Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har du selv klippeklistret bordhæfterne? app, funfact, program og det? Eller er det bestilt fra et sted?

Dem har jeg selv lavet fra bunden med inspiration fra MetteHolms's :-) Har bare brugt Word og en masse tekstbokse. Tror vist at der ligger en guide til dem inde på hjemmeside nwww.toomuchtulle.dk :wink:

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Nå, nu har jeg altså alligevel bestilt frisør til dagen. Har længe gået og tænkt over den. Havde jo egentlig planlagt selv at krølle mit hår og lægge min makeup (jeg er meget vant til at lægge makeup). Men samtidig har jeg tænkt, at jeg nok er så spændt på dagen, at jeg nok bliver nervøs for om jeg nu kan lægge det ordentligt osv....ryster på hænderne og sådan! Så nu har jeg altså booket en frisør fra området, som jeg har hørt en masse godt om. Hun tager 1000,- for opsætning inkl. makeup og prøveopsætning. Spurgte lige H2B hvad han synes, og han synes helt klart jeg skal gøre det. Så det gjorde jeg - hun er hermed booket og jeg skal derhen d. 2/1 og snakke med hende om hvordan jeg gerne vil have det :) Jeg er heldigvis ikke så mega krævende synes jeg, så det vigtigste for mig, er at hun trods alt, bare kan krølle mit hår flot og holdbart, hvis alt andet går galt, haha! :lol: Men tror nu hun er dygtig alt efter hvad jeg har set og hørt fra hende :)

0

Del dette indlæg

Tak for info om hæfterne. :)

Kunne se der også lå en to do herinde på bryllupsklar. :)

Synes det er en super god ide du har booket tid ved frisøren. Min første tanke var også at det var der vi kunne spare lidt, da der ikke skal gøres noget helt vildt ved mit hår.. Meeeen en veninde har nu alligevel fåret mig til at tænke at det da kunne være hyggeligt nok, rigtig at blvie nusset om. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for info om hæfterne. :)

Kunne se der også lå en to do herinde på bryllupsklar. :)

Synes det er en super god ide du har booket tid ved frisøren. Min første tanke var også at det var der vi kunne spare lidt, da der ikke skal gøres noget helt vildt ved mit hår.. Meeeen en veninde har nu alligevel fåret mig til at tænke at det da kunne være hyggeligt nok, rigtig at blvie nusset om. :)

Fuldstændig enig - det er jo trods alt ens bryllupsdag, så skal man nusses lidt om :-))
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev jeg sørme også færdige med mine sko ! DEJLIGT de er done....nu skal de bare tørre og så skal jeg have dem forseglet med noget klar lak (spray) :cheerleader3:

Så er jeg altså også snart igennem bunken af hængepartier, hehe...det er skønt at få alle de her småting ordnet....hvilke betyder at jeg kan slappe lidt mere af når vi kommer ind i januar :a1221:

0

Del dette indlæg

Nå folkens!!! Nu kommer der her et lille sneakpeak fra min boudoir session :) Har fået dette billede fordi det er dét som skal fremkaldes til et stort lærred som H2B skal have sammen med bogen, så det har jeg netop bestilt i dag :) OBS jeg fjerner billedet igen snart , synes bare lige jeg vil vise jer lidt af det jeg har fået lavet :-)

Edit: billede fjernet igen

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Har fået lavet bordplanen og bordplanchen - synes selv den er blevet ret vellykket :-)

attachicon.gifimage.jpg

Og har fået lavet skilte som skal stå på slikbuffet bordet.

Hvor er det fint lavet :) !

Super gennemført det hele. Også mega fede bordhæfter. Har lige nuppet idéen med fun facts :)

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUW! Sikke et flot billede, hvor ser du godt ud! :cheerleader3:

Haha. Min hubby stod lige bag ved og talte i telefon og gik pludselig i stå i sin samtale. :lol:

Din mand kommer til at eeeelske det billede!

1

Del dette indlæg

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUW! Sikke et flot billede, hvor ser du godt ud! :cheerleader3:

Haha. Min hubby stod lige bag ved og talte i telefon og gik pludselig i stå i sin samtale. :lol:

Hahahah ej hvor bliver jeg helt rød i kinderne nu :-D Hvor er I søde :-P Og selvfølgelig TAK...håber virkelig også at han bliver rigtig glad for billedet og for bogen <3

0

Del dette indlæg

Hahahah ej hvor bliver jeg helt rød i kinderne nu :-D Hvor er I søde :-P Og selvfølgelig TAK...håber virkelig også at han bliver rigtig glad for billedet og for bogen <3

Det gør han altså helt bestemt! Det er super lækkert :) !

Btw. Ved ikke, om du har skrevet det tidligere i din tråd, men hvad betyder det der står inde i bordene på din bordplansoversigt? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør han altså helt bestemt! Det er super lækkert :) !

Btw. Ved ikke, om du har skrevet det tidligere i din tråd, men hvad betyder det der står inde i bordene på din bordplansoversigt? :)

Det har jeg ikke....det er steder/ting som har haft eller har en stor betydning i vores liv sammen. F.eks. baren hvor vi så hinanden første gang, diskoteket med vores første kys, vores elskede bil vi købte sammen for 1 1/2 år siden, vores datter, vores første lejlighed sammen osv :-) På bordene kommer der så et skilt (ligesom ved slikbuffet) hvor bordnavnet står p¨åå den ene side, og på den anden side en lille beskrivelse af 'hvorfor navnet på bordet' :-)

Det er så fedt og lækkert det billede! Mand, det ville jeg sku også hænge op herhjemme ved mig :lol:

Piiiiiiiiiiiiift et frækt billede!!!!!! DET bliver han glad for!

Hvem er fotografen?

Takkk!!

Det er www.rhbilleder.dk der er fotografen ;)

0

Del dette indlæg

Super flot billede, det bliver din H2B da rigtig glad for :)

Er vild med designet af dine kort specielt det med uglerne og vinter temeat, anderledes og smukt! - Det yderste minder lidt om vores :D

Super flot det hele :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer