeg har brug word til alle mine projekter, bare den gratis version man kan hente på nettet. Word starter. Og så har jeg hentet skrityper på dafont.com. Så har jeg ellers bare brugt en MASSE tekstbokse osv til at lave mine designs.

Blondebånden er købt i en lokal stofforretning, hjertet er købt i den lokale papirforretning. Men søg evt på google efter hjerte spænder ;-)

Har du også selv printet ud på kuverterne??

0

Del dette indlæg

Har du også selv printet ud på kuverterne??

Ja, det har jeg. Har bare indstillet størrelsen på kuverten inde i papiropsætningen og så sat teksten hvor den skulle være og printet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik endelig mulighed i går til at prøve mit headpiece + birdcage sammen med min kjole! Og nej nej....er bare kommet frem til at det slet ikke er det jeg skal have på, på min bryllupsdag! :( Har ligget og tænkt hele natten (ej måske ikk, men i aftes og her til morgen), over det, og jeg kan slet ikke forene mig med at det er det jeg skal have på, som hovedpynt. Det er bare ikke mig og passer ikke sammen med kjolen :( Jeg er kommet frem til at min frisure skal være løst (som jo lidt er mit "varemærke"), og så skal der krøller i, og der skal måske en lille enkel spænde eller lign i. ÆV! Troede lige jeg havde fundet mit headpiece...nu skal jeg begynde forfra, synes det er rigtig øv med øv på :(:(

0

Del dette indlæg

Årh, det er da også trælst hvis du lige troede du havde fundet det rigtige til håret og kjolen. Men der er jo mange smukke ting derude, mon ikke du finder noget andet

0

Del dette indlæg

True....er kommet nærmere med hvordan jeg gerne vil have mit hår. Det skal udstråle lidt en afslappet stil som jeg jo plejer, og så skal der da være lidt pynt i....Susanne (Gadegaard design), skrev tilbage til mig dog, at jeg kan kigge i hendes shop om der er andet der kunne friste, så skal vi nok finde ud af det...åhh det lettede en sten fra mit hjerte ...virkelig god service!!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine inspirationsbilleder til hvordan jeg gerne vil have mit hår på dagen :7himmel:

Mit 'varemærke' er lidt at jeg altid har mit hår løst...og når der er fest, så bliver det krøllet. Men kan også godt se at når det nu er bryllup, så kunne det være fint at få det sat op. Jeg har bare aldrig været særlig god til have mit hår i en frisure, jeg føler mig 'nøgen' omkring ansigtet, hvis mit hår kommer væk fra det. Men derfor skulle det være en meget løs og lav hårsætning, hvis jeg skal have det sat op.

Nu er det sådan at jeg har et par items fra Gadegaard, som jeg virkelig vakler imellem, og kan simpelthen ikke finde ud af hvilke jeg skal vælge istedet for hatten og birdcaget.

Vil I give jeres mening til kende? Indtil nu, hælder jeg allermest til frisure som på nr. 3 billede (jeg har også mørkt og langt hår og skal have ekstensions i, for at få det lidt længere).

Hvad synes I?

http://www.etsy.com/listing/151345787/free-shipping-wedding-bridal-headband?ref=shop_home_active

http://www.etsy.com/listing/151341800/free-shipping-wedding-headband-bridal?ref=shop_home_active

http://www.etsy.com/listing/105690944/sale-save-50-pct-wedding-bridal-headband?ref=shop_home_active : Her er jeg bare bange for om jeg får hovedpine af at have den på, grundet hårbøjlen.

http://www.etsy.com/listing/105689916/sale-save-50-bridal-wedding-fascinator?ref=shop_home_active

post-65259-0-14412400-1375787731_thumb.j

post-65259-0-32620800-1375787737_thumb.j

post-65259-0-76195800-1375787743_thumb.j

post-65259-0-70113900-1375787756_thumb.j

post-65259-0-07496400-1375787772_thumb.j

post-65259-0-48392500-1375787777_thumb.j

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Kan rigtig godt li den første og den sidste frisure - så er det lidt sat op uden det bliver meget stramt - hvis du forstår hvad jeg meget?

Jeg er faktisk mest til headpiece nr 3 - tror du ikke man kan tage hårbøjlen af og sætte det fast på en anden måde?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smuk kjole...

Kunne godt se kjolen sammen med frisuren på det sidste billede.. SMUKT :thumbsupsmileyanim:

Havde du et link til hvor du havde købt dine bånd?? For når jeg søger på ebay, synes jeg ikke at jeg kan finde nogen hvor man selv kan skrive tekst på..??

0

Del dette indlæg

Synes du skal vælge en frisure hvor håret kommer lidt væk fra siderne. Det kan godt hænge løst i nakken hvis du er til det.

Personligt havde jeg ikke valgt de rhinsten snore (de første), da jeg ville være bange for at de gled rundt og sad fast i håret. Personligt er jeg heller ikke til hat (men det er jo et spørgsmål om hvad du selv er til). Ville vælge bøjle eller kam med noget smukt lyst pynt (og evt rhinsten), så fjerene kunne være et godt bud

0

Del dette indlæg

Super smuk kjole...

Kunne godt se kjolen sammen med frisuren på det sidste billede.. SMUKT :thumbsupsmileyanim:

Havde du et link til hvor du havde købt dine bånd?? For når jeg søger på ebay, synes jeg ikke at jeg kan finde nogen hvor man selv kan skrive tekst på..??

Takk.....Ja, det er også den frisure som jeg har haft meget i tankerne, synes den er så smuk :7himmel:

Ja selvfølgelig, jeg bestilte dem herfra : http://www.etsy.com/transaction/118716696?utm_source=transaction&utm_medium=trans_email&utm_campaign=shipping_notification

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer