Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har i dag været ved at prøve outfits til på søndag, hvor jeg jo skal have lavet boudoir billeder! Kan godt mærke at nervøsiteten nærmer sig og jeg er meget spændt på dagen. Ikke mindst om jeg nu kommer til at fryse ihjel inden dagen er omme, haha!! Hvad man dog ikke gør, for at forevige sig selv for sin H2B's skyld :-D Har først en kjole jeg vil starte med at have på, en kjole som jeg havde på det nytår hvor vi mødtes. Dernæst forskellige korsager og så slutte af med kun BH og trusser....så håber jeg at jeg slapper helt af, når de sidste billeder skal i kassen, hvor jeg har meget meget lidt tøj på, hehe! To par stilletter tager jeg med. Og det undertøj, headpiece og smykker som jeg skal have på, på bryllupsdagen.

Jeg havde sat mig som mål at tabe mig 5 kg inden jeg skulle ha taget de billeder. Jeg vejer mig i morgen tidlig og så ser jeg om målet er nået! Men ved at jeg er meget tæt på målet uanset hvad ;-)

Hvad er der ellers at fortælle.....jo ang. Ringene. Skal have skrevet til 123gold, fordi jeg har opdaget en lillebittebitte 'fejl' på min ring. I diamantslibningen er der et lille sted hvor slibningen ikke har 'taget' ved, så skal lige have skrevet og spurgt dem hvad vi gør ved det. Det er en meget lille ting, men tænker også bare, at når jeg trods alt skal gå med ringen resten af mine dage, så skal den også være helt i orden.

Vi har haft endeligt møde ang. Bryllupskagen - så det er også på plads, virkelig dejligt!

Jeg skal også have lavet en slags 'generalprøve' på mit makeup og hår, nu her i weekenden. Tænkte det var snart at gøre det sammen med at de billeder skal tages, så når H2B får billederne, så 'hænger de lidt sammen' med hvordan jeg så ud på vores bryllupsdag også :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takk!! Er også mega mega glad for dem, er vild med den matte sorte :-)

Dagens vægt sagde 65 kg....så har tabt mig 4 kg ud af mit mål på de 5....men tror så også det er ved at være den tid på måneden, så tror ikke helt 100 på resultatet! men uanset er jeg GLAD!!! :-D Tror jeg vil lave et mål, der hedder 3 kg mere inden brylluppet.

0

Del dette indlæg

Flot at du nåede målet på vægten :super: - du har nemlig helt ret, du kan ikke stole på vægten når det er "den tid på måneden". Ens krop holder nemlig på væsken i kroppen i de dage :) Min vægt svinger nemt ca. 1-2 kg i de dage! :huh:

Men jeg er endnu mere dybt imponeret over, at du ikke har noget problem med at få taget boudoir når det er "den tid"! :blink: Det er mit selvbillede slet ikke til i de dage. Jeg har også "den tid" i disse dage" og gæt lige hvem der havde tøjkrise i går (der er firmajulefrokost senere)... :huh:

Lækkert med selvforkælelse! Mat neglelak er altså bare så lækkert! Jeg har korte mørkelilla negle til julefrokosten i aften med mat overlak fra Essie over! Det er SÅ cool og rock'n'roll!

0

Del dette indlæg

Tiden blev bestilt for længe siden og det var en af de sidste chancer hvor vi kunne nå det når fotografen også skal nå at redigerer i billederne til at kunne lavet bogen til dagen, så selvom det er den tid på måneden så er jeg nødt til at holde ved den , hehe :-) SÅ DET I MORGEN!! Ihh!!

Og i går var jeg ude for at købe kjolerne til mine små blomsterpiger, (datter og niece ) <3 de blir SÅ fine :-D. Desværre endte besøget med at vi havde fået indbrud i bilen da vi kom ud :-( Øv hvor en træls følelse! Smadret bagrude så måtte køre den lange vej hjem med et tæppe som læ,. 45 min og det var koldt og med 2 små piger i bilen også :'( Men gik heldigvis uden det blev for koldt og vi er da forsikret, men stadig bare sådan en træls oplevelse altså :-(

Anyway, I skal ikke snydes for billede :-) 300,- for dem begge (som i TOTAL beløb ). Købte også sko til min datter for 50,-. Desværre havde de ikke i min nieces størrelse. Skal nok lige tage billede af dem også og smide ind senere :)

post-65259-0-39063600-1386407068_thumb.j

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle søde kjoler du har fundet, men hmm prisen med et indbrud i bilen var da lidt i overkanten, æv.

Spændende med billeder i morgen, jeg synes også du er sej at kunne med "tanten" på besøg. :thumbsupsmileyanim:

Hvad skete der med jeres ringe? har du hørt videre fra 123? Jeg håber de er hurtige med at afhjælpe problemet med stenen. Det er da sådan bare en smule æv at der alligevel var en fejl. Husk at tage fotos af fejlen før du sender afsted, bare for god ordens skyld.. :wink:

0

Del dette indlæg

Surt show med indbrud i bilen!!! Fik I stjålet noget fra bilen?

Pigerne bliver da SÅ fine!

Pøj pøj med billederne i morgen - jeg glæder mig til det bliver min tur :)

0

Del dette indlæg

Tiden blev bestilt for længe siden og det var en af de sidste chancer hvor vi kunne nå det når fotografen også skal nå at redigerer i billederne til at kunne lavet bogen til dagen, så selvom det er den tid på måneden så er jeg nødt til at holde ved den , hehe :-) SÅ DET I MORGEN!! Ihh!!

Og i går var jeg ude for at købe kjolerne til mine små blomsterpiger, (datter og niece ) <3 de blir SÅ fine :-D. Desværre endte besøget med at vi havde fået indbrud i bilen da vi kom ud :-( Øv hvor en træls følelse! Smadret bagrude så måtte køre den lange vej hjem med et tæppe som læ (min søster holdte det på plads sammen med døren). 45 min og det var koldt og med 2 små piger i bilen også :'( Men gik heldigvis uden det blev for koldt og vi er da forsikret, men stadig bare sådan en træls oplevelse altså :-(

Anyway, I skal ikke snydes for billede :-) 300,- for dem begge (som i TOTAL beløb ). Købte også sko til min datter for 50,-. Desværre havde de ikke i min nieces størrelse. Skal nok lige tage billede af dem også og smide ind senere :)

Hvor har du købt de smukke OG billige kjoler????
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja MEGA øv med indbrud i bilen :-( De er købt i Basar vest i Århus.

En anden ting :-) jeg var til boudoir session i dag! Det gik så godt og er mega mega spændt på at se de færdige billeder :-)))) indtil videre har jeg kun 'backstage' billeder som min søster tog med mobilen. I må godt få en lille smagsprøve på dem ;-) ang lokationen så blev det slet ikke til noget udendørs; men det var fordi det hus i skoven vi skulle have været i, var blevet jævnet med jorden.

Nå sikkert godt nok, for så rykkede vi indenfor i studiet (og varmen, hehe). Det var SÅ fedt at prøve!!! Da de første nerver havde lagt sig, og jeg slappede af så var det mega fedt at prøve !! Vil anbefale alle brude at gøre sådan noget ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG så fik jeg jo lov af RikkeD at stjæle hendes ide til DIY Christian Louboutin sko :cheerleader3::cheerleader3:

Så her er min udgave af dem.....før/efter. Sålerne var sorte før, nåede bare ikke at tage billede, før jeg malede dem, det glemte jeg desværre :wink: Er selv blevet ret vilde med dem....så det er nu mine nye Askepot brudesko :a1221:

post-65259-0-52140400-1386672525_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG så fik jeg jo lov af RikkeD at stjæle hendes ide til DIY Christian Louboutin sko :cheerleader3::cheerleader3:

Så her er min udgave af dem.....før/efter. Sålerne var sorte før, nåede bare ikke at tage billede, før jeg malede dem, det glemte jeg desværre :wink: Er selv blevet ret vilde med dem....så det er nu mine nye Askepot brudesko :a1221:

de er da blevet for fede, dejligt man kan få nyt liv i gamle sko :-)

Ps vildt flotte billeder du ender med :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer