Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Hold da kæft, hvor er du flot.

Synes denne frisure passer perfekt dertil + headpiece a' la - se nedenfor, men tror de 2 ting har svært ved at gå sammen., men hvad er du selv stemt for?

08e89408f55add1fcc3311032ea461c7.jpgil_570xN.486742036_i8nu.jpg

eller disse headpieces evt.

il_570xN.437828639_td40.jpgil_570xN.314655620.jpg

il_570xN.438723535_c9bn.jpg

Orhh takk :kiss: Jamen kan rigtig godt li de bånd der, men er også bange for at det bliver træls og måske alt for meget bling bling det hele. Jeg har lidt tænkt headpiece med fjeren på spændet, da det er lille og forholdsvis enkelt og så er det 'bryllupsfint', hvis du forstår hvad jeg mener. Og tænker at det måske også kan gå sammen med mange af den slags frisurer jeg har vedhæftet billeder af. Åhh det er svært :lol:

Synes du skal vælge en frisure hvor håret kommer lidt væk fra siderne. Det kan godt hænge løst i nakken hvis du er til det.

Personligt havde jeg ikke valgt de rhinsten snore (de første), da jeg ville være bange for at de gled rundt og sad fast i håret. Personligt er jeg heller ikke til hat (men det er jo et spørgsmål om hvad du selv er til). Ville vælge bøjle eller kam med noget smukt lyst pynt (og evt rhinsten), så fjerene kunne være et godt bud

vil bare ikke have det for meget væk fra siderne, for så er det jeg føler mig 'nøgen', så hvis det skal sættes i en frisure, skal der hænge noget løst foran ved ansigtet uanset hvad. Jeg er heller ikke til hat...det var det jeg fandt ud af :blush::( Men tror du har ret, at det skal være noget der udstråler noget smukt og lyst...dvs. noget med fjer. Kunne godt ske at det er fjer kammen jeg ender med :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da bare den smukkeste kjole :c166::loveboard:

Jeg synes et halvløst, "stort", bølget hår ville se lækkert ud til kjolen fordi den er ret enkel og ren i linjerne. Og så tror jeg måske du skal prøve noget forskelligt i håret?!

Det med hårbøjle kender jeg godt - jeg har også for meget mellem ørerne til at ha sådan en på :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hælder også til den første og så håber jeg at det er ok at jeg lige smider et par inspirationsbilleder :-)

Arhh tusind tak...virkelig flotte frisure...den sidste havde jeg også gemt i mit inspirationsmappe :thumbsupsmileyanim:

så kommer jeg forbi m alle mine sager istedet for;-)

kram Sanne:-)

Jaa....og jeg GLÆDER mig....det er virkelig en fantastisk service du har tilbudt mig :cheerleader3::cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg kan lige nævne for jer andre, at Susanne har tilbudt at komme hjem til mig, i fred og ro, med alle sine lækre sager, så jeg kan prøve en masse forskelligt sammen med min kjole :loveshower::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er min brudekjole blevet renset....eller...den skulle så håndvaskes grundet perleoverdelen.....1200 bobs kom jeg af med :blink::blink: Men den skulle jo vaskes så den er fin til den store da g....og fiiinnn det er den blevet :biggrin::thumbsupsmileyanim: Glæder mig SÅ meget til jeg skal være prinsesse for en dag :7himmel:

Og de små diamanter til bordene er kommet hjem....der var så ikke så mange som jeg havde forventet, så måske skal jeg bestille en omgang mere :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg skal også have bestilt nogle, hvor mange gik du leveret og hvad gav du for det

Jeg fik leveret 8 poser....der skulle åbenbart være 1000 stk i hver af dem, men synes godt nok ikke det virker sådan....ved bare heller ikke om jeg orker at tælle og klage :sm:

Gav vist 80-90 ,- incl fragt for dem alle. Købte dem her: http://www.ebay.com/itm/1000-4-5mm-1-3ct-Wedding-Diamond-Confetti-Decoration-/171068891401?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ævv var igår til fødselsdag hvor min H2B's tante (og min frisør til brylluppet), lige meddelte mig at hun synes jeg skulle finde en anden frisør til at ordne mit hår på dagen :blink::( Som hun sagde så var hun bare ikke særlig vild med at sætte langt hår op, og med ekstensions osv. Og det ville nok også blive for stresset for hende eller mig, hvis jeg skulle hjem til hende eller hun skulle hjem til mig og så nå det hele osv osv. Sad bare og tænkte at jeg da er glad for hun siger det NU og ikke når vi kommer tættere på....er glad for hun er ærlig og siger det som det er, for jeg har heller ikke lyst til at hun så skal ordne mit hår, men kunne måske godt have tænkt mig at hun havde sagt det noget før. Spurgte hende for nok 2 mdr. siden hvor hun sagde 'JA, det ville hun ihvertfald'....og så først nu bakker hun ud igen. Øv! Men ja....kan jo være hun har tænkt lidt mere over det og så er kommet frem til denne beslutning. Men det er jo sådan landet ligger nu, og jeg skal ud og finde en anden som kan ordne mit hår på dagen nu. Jeg kunne som sådan sagtens selv gå i krig med at krølle det, hvis jeg kommer frem til at jeg bare vil have det løst...det har jeg gjort masser af gange, når jeg skulle til fest osv. Men lige netop denne dag, gad jeg godt at jeg ikke skulle stå med det selv, der ville jeg bare gerne læne mig tilbage og have en anden til at ordne det for mig.

Heldigvis er der nok tid til at finde en anden , og da det jo ikke er i højsæsonen, så bliver det ikke svært regner jeg med.

Sikke en smøre....

Nå min begge mine veninder træder jo så til , og siger at de gerne vil hjælpe mig, hvis jeg vil. Har aftalt med den ene af veninderne, at vi skal mødes og prøve en masse forskelligt af, og så finde frem til hvad jeg ønsker, og om hun så kan lave det for mig. Så i starten af sep. mødes vi første gang og afprøver det :)

0

Del dette indlæg

Sikke en masse fine projekter du har dig, og hvor er dine invitationer bare flotte. Rigtig fint med de to ugler. :loveshower: Der er laaaanggg tid til jeg selv skal giftes, men det er med samme farvetema, og også et vinter bryllup, så jeg har da allerede fundet lidt inspiration hos dig :)

0

Del dette indlæg

Sikke en masse fine projekter du har dig, og hvor er dine invitationer bare flotte. Rigtig fint med de to ugler. :loveshower: Der er laaaanggg tid til jeg selv skal giftes, men det er med samme farvetema, og også et vinter bryllup, så jeg har da allerede fundet lidt inspiration hos dig :)

Det er altid dejligt når man kan inspirerer andre :loveshower:

Idag fik jeg besøg af søde Susanne (Gadegaard Design).....øøøjjj hun havde mange fine ting med, OG jeg fandt endelig mit headpiece! Er så lykkelig! Og det endte med den hårbøjle, med smykke og fjer....ihh synes den er så fin :thumbsupsmileyanim::loveshower: Har sagt det mange gange nu, men synes virkelig det var en kæmpe service hun har givet hele vejen igennem mit forløb med hende! SÅ sød og der var bare ikke det mindste, da jeg spurgte om jeg måtte bytte, det første indkøbte headpiece, da det desværre ikke var mig alligevel. Slet ingen problemer, tværtimod spurgte hun, om hun ikke skulle komme hjem til mig en dag, med en masse af hendes lækre sager, så jeg kunne prøve i ro og mag, og sammen med kjolen. I får selvfølgelig et lille sneakpeak af mit valg.....og Sanne vil også lave to små hårbøjler a la samme stil, til mine små blomsterpiger - ihh dem glæder jeg mig så meget til at se. Så ialt en rigtig god dag :cheerleader3::cheerleader3:

EDIT: Billede fjernet igen :tunge:

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Hvor er det bare et flot hairpiece du har fundet! :a1221: Susanne er bare den sødeste at arbejde med! Jeg har også købt mit hairpiece af hende, nu mangler jeg bare at få det hentet hos posten i morgen :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer