Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du var bare så smuk i kjolen, og det var lige præcis det rigtige til dig og kjolen. Du ser ganske enkelt eventyrlig ud:-)

Knus Sanne:-)

Du var bare så smuk i kjolen, og det var lige præcis det rigtige til dig og kjolen. Du ser ganske enkelt eventyrlig ud:-)

Knus Sanne:-)

Tusind tak Sanne :7himmel::7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har bestilt slik til slikbuffeten, som jeg har valgt at tage med alligevel ...har bestilt min. 10 kg slik, for portoen røg op på 18 euro :oops: Har bestilt fra World of sweets i Tyskland :tunge::tunge: Mums!

I det hele taget er der kommet rigtig meget styr på de fleste ting. VI har sendt menuforslag afsted, og der får vi nok tilbagemeldingen i morgen om det kan lade sig gøre. Har købt vaser til bordene, samt en masse tylgardiner i IKEA til at pynte op med. Fandt en rød løber i Kvickly til kun 20,- :loveshower: H2B's tøj er fundet og indkøbt, iihhh han bliver så fin! Det næste er at vi skal have bestilt vores ringe. Vi har umiddelbart kig på nogle fra 123gold.de - der kan vi se, at vi får virkelig meget for pengene, i forhold til herhjemme i DK. Håber at vi får to og tid til at sætte os ned i den kommende uge og få dem bestilt.

Så mangler vi sådan set kun vores datters kjole osv :a1221: Ihhh altså nu er der præcis kun 3 mdr tilbage!!! :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så har vi i dag bestilt vores ringe :loveshower::loveshower::loveshower::7himmel::7himmel: IIhhhhh glæder mig SÅ meget til at se dem 'live'!!

Vi har bestilt dem på en tysk hjemmeside der hedder 123gold.de. Lige nu er ordren afsendt, og vi afventer deres svar på om vores design kan lade sig gøre. Men dem vi har designet er disse....post-65259-0-13705700-1383079337_thumb.jpost-65259-0-04035800-1383079341_thumb.j

De er 14. karat hvidguld, og den nederste del er 'diamant'-slibet. Der er så 25 brillianter i min og er lidt smallere end H2B's :)

Hvis de accepterer vores design, så kommer de til at koste ca. 9700,- for sættet. Det er mange penge, men det er en post som vi hele tiden har vægtet MEGET højt og gerne vil bruge mange penge på, da det jo er ringe vi skal gå med for resten af livet :loveflag:

0

Del dette indlæg

Nå JA for Sørensen da....i går stod der en MEGET tung pakke til os, da vi kom hjem fra arbejde !! Det var slikket fra Tyskland, der allerede var ankommet.....mums mums filibabba!!! Det var rigtig svært ikke at kaste sig over det hele, hehe....så skyndte mig at tape pakken til igen da vi havde tjekket at det hele var ankommet. Der var et par stykker af kasserne som var gået i stykker under transporten, så der var slik ude i kassen. Vil ha sendt en mail til dem omkring det, for var lidt træls, da slikket jo skal holde helt til januar uden at blive kedelig. Må se hvad de siger til det så....

Men I skal ikke snydes for billede :-D

Vi bestilte for 100 Euro (18 af dem var porto). (=Ca. 750,-)

post-65259-0-45668500-1383079722_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold nu op der er meget slik.... Mums det ser altså bare lækkert ud... :smiley-eatdrink026::smiley-eatdrink026:

Og sikke nogle fine ringe i har designet, håber da det kan lade sig gøre for jer... Vi har selv kigget meget på siden og overvejer også at bestille derfra... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Super smukke ringe! Synes faktisk ikke det lyder så dyrt igen i forhold til hvad I får :)

Tror da vist også I har slik til at fylde en ordentlig slikbuffet ud! Men man vil jo heller ikke mangle :biggrin: Overvejer også selv at bestille slik derfra....

0

Del dette indlæg

Ihh der sker så meget pt...er ved at få styr på en masse småting !

Først lidt af mit DIY jeg har færdiggjort....

Slikbuffet banner

post-65259-0-53953400-1383164710_thumb.j

Proops

post-65259-0-98330500-1383164724_thumb.j

post-65259-0-64588200-1383164737_thumb.j

Kirkehæfter færdige og foldede

Gæstebogen...her har jeg så brug for jeres mening med hensyn til det 'gæstebog' skilt. Skal det overhovedet være der? Hvis det skal, hvor skal det så sidde???

post-65259-0-78877800-1383164776_thumb.j

post-65259-0-04018300-1383164789_thumb.j

post-65259-0-93184000-1383164797_thumb.j

post-65259-0-12817000-1383164804_thumb.j

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG og og og...har da helt glemt.....har også netop fået menuen på plads :loveshower:

Forret:
Tarteletter med hønsekødsfyld
Toppet med frisk persille & tomat
Hovedret;
Marineret Kalkunbryst i baconsvøb
Pestomarineret svinemørbrad
Flødesauce med rødvin
Små bagte petitkartofler med rosmarin & parmesan
Flødekartofler med soltørret tomat & basilikum
Salatbar med pasta, cherrytomater, ærter, agurk, feta, salat, pesto, ananas, peberfrugt & peanuts
Hjemmelavet tzatiki
Hjemmebagt pestoflute & smør
Dessert:
Hjemmebagt brownie med vanille is
Frisk ananas & melon
Muuummmmsss bliver helt sulten nu :biggrin::biggrin:
0

Del dette indlæg

Nåååå så var det altså i går, at vi blev bortført til vores polterabend! Indrømmet, så HAVDE vi gættet, at det blev den dag, for der er nogle fugle rundt omkring, som ikke er så god til at vide hvornår de skal holde mund eller ej, haha! Så små bemærkninger engang imellem, fik os til at regne frem til at det altså var i går at de ville bombarderer os. Men igen, intet var jo sikkert. Jeg skulle egentlig have været til spinningmarathon, og da den blev planlagt i sin tid (=lang tid siden), var jeg en af de første som sagde 'dibs' på at køre en time. Men da planen skulle ligges, så var jeg altså ikke med, hvilke jeg synes var lidt underligt. Og den blev endda lavet om et par gange, med nye instruktører, men heller ikke der, blev jeg sat på, så tænkte at det var noget underligt noget. Samtidig med at min søster, spurgte mig for længe siden, om hvor vigtig polter var i forhold til, hvis nu jeg havde planlagt andre ting den dag. Måtte jo fortælle, at self var polter da vigtigst, og så måtte alt det andet jo bare vente eller aflyses, bare de jo sørgede for det, for mig, så der ikke ville stå nogle og regne med mig og jeg så ikke dukkede op. Problemet her, er bare at det eneste jeg havde planlagt i lang tid, var spinningmarathonen, hehe!

Anyway.....selvom vi havde gættet datoen, så tog de mig sq alligevel med røven bar! Kl. 7 (!!) om morgenen, lød der bulder og brag lige udenfor vores soveværelses vindue, så jeg vågnede med det største chok!! Havde måske tænkt at det først ville være oppe af formiddagen, eller de kidnappede mig midt i spinningen, men næææhh nej. De larmede os ved at smadre en masse porcelæn lige ude foran vores vindue! Så var jeg ellers vågen! Hehe!

Vi fik så en skovl og en spade, og så skulle vi samarbejde om at få ryddet alt det smadrede porcelæn op igen i en sæk!

Gomorgen! Så var der morgenmad/rundstykker, som de havde medbragt. En af de ting som jeg havde nævnt for søster, og som hun ved, for mange år tilbage, er min største skræk for at blive klædt grimt ud, på min polter! Ville næsten være med på alt, men lige netop dét kan jeg bare ikke (der er en LANG historie bag, men kort sagt, svær mindreværdskomplekser, grundet mobning i folkeskolen). Anyway....de skulle jo selvfølgelig drille mig, så de hev en taske frem med det flotteste (NOT) tøj jeg skulle have på.....fint hulaskørt, grøn tyk sweater, blå paryk og lilla støvler! Måtte godt nok lige sluge en ekstra gang og bide mig i tungen.....puha den var svær. Men HAVDE bestemt mig for, at jeg nok skulle gøre som der blev sagt uanset hvad, så måtte jeg jo bare drikke en kæp i øret hvis det var så galt :-)

Men HELDIGVIS sagde de bagefter jeg pænt havde taget det på, at selvfølgelig kendte de mig da bedre end det, så jeg måtte godt tage det af igen (PYYHH). Istedet hev de så et super fint korset frem med tylskørt, en lille 'bride-to-be' hat og et matchende skærft til. Dét kunne jeg sagtens leve med, så det tog jeg på, og synes da selv jeg blev en fiiinnnnn lille brud :a1221:

Så fik jeg bind for øjnene, og så kørte vi ellers rundt noget tid....skulle lige ud et par gange og hilse på en mark (tror jeg da, haha), og et sted stoppede vi også hvor jeg skulle ud og hilse på NOGEN.....ingen sagde noget, så anede ikke hvem det var. Men senere fandt jeg så ud af, at det var min papsøster vi havde hentet, og der blev jeg lige vist frem for min far og papmor :tunge:

Vi kørte videre, og anede SLET ikke hvor vi var. Til sidst stoppede vi så, jeg fik bindet af øjnene, og det viste sig at vi var kørt til Munkholm Zoo :lol: Her skulle jeg så rundt og fodre en masse af dyrerne HELT tæt på.....så tæt, at jeg også lige blev bidt i hånden af en lemur, haha! Men heldivis ikke noget alvorligt...den var bare lidt ivrig efter de vindruer jeg havde med til den :lol::lol: Derefter skulle jeg fodre 'timon'er (aner ikk hvad de hedder, hehe. Så fik en røvfuld melorme i hånden, som de så spiste af. Da vi gik ind til dem, skulle vi jo forbi krybdyrslokalet, og gik forbi de største og klammeste fugleedderkopper :o:o Fik lige nævnt, at sådan én skulle jeg SATME ikke røre ved!! Troede da også jeg slap, indtil jeg blev ført ind i foderkammeret, hvor der stod en fin æske med den klammeste fugleedderkop i (FØJ). Puha...ej var ved at dø af skræk, men havde drukket lidt og bestemte mig for at have ja hatten på :lol: Det er jeg MEGA glad for at jeg gjorde, for det var bare slet ikke slemt overhovedet! Fik den på hånden og kunne endda stå og studerer den lidt. Fik så også lige afvide at den da skulle en tur op på mit hovedet og sidde......a HVA sagde du :pokey: Men som sagt...den kom op på hovedet af mig og sidde, og det var slet ikke slemt overhovedet! Følte mig så sej, at jeg bare stod der med en mega fugleedderkop på hovedet, haha :cheerleader3:

Derefter skulle jeg fodre slanger og kameler. Til sidst fik jeg så lov at holde en kæmpe kvælerslange...øjj det var fedt,og den var mega tung !!

Nå men følte mig jo mega sej, det var SÅ FEDT at få brudt sine grænser lidt....som jeg sagde til de andre, hvis ikke på min polter, hvornår så, hehe!

Turen gik videre til byen, hvor vi tog på bar og fik en drink, før vi skulle hjem til min søster. Der havde de pyntet så fint op med banner og det hele og så blev der serveret lækker frokost!

Derefter var der en quiz til de andre med spørgsmål om mig 'hvem kender bruden bedst'. Så hyggede vi bare og pludselig kom der en dame ind af døren. Hun havde en briks med, og så skulle jeg simpelthen til at have en hel times fuld kropsmassage! Det var SÅ lækkert!! De andre fik lige hvilet lidt. slappet af osv.

Og da jeg var færdig blev jeg sendt i bad ! Så skulle jeg dulles lidt op, der kom en og krøllede vores hår (et par af pigernes, og så mig). Og så var der bare dømt Sing-star til den store guldmedalje!! Sjoveste ever! Man glemmer altid, hvor fedt og sjovt det lige er, hehe! Vi gik helt amok alle sammen!

Derefter skulle vi så videre til bowlingcenteret, hvor vi skulle spise aftensmad og derefter en times natbowling - MEGA hyggeligt og sjovt! Desværre var jeg nok blevet lidt for fuld, så jeg kunne desværre ikke spise så meget, havde slet ingen appetit.

Efter bowlingen tog vi så hjem til søster igen, for at feste videre og lave lidt mere singstar. Her vil jeg så sige, at vi alle sammen nok var ved at være en del trætte (ja, vi er jo nok ikke helt unge mere, hehe). Så der var en del som valgte at tage hjem desværre, men vi var et par stykker, som blev ved lidt mere. Da vi var 4-5 tilbage, tog vi så op til byen, for at tage på bar. Vi håbede og prøvede også at logge den mandlige del af polter med ind til byen og feste med os, men de var ikke rigtig til at få et svar ud af. Det var lidt ærgeligt, for det kunne måske lige have reddet festen, inden den døde helt ud. Men min H2B skrev at han havde meget ondt i ryggen desværre (hvilke han lider rigtig meget af for tiden, og er i morfinbehandling for), så han ville rigtig gerne snart hjem, da han ikke kunne være nogen steder. Så jeg bestemte mig for, at så tog vi en taxi hjem sammen og tog hjem for at putte, når jeg nu ikke kunne få lov at danse med ham i byen :a1221: Så vi landede på hovedpuden omkring 1-1.30 tror jeg....trætte og mætte efter en dejlig dag.

Helt utrolig taknemlig for at der er nogle mennesker i mit liv, som har ville arrangerer alt dette for mig!! :loveshower: Uforglemmelig dag! Glæder mig ENDNU mere nu til brylluppet...det kommer virkelig tæt på nu ! Hehe

Redigeret af Victoria.11
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget andet, måske ikke helt så spændende, men alligevel!

Vi havde jo svarfrist i fredags. Der var 12 der manglede at svare. Lørdagen hørte vi så fra min fætter, han havde bare lige glemt at svare. Da vi så nåede i dag, bestemte vi os for at sende en sms rundt til dem der manglede med en lille venlig reminder, for kunne jo ske de havde glemt det ligesom min fætter (jo trods alt ca. 5 mdr. siden de modtog invitationerne :tunge:

Men ved bare i vores familie at der er MANGE som aldrig får svaret til tiden, så var helt bevidst at vi lagde det i så god tid inden brylluppet med både invitationer og svarfrist. Men vi skrev den sms, og så var der hurtigt de 9 der svarede at de selvfølgelig kom, men havde glemt svarfristen :):)

Vi skrev i beskeden en deadline blev til i aften kl. 22, og ellers gik vi ud fra at det var et nej tak. Men vi har så fået svar fra de sidste nu, og det betyder at ALLE kommer! INGEN har sagt nej :cheerleader3::cheerleader3: Min mormor, har vi bevidst valgt, at hun først svarer til Januar om hun kommer eller ej, da hun er meget gammel og ikke er så god til det med mange mennesker osv. :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er gået i gang med vores bordhæfter...det er et KÆMPE arbejde, men havde jo heldigvis ordnet en masse af det for længe siden. Er virkelig glad for, at jeg er startet så tidligt med alting, det tænker jeg på, hver gang der er et DIY projekt der skal færdiggøres, hehe! Mangler at printe en masse, udskære og så skal de samles....skal nok smide billeder ind af det færdige resultat engang ...har pt. fået færdiggjort 18 stk, såå.....kun 38 stk tilbage :sm:

I weekenden kom der også slikposer ind af døren til vores slikbuffet.

Og så fik vi købt nogle sølvglitter stjerner i LIDL til pynt + en sølvglitterspray. Er meningen at vi vil have spraymalet nogle store grene hvide, og så den sølv glitter over. Så skal de sættes i spande, beklædt med hvidt stof. Og så skal der hænge fint pynt, og de blå lyskæder jeg har købt :7himmel::7himmel:

post-65259-0-11549200-1383552676_thumb.j

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Har lige opdateret min forside, synes den var blevet uoverskuelig, så har prøvet at forenkle den lidt. Kommer så til at se at jeg slet ikke har fået skrevet noget om bryllupskagen!!

Havde jo først bestilt kagen hos et par, hvor hun er ved at uddanne sig til konditor. Hun kunne så lave en super tilbud til os på 1400,- for den kage vi ønskede. Men men....kommunikationen har bare ikke være okay, synes jeg. Vi har ofte skulle vente i lang tid på svar fra dem, og nu her vi nærmer os tiden, blev jeg ved at skrive om vi snart skulle mødes og snakke detaljer osv. Svaret kom efter 1-2 uger at de måske var nødt til at springe fra, grundet en skade eller lign. Neeeejjjj det kan vi jo ikke bruge til noget, så fluks måtte jeg eftersøge en ny som kunne lave kagen til os, også uden det skulle vælte budgettet. Det er ikke en af de poster vi vægter højest, vi er ikke så krævende og kræver bare en fin enkel kage. Der kommer vores redning så ind fra en uventet side. En mor af vores bekendte skriver til os og spørger hvad vi eftersøger, og så viste hun et billede af en kage hun netop har haft lavet til et andet par. Den var bare lige det vi søgte, med små ændringer (farver osv.). Så den vil hun rigtig gerne lave til os....til den nette sum af 1500,- :cheerleader3: I får lige et billede af den kage hun havde lavet til det andet par.

Fyldet bliver hindbær mousse og Toblerone mousse + Marcipan overtræ :metteholm

post-65259-0-07758000-1383556378_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ved godt jeg spammer min egen tråd for vildt i de her dage, hehe, men der sker jo efterhånden en masse nu!

Har netop bestilt pynt til at hænge i loftet.....

Disse pomp pom'er! Har bestilt 2 størrelser (15+25 cm), og så i 2 farver

post-65259-0-60803100-1383557403_thumb.j

post-65259-0-63561700-1383557410_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer