Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

...

Øøøv jeg nåede ikke kjolebillederne...lyder som om den er super smuk :D

Skal nok flashe igen på et senere tidspunkt :wink:/> Svigermor, min mor og H2B's mormor skal se den på fredag, og der har jeg tænkt mig også lige at sætte mit hår lidt og sådan, så der skal lige tages nogle nye billeder, så kan det være jeg flasher dem....så hold øje med tråden her :wink:/>

Hi hi tak for tippet. Du kan regne med jeg sidder på lur :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov og hej! Her har jeg ikke været før tror jeg!

Dejlig planlægningstråd, jeg vil i hvert fald holde lidt øje med den! Og STORT tillykke med det kommende bryllup! :balloons:

Takk for det.....håber snart jeg får lidt skub i alle mine DIY projekter så jeg har noget spændende at vise frem.....har jo ret mange af dem, så hvis jeg vil ha dem alle med, gør det vist bestemt ikke noget at jeg får gjort lidt indhug i dem allerede nu :griner:-

0

Del dette indlæg

Lidt tanker om min ring.....

H2B vil bare ha en ganske enkel hvidgulds ring, så det får han. Jeg vil derimod gerne ha lidt bling bling over min :rolleyes:

Jeg har så ledt og ledt i lang tid, og tror måske at jeg er kommet frem til denne løsning, men intet er jo sikkert før vi køber den.

Men ihvertfald havde jeg for en måneds tid siden købt en bling bling ring i Glitter (bare sådan en til 70kr) , og den har jeg gået rundt med sammen med min forlovelsesring, og syns det så rigtig fint ud og var blevet rigtig glad for den. Nu har jeg så tabt en enkel af stenene i den billige ring, så gider ikke gå med den mere, men har så tænkt at jeg vil bruge denne ide når vi blir gift.

Skifte min forlovelsesring over på den anden hånd og så sætte den sammen med min vielsesring, som så ligner den billige (for var blevet rigtig glad for kombinationen). Her kan I se et billede med den billige ring, desværre hvor der mangler en sten, men for at få en ide af hvad jeg mener.

post-65259-0-59470600-1363351797.jpg

Har så fundet denne ring som jeg er helt vild med. Det er 14 karat hvidguld med 38 brilliantslebne 0,21 diamanter i :7himmel:

post-65259-0-66092700-1363351817.jpg

På denne måde kan jeg stadig bruge min kedelige forlovelsesring, også når vi er gift , istedet for bare at pakke den væk :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det er da VILDT pænt med den kombination af ringene! GØR DET!!

Synes farve og materiale kontrasten er rigtig fed, og stenene giver lige sådan et strejf af elegance uden at det bliver for "søgt" (giver det mening?! Hæhæ)

0

Del dette indlæg

Her er den så.....et sneakpeak igen på min kjole :wink: Og ja, denne gang har jeg vist bare valgt at skide lidt på min anonymitet, hehe! Sletter billederne igen på et eller andet tidspunkt.

*ooggg væk var de* :fløjt:

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja syns også virkelig at perlerne sætter prikken over i'et :-) sad og kiggede grundigt på billederne igår og sad faktisk og tænkte på om ikke det ville passe rigtig godt til kjolen at få nogle små handsker på....eller bare sådan et 'armbånds' stof ting hvor den sidder fast om den ene finger? Ved ikke lige om i ved hvad jeg mener men kan prøve at finde et billede senere :-) ved ikk om det bare er en tosset ide, hehe! Iøvrigt skal jeg ha fundet en jakke/bolero eller noget jeg kan have over udenfor da det jo er i kolde januar vi skal giftes, nogle der har en ide til hvad jeg kan sætte til ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis der er nogle der kunne være interesseret i at vide hvor jeg har købt min kjole, så har jeg fundet den brugt på dba.dk til 2500,- incl skørt :thumbsupsmileyanim:

Jeg har hele tiden vidst fra starten at jeg NÆGTEDE at fyre en månedsløn af på kjole til én dag, så jeg har været rigtig meget på udkig efter brugt kjole, og havde også kraftigt overvejet en kina kjole. Men det havde jeg alligevel ikke nerver til.

Men så pludselig fandt jeg jo så denne her, og var bare solgt! Havde været ude og prøve rigtig mange kjoler i forretningerne (bla. kennedys, brudesløret i langå, brudesalon i rønde og lilly), så vidste hvad jeg skulle gå efter, som klær mig og min krop. Så har ledt og ledt inde på dba, gul&gratis, trendsales og herinde i BK, og pludselig finder jeg jo så den her kjole, som der er en på sjælland der sælger. Var lige ved at opgi, for jeg kunne ikke sådan lige komme over og prøve den, nu jeg bor i østjylland, men jeg blev bare ved at vende tilbage til den og tænkte på den konstant. Så skrev med hende der solgte den, og hun sendte mig nogle mål osv og lidt flere billeder. Og ja, så tog jeg sq chancen og købte den af hende uden at have prøvet den. Hun havde lovet mig returret på den, hvis den skulle ske ikke at passe alligevel. Men det var jo heldigvis slet ikke nødvendigt! :cheerleader3:

Er SÅ glad for min kjole og nu kan jeg næsten ikke vente til det blir januar....glæder mig som en lille pige, til at gå op af kirkegulvet imod H2B og han skal se mig første gang i den :7himmel::loveshower:

Men med dette, vil jeg bare fortælle at en brudekjole sagtens kan være fantastisk smuk og 'the one', selvom den er brugt, og at man ikke behøver bruge vanvittigt mange penge på sådan en. Så det er mit gode råd til andre brude, der vil spare lidt penge.....hav tålmodighed og så kan du lede lede lede efter din kjole brugt. Men prøv stadig masser af kjoler først, så du ved hvilke former osv du skal gå efter :)

0

Del dette indlæg

Ja det er nemlig fantastisk at spare sådan nogle gode penge :)

Nå men jeg har idag lavet lidt af mine DIY projekter. Først og fremmest fik jeg gjort indhug i mine favors, og har nu udskåret 23 stk, så nu er der kun 11 to go :thumbsupsmileyanim: Dernæst har jeg lavet vores kysseklokker færdige, her er resultatet.

post-65259-0-56567700-1363465683.jpeg

post-65259-0-84368900-1363465701.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer